quote:Op maandag 3 september 2012 10:47 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben de helft van de foto's van gister kwijt en ik snap de file-recovery progjes voor geen meter.. Ben totaal depri nu
http://www.freedownloads.nl/file_recovery.htmquote:Op maandag 3 september 2012 10:47 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben de helft van de foto's van gister kwijt en ik snap de file-recovery progjes voor geen meter.. Ben totaal depri nu
Ik heb er al een aantal geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar. TAV moet het vanavond maar proberen, die snapt het misschien welquote:Op maandag 3 september 2012 11:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
http://www.freedownloads.nl/file_recovery.htm
Jij weet het ochtend programma voor de komende 15 jaarquote:Op maandag 3 september 2012 11:51 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Hier is het ook afgelopen met rustig aandoen 'smorgens. Vanaf nu moet de oudste elke dag om 8:15/8:30 op school zijn, dus we moeten om 8:00 op de fiets zitten
maar, gelukkig ziet hij er wel goed uit!quote:Op maandag 3 september 2012 14:17 schreef Stereotomy het volgende:
Briljante marketingstunt met die White House Honey Ale. Mitt Romney is mormoon en drinkt dus geen alcohol. De Obama-administratie wil hiermee aangeven dat Obama iemand is 'van het volk' en waar je gerust een biertje mee kunt drinken.
Tijdens een keuzecursus hadden medestudenten zich daar in verdiept. Hun presentatie was best een eye-opener, aantrekkelijke mensen hadden eigenlijk bij alles in het leven voordeel tov minder aantrekkelijke mensenquote:Op maandag 3 september 2012 14:24 schreef Stereotomy het volgende:
Yes, maar 't is ook algemeen geaccepteerd dat mooiere mensen sneller promotie maken / salaris krijgen dan de lelijkerds.
We dichten nu eenmaal meer positieve kenmerken toe aan mooie mensen.
quote:Op maandag 3 september 2012 14:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tijdens een keuzecursus hadden medestudenten zich daar in verdiept. Hun presentatie was best een eye-opener, aantrekkelijke mensen hadden eigenlijk bij alles in het leven voordeel tov minder aantrekkelijke mensenEn dat ging geheel buiten hun persoonlijkheid en capaciteiten om.
quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 15:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Goed karma: in de rij bij de Jumbo, en dan de 4e zijn. Gratis boodschappen!
Nou ik had wel een karretje vol. Niet boem-vol want we letten even op de centen nu, maar toch wel 40-50 euro schat ik zoquote:
Beterquote:Op maandag 3 september 2012 15:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou ik had wel een karretje vol. Niet boem-vol want we letten even op de centen nu, maar toch wel 40-50 euro schat ik zo
quote:Op maandag 3 september 2012 15:26 schreef Stereotomy het volgende:
Beter
Kennis van mij had laatst ivm een actie bij een opening van een supermarkt ook alle boodschappen gratis wegens 1000e klant. Hij had alleen een blikje Red Bull.
Das balenquote:Op maandag 3 september 2012 15:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beter
Kennis van mij had laatst ivm een actie bij een opening van een supermarkt ook alle boodschappen gratis wegens 1000e klant. Hij had alleen een blikje Red Bull.
quote:Op maandag 3 september 2012 15:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou ik had wel een karretje vol. Niet boem-vol want we letten even op de centen nu, maar toch wel 40-50 euro schat ik zo
[..]
Beter
Beter
Oh gewoon hardop in de rij gaan staan tellen hoeveel mensen er in jouw rij staan en in de andere rijen. En dan een opmerking maken als je aan de beurt bentquote:Op maandag 3 september 2012 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekker Lein! Mooi meegenomen. Ik heb het ook wel eens gehad bij de Hoogvliet (ook zo'n garantie) maar ik durf er niks van te zeggen
.
Dat zou wel erg jammer zijn, als ze je daar op zouden selecterenquote:Op maandag 3 september 2012 16:10 schreef Isabeau het volgende:
dat is best balen
![]()
Of misschien speciaal uitgekozen als 1000ste klant vanwege zijn ene goedkope aankoop
Had ook niet verwacht dat jij te verlegen was om er iets van te zeggenquote:Op maandag 3 september 2012 16:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh gewoon hardop in de rij gaan staan tellen hoeveel mensen er in jouw rij staan en in de andere rijen. En dan een opmerking maken als je aan de beurt bent
De regel is hier dat als je de 4e in de rij bent, de andere rijen net zo lang of langer zijn en er nog een kassa open kan, je je boodschappen gratis krijgt. Dat zij het aan 16 jarige meisjes overlaten om te beslissen wanneer er nog een kassa open moet, is hun eigen schuldquote:Op maandag 3 september 2012 16:58 schreef borisz het volgende:
leuk Lein
Vroegah had de Vomar hier dat ook, maar ja daar zijn zoveel kassa's dat het maar heel zelden gebeurde.
Ik zou denk ik gewoon staan te mopperen, maar niet hardopquote:Op maandag 3 september 2012 17:45 schreef Leintjeuh het volgende:
De regel is hier dat als je de 4e in de rij bent, de andere rijen net zo lang of langer zijn en er nog een kassa open kan, je je boodschappen gratis krijgt. Dat zij het aan 16 jarige meisjes overlaten om te beslissen wanneer er nog een kassa open moet, is hun eigen schuldZe hebben kassa's zat, en ook voldoende personeel om de kassa's te draaien. Alleen staan de kassadames altijd in een hokje achter de servicebalie te kletsen met elkaar
Heb ik geen probleem mee
Je bent toch geen dief van je eigen portemonnee?quote:Op maandag 3 september 2012 17:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou denk ik gewoon staan te mopperen, maar niet hardopBeetje brutaler zijn geeft tenminste gratis boodschappen
In zo'n situatie vrees ik van welquote:Op maandag 3 september 2012 17:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Je bent toch geen dief van je eigen portemonnee?
Zit niet in me.quote:Op maandag 3 september 2012 17:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Brutaler zijn moet je gewoon DOENDe brutalen hebben de halve wereld
quote:Op maandag 3 september 2012 19:36 schreef freecell het volgende:
En wij hebben de andere helft van de wereld Isa
Misschien wordt er een héél klein beetje van opgenomen voor je het uitspuugt?quote:Op maandag 3 september 2012 20:16 schreef freecell het volgende:
Jum! Celebrations!
Ik wil ook!
Maar chocola is misschien geen goed plan hier
Och, sterkte Freecell!quote:Op maandag 3 september 2012 20:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien wordt er een héél klein beetje van opgenomen voor je het uitspuugt?
Nouja, misschienquote:Op maandag 3 september 2012 20:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien wordt er een héél klein beetje van opgenomen voor je het uitspuugt?
Raketjesquote:Op maandag 3 september 2012 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:
CelebrationsZo duur
![]()
FC; is er iets wat je wel binnen houdt?
Ik wil nu wel een leuke tegenkomen en snotverdorie, mijn ex heeft haske longkanker, niks meer aan te doen. Oh, ik heb het er wel moeilijk mee.quote:Op maandag 3 september 2012 20:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Nouja, misschienHet nadeel is dat er vaak wel meer in je maag zit dan dat chocolaatje en dat ben je dan ook meteen kwijt...
En de ware... hmmm, ik geloof niet in 1 persoon voor iedereen. Ik denk dat ik ook gelukkig had kunnen worden met een andere leuke kerel. Maar ik geloof wel in levenslange goede relaties. En ik heb echt wel wat hobbeltjes meegemaakt
Moet dat nou zo? Was dat al niet vaker?quote:Op maandag 3 september 2012 20:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Raketjes
Sowieso wel ongeveer 3/4 van wat ik eet denk ikAlleen na 7 maanden ben ik nu wel zat van elke dag spugen
Van mij hoeft het niet zo,maar vertel dat mijn lijf eensquote:Op maandag 3 september 2012 20:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Moet dat nou zo? Was dat al niet vaker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |