Pff.. gewoon nog even blijven. Naar de kroeg "moeten"quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:57 schreef gianni61 het volgende:
kut, ik ga de sprong van jaap missen
moet naar de kroeg
Zonder topic weet ik niet hoe lang ik dit had volgehouden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Of het feit dat we dit al de hele avond zitten te kijken.
moet wel.quote:
ik word opgehaaldquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pff.. gewoon nog even blijven. Naar de kroeg "moeten"
Op weg naar een deceptie. Gok ik.quote:
ik ook maar hij is nu aan de beurtquote:
And counting!quote:
Hierna springt ie vanzelf wel op een ander kanaal.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:01 schreef GrunnigsTrots het volgende:
hierna kan ie op een andere zender
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Hierna springt ie vanzelf wel op een ander kanaal.
Noo fokking wee!quote:
Arm publiekquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:01 schreef ChatGirl het volgende:
Het is te hopen dat hij niet van de 10 meter plank gaat.
De eerste paar rijen hebben ook allemaal een poncho gekregenquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand de Wiki van de Tongelreep al aanpassen?
De Tongelreep was een Eindhovens zwembad dat in 2012 werd vernietigd door een Barbapappa in een gouden zwembroek
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand de Wiki van de Tongelreep al aanpassen?
De Tongelreep was een Eindhovens zwembad dat in 2012 werd vernietigd door een Barbapappa in een gouden zwembroek
Nee hoorquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:04 schreef Cynix ® het volgende:
We zijn weer eens ouderwetsch gefucked!
Technisch manco'tje, verder een 10.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:04 schreef marcodej het volgende:
Hij zet wel af, maar zijn knieen kunnen zijn lichaam niet de lucht in krijgen.
Ach nee. We wisten het.quote:
ik zat te fokkenquote:
Vette shit in een varkensdarm. That's him.quote:
Dan hadden ze dat vorige week al moeten denkenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Wat moeten die Daphne en die Frans nu wel niet denken... dit kan toch niet
een 10tonner jaquote:
Ik las 'buitenbad'.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:07 schreef static het volgende:
Is het al ergens online terug te kijken? Ben in het buitenland.
Ik zag dat van vorige week alleen de sprongen op youtube staan, wel leuk want dan hoef je de andere 2 uur niet te bekijkenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:07 schreef static het volgende:
Het loopt nog.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:07 schreef static het volgende:
Nee nog niet. Is nog niet afgelopen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:07 schreef static het volgende:
Het is live, dus nee.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:07 schreef static het volgende:
En zie Ralf kijken, met zen stijfje in z'n Bjorn borg-boxerquote:
Zou, als badmeester, toen als nobody en uiteindelijk er uit geknipt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:08 schreef Stickertje het volgende:
wat? ik dacht dat dries roelvink mee zou doen
jawel, straks zegt die vetklep weer: ja ik weet waar je doorheen bent gegaan jonguh... dus een 9quote:
Vergeleken met Jaap is Quintus een atleet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wie is er zwaarder![]()
Quintis of Jaap
Hij is vierkant!quote:
Nee dat zijn cockrings.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:11 schreef kwiwi het volgende:
moeten dit olympische ringen voorstellen?
Ah, natuurlijk!quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
jawel, straks zegt die vetklep weer: ja ik weet waar je doorheen bent gegaan jonguh... dus een 9
Audi-logo.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:11 schreef kwiwi het volgende:
Lijkt er niet opquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:11 schreef kwiwi het volgende:
Dacht dat dat algemeen bekend wasquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:12 schreef Karina het volgende:
Huh hij is ECHT heel kleinIk dacht die griet net had hoge hakken.
Voor hem is dat eigenlijk 10.quote:
die moet ook in een kinderzitje piano spelenquote:
Dan gun ik haar een herkansing.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |