quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Neehoor.quote:
niet?quote:
hij bedoelt een benzine station denk ikquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:21 schreef 2cv het volgende:
Bij Franse auto's heet dat break, niet 'station'.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:21 schreef 2cv het volgende:
dat is beter dan onder de boom van pino, mijn collega zijn berlingo zat van onder tot boven onder de stront en dat laat hij ook gerust een paar weken zitten dus dat zit lekker diep in de lakquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:25 schreef Anne het volgende:
Ik moet morgen trouwens echt even een voor-foto van mijn auto maken (hij moet nu echt gewassen worden).
Ik heb onder een boom met besjes of iets dergelijks gestaan. Mijn héle auto zit onder de dikke rood-paarse spetters.
Bij Zweedse "estate". Geef het beestje een naam.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:21 schreef 2cv het volgende:
Ook daar zit wel het een en ander van op m'n autoquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:26 schreef densmee het volgende:
[..]
dat is beter dan onder de boom van pino, mijn collega zijn berlingo zat van onder tot boven onder de stront en dat laat hij ook gerust een paar weken zitten dus dat zit lekker diep in de lak
dan heb je nog de avant geloof ik.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bij Zweedse "estate". Geef het beestje een naam.
ik probeer dat altijd te vermijden zeker met de terrano want daar zit al van die baggerlak op, die is echt veel te zachtquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Ook daar zit wel het een en ander van op m'n auto![]()
. Hij staat thuis standaard onder een boom (zonder vruchtjes, maar dus wel met vogels).
Dat heet dan nog tankstation.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:23 schreef densmee het volgende:
[..]
hij bedoelt een benzine station denk ik
Dan moet je ze het juiste woordje leren.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]!
noem m'n xantia ook gewoon een station hoor, dat snappen meer mensen dan break
Dat weet jij best.quote:
Prima toch. Bij Engelsen ook geloof ik. En bij Duitsers is het een combi.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bij Zweedse "estate". Geef het beestje een naam.
Niet dus.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:27 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dan heb je nog de avant geloof ik.
dacht dat station de all-round naam ervoor was eigenlijk
hier wordt dat pompstation genoemd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat heet dan nog tankstation.
[..]
Dan moet je ze het juiste woordje leren.
[..]
Dat weet jij best.
[..]
Prima toch. Bij Engelsen ook geloof ik. En bij Duitsers is het een combi.
[..]
Niet dus.
Nou, als je een keer tijd hebt? Kun jij vermijden dat ik onder een boom sta.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:28 schreef densmee het volgende:
[..]
ik probeer dat altijd te vermijden zeker met de terrano want daar zit al van die baggerlak op, die is echt veel te zacht
Nah. Tankstation of "de pomp".quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:29 schreef densmee het volgende:
[..]
hier wordt dat pompstation genoemd.
Ja, mijn jongere zusje die +/- een maand (of 2 misschienquote:
bel de gemeente op dat de boom rot/ziek/gevaarlijk en wie er verantwoordelijk als die boom op je kanarie valt. misschien zagen ze hem wel af voor je.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, als je een keer tijd hebt? Kun jij vermijden dat ik onder een boom sta.
Jij kunt inderdaad een stuk gemener zijnquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:33 schreef 2cv het volgende:
Ongeloofelijk flauw Anne. Zelfs ik maak niet zulke flauwe opmerkingen.
Sorry hoor, maar voor die beoordeling is het plaatje veel te klein.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:32 schreef Anne het volgende:
Het zal AdoraBelle wel zijn, gezien het geen boobs heeft.
Noem het laag, noem het flauw, noem het gemeen, het is iig een kutopmerking.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij kunt inderdaad een stuk gemener zijn.
Boehoe.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Noem het laag, noem het flauw, noem het gemeen, het is iig een kutopmerking.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef Anne het volgende:
Ik heb zelf overigens ook amper boobs, dus zo erg is het nou ook weer niet.
ja voordat we verder gaan, moet er eerst maar eens wat meer bewijsmateriaal op tafel komenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar voor die beoordeling is het plaatje veel te klein.
Kan je elders vinden op Fok.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:39 schreef densmee het volgende:
[..]
ja voordat we verder gaan, moet er eerst maar eens wat meer bewijsmateriaal op tafel komen
Nee, de zwaartekracht. Als je de foto zou omdraaien is er niets van over.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn SD's onderbroeken in een te grote BH?
ik dacht dat deze erin zatquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, de zwaartekracht. Als je de foto zou omdraaien is er niets van over.
valt niet tegen hoor:quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, de zwaartekracht. Als je de foto zou omdraaien is er niets van over.
maar waar moet ik nou op zoeken?quote:
Ghehe!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:42 schreef densmee het volgende:
[..]
valt niet tegen hoor:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef Duvel het volgende:
Vrouwen zeiken altijd over hun tetten.lichaam
Ik zeik altijd op 't toilet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef Duvel het volgende:
Vrouwen zeiken altijd over hun tetten.
Hangt af van wat je wilt vinden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef densmee het volgende:
[..]
maar waar moet ik nou op zoeken?
Plassexquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef Duvel het volgende:
Meeste wel, zijn zeker ook uitzonderingen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef Duvel het volgende:
Niet hardop hoorquote:
Pollekequote:Op zaterdag 1 september 2012 21:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, mijn jongere zusje die +/- een maand (of 2 misschien) jonger is dan ik
Het is een Fokster die ik wel eens meeneem met autoritten.
Zoek een tietentopic op. Geen idee meer welk, maar ik weet dat het niet in PTA is/was.quote:
ja vooral Aafkequote:
waren het ook mooie volzinnen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:48 schreef .Neovo. het volgende:
Ik kom dus net buiten, zit er een dikke kras op mijn auto. Iemand is er bij langs gelopen en heeft z'n paragraaf achtergelaten
Wie ?quote:
username?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zoek een tietentopic op. Geen idee meer welk, maar ik weet dat het niet in PTA is/was.
Neequote:
dan is ze op deze foto lilik inderdaad.quote:
Scheer je weg, jij!quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als jij haar was, zou ik je kammen!
Ik ben de tettenkoningquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:35 schreef Barcaconia het volgende:
Het topic gaat over tetten en Alex is er weer!
quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
En dan nog een hele hoge luchtvochtigheid of wat?
Kan best, tis nu ongelooflijk smerig heet hier buiten, ik hoorde vanmiddag 48 graden op sommige werkplekken, waaronder de mijne. En het is idd niet zo vochtig nuquote:
Jeh, mijn thuistap verruilen voor een sixpack zou niet vervelend zijn; de rest vinnik wel OKquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet hardop hoormaar er zijn wel dingen die ik anders zou willen hebben. Maar dat hebben jullie mannen vast ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, mijn thuistap verruilen voor een sixpack zou niet vervelend zijn; de rest vinnik wel OK
Is meer dan OKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Google is wrong; I know; ik heb hier elke dag weerrapporten onder mijn neus van de meteo op de plant.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:04 schreef Anne het volgende:
Google zegt tussen de 70 en 80 gemiddeld. Zie ook hier;
http://www.vakantieconsument.nl/sint-eustatius/weer/?p=0
En daar wordt gewoon in gewerkt, dat soort temperaturen? Lekker...quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Kan best, tis nu ongelooflijk smerig heet hier buiten, ik hoorde vanmiddag 48 graden op sommige werkplekken, waaronder de mijne. En het is idd niet zo vochtig nuMeestal ligt het tussen de 80 en de 90%
Ik ben net thuis, en mijn werkkleding is nu net zo nat als het thuis uit de wasmachine komt ongeveer
Heb je geen permanente verkoudheid dan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Google is wrong; I know; ik heb hier elke dag weerrapporten onder mijn neus van de meteo op de plant.
Als het een beetje regelmatig regent hier ga je bijna deaud als je vanuit je koelkassie naar buiten stapt, zelfs 's morgens vroeg.. de AC staat hier in de nacht op 25 graden, en als je naar buiten loopt krijg je echt een klap in je smoel..
Ik houd het bij tegenwoordig; ik drink tussen de 6 en 8 liter water per dag, en op dagen zoals vandaag is dat niet genoeg, want ik heb 0 keer een boom opgezocht, en da's nieggoeinie.. vandaag heb ik ruim 7½ liter vocht naar binnen gekieperd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
En daar wordt gewoon in gewerkt, dat soort temperaturen? Lekker...
Nee, nergens last van, nog geen snotneus gehadquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heb je geen permanente verkoudheid dan?
Ik ben nu op de helft, en overal staan tankies met 25 liter ijswater op de plant; ik heb er standaard eentje op de stempel van mijn kraan tegenwoordig, want er loopt altijd een man of 6-7 om de kraan heen, en als hij leeg is leg je hem op zijn kant en dan wordt hij gewisseld voor een versequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:10 schreef Duvel het volgende:
Je moet idd wel blijven pissen... Heb je nog tijd om te werken tussen het drinken door? Hoe lang nog?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, nergens last van, nog geen snotneus gehadOverdag staat 'ie op 30 graden als ik er niet ben, als ik thuiskom gaat ie naar 28, en als ik ga maffen gaat er 3 graadjes vanaf, da's precies genoeg om niet je nest uit te zweten.
Wordt dat water ook allemaal ingevlogen? Of hebben ze een eigen ontziltingsfabriek?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben nu op de helft, en overal staan tankies met 25 liter ijswater op de plant; ik heb er standaard eentje op de stempel van mijn kraan tegenwoordig, want er loopt altijd een man of 6-7 om de kraan heen, en als hij leeg is leg je hem op zijn kant en dan wordt hij gewisseld voor een verse
De AC van de Vitara was bevroren vanmiddag; kon het niet meer aanquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:16 schreef Duvel het volgende:
[..]Ik loop na een beetje autorit met a/c al te snotteren.
Verwend krengquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben nu op de helft, en overal staan tankies met 25 liter ijswater op de plant; ik heb er standaard eentje op de stempel van mijn kraan tegenwoordig, want er loopt altijd een man of 6-7 om de kraan heen, en als hij leeg is leg je hem op zijn kant en dan wordt hij gewisseld voor een verse
Geen idee eigk, je koopt je water hier ook in flessen; de watervoorziening zelf draait hier op regenwater, dat komt er dus uit de kraan. Elk huis hier is onderkelderd en daarin staat dus je water.. dat kun je dus niet drinken, want daarin pootjebaden ook kakkerlakken en ander kruipend gespuisquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wordt dat water ook allemaal ingevlogen? Of hebben ze een eigen ontziltingsfabriek?
Snap je nu waarom ik er niet heen hoef?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:19 schreef Duvel het volgende:
Mooi.
* Duvel streept St.E. van lijstje met mogelijke arbeidsplaatsen.
Joa.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik er niet heen hoef?
Is noodzaak, anders val je hier 3 keer per dag flauw; het werk is namelijk wel net zo zwaar als in nl. De mannen buiten drinken nog meer als ik..quote:
Da's anders dan normaal bij jullie thuis?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:23 schreef Anne het volgende:
Het gaat er niet om dat je drinkt, het gaat erom dat anderen 't voor je halen.
Hmmz, ik paas mijn flessie aan iemand die tapt, en ik krijg hem gevuld weer retour, dat dan weer welquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:23 schreef Anne het volgende:
Het gaat er niet om dat je drinkt, het gaat erom dat anderen 't voor je halen.
Hell yeah, dan pakken we 't voor elkaar.. Niet alleen ik voor hem. Leuk weetje; Als SD drinken voor me pakt vergeet ie 't altijd mee te nemen, waardoor ik het alsnog zelf van het aanrecht kan halenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's anders dan normaal bij jullie thuis?
Dat zeg ik; verwendquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmmz, ik paas mijn flessie aan iemand die tapt, en ik krijg hem gevuld weer retour, dat dan weer wel
Helaas ben ik Rinus de Regelneef van de kranen en transportbizz hier, dus ik zit niet vaak in een kraan, maar áls ik erin zit word ik wel redelijk verzorgd
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Hell yeah, dan pakken we 't voor elkaar.. Niet alleen ik voor hem. Leuk weetje; Als SD drinken voor me pakt vergeet ie 't altijd mee te nemen, waardoor ik het alsnog zelf van het aanrecht kan halen. Toch, SD?
Gelukkig is ons appartement niet zo groot.
Ik verwen hen ook; liefde moet van 2 kanten komen hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ieuw?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik verwen hen ook; liefde moet van 2 kanten komen he
Niet zo naïef, al die tijd zonder vrouwen...quote:
Vrouwen zat hier; alleen zijn ze bijna allemaal vierkantquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niet zo naïef, al die tijd zonder vrouwen...
Hij heeft goede handen hoorquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niet zo naïef, al die tijd zonder vrouwen...
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's mazzel voor zijn en Anne's vriendje.
je weet wel Polen en blokhoofden enzoquote:
Toch bestaan er ook knappe Polen. En ik kan het weten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:43 schreef densmee het volgende:
[..]
je weet wel Polen en blokhoofden enzo
6 uur vroeger als bij jullie; 22.54quote:
Jeh, onder verwennen verstaan we: niet aan de last hoeven hangen; hoog tempo if wanted, draaien zonder slingeren, geen aanwijzingen hoeven geven, meedenken, meewérken, tips en trucs inbrengen die het hun makkelijker maken, ik regel water en bijna alle andere logistieke ellende; you name it; bijna alles wat ze nodig hebben ligt klaar als ze het nodig hebben.quote:
ik klaag niet hoorquote:
ze hebben een geurklier onder hun staart en ze houden van je daarom willen ze je bezitten. zo rollen kattenquote:Op zondag 2 september 2012 10:42 schreef Anne het volgende:
Echt? < edit; die was voor fktwgs-ding
De poesjes zijn het overigens ook zat, gezien ze met hun staart (heel bewust) in mijn gezicht lopen te zwiepen.
Tetten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dit soort spul..
[ afbeelding ]
Virtuele doodsbedreiging! Ban!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:18 schreef Duvel het volgende:
[ afbeelding ]
1740 virtuele nekschoten voor degene die sluit maar niet opent.
een Alfaquote:Op zondag 2 september 2012 11:03 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Virtuele doodsbedreiging! Ban!
kut laptop nokte er mee
Kutweer? Het is nondeju keimooi!quote:Op zondag 2 september 2012 10:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
het wordt kutweer. ik zou gewoon lekker blijven liggen.
Op de parkeerplaats van 't restaurant, plek zat. Voor GrunningsTrots hebben we ook nog een wipwap. Die doet het alleen niet zo best met al z'n vrienden.quote:
extra kleren aan als je op de brommer gaatquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 16:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Op de parkeerplaats van 't restaurant, plek zat. Voor GrunningsTrots hebben we ook nog een wipwap. Die doet het alleen niet zo best met al z'n vrienden.
Tot zo!
ok ik was er net maar er was niemand thuis leek het?quote:Op zondag 2 september 2012 16:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Op de parkeerplaats van 't restaurant, plek zat. Voor GrunningsTrots hebben we ook nog een wipwap. Die doet het alleen niet zo best met al z'n vrienden.
Tot zo!
Klopt.quote:Op zondag 2 september 2012 16:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok ik was er net maar er was niemand thuis leek het?
Als je ook iets van een broek aan zou trekken is het al een stuk minder fris denk ikquote:Op zondag 2 september 2012 17:55 schreef Anne het volgende:
Nah. Het ligt overigens aan mijIk zie iedereen met t-shirt en korte broek; op de fiets ook nog.
* Anne heeft een hempie, t-shirt en vest aan.
ik heb hoogtevrees, die dingen zijn levensgevaarlijkquote:Op zondag 2 september 2012 16:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Tot zo!
omg je moet je auto niet wassen, je moet op pino jacht. wtf nare rotvogelsquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 18:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omg je moet je auto niet wassen, je moet op pino jacht. wtf nare rotvogelsen bruinig ook nog. wat voor 1 is het er?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:25 schreef Anne het volgende:
Ik moet morgen trouwens echt even een voor-foto van mijn auto maken (hij moet nu echt gewassen worden).
Ik heb onder een boom met besjes of iets dergelijks gestaan. Mijn héle auto zit onder de dikke rood-paarse spetters.
ik vind dit veel fijner zoquote:Op zondag 2 september 2012 18:27 schreef Anne het volgende:
[..]
[..]. Lees potvolblomme de SC een keer.
was dat nou een restaurant met vaste prijzen, of alleen voor jullie?quote:Op zondag 2 september 2012 16:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Tot zo!
Bestaan er ook restaurants zonder vaste prijzen danquote:Op zondag 2 september 2012 18:30 schreef densmee het volgende:
[..]
was dat nou een restaurant met vaste prijzen, of alleen voor jullie?
ik bedoel alle menus 15 euro oidquote:Op zondag 2 september 2012 18:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Bestaan er ook restaurants zonder vaste prijzen dan?
Nee, in tegenstelling tot de voorspelling hadden we vandaag zelfs zon!quote:
Doe je mijn barrels ook even ? Ik heb er geen zin in.quote:
bij de meeste mensen denk ik daar in combinatie met een bx niet aan, maar bij 2cv kan dat heel goed inderdaadquote:Op zondag 2 september 2012 22:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Is dit die flauwe mop van "2cv komt bij de dokter" ?
Jaquote:Op zondag 2 september 2012 22:53 schreef Argo het volgende:
Aah hoi hier moet ik zijn voor de slowchat over auto's?
Aah ok, dat maakt het duidelijk. Maar eerst dacht ik dus aan een Civic of zo, maar daarna zag ik de Corolla en hij was mooi onderhouden en al die shit, en hij schakelt gewoon super goed dus heb die maar gepakt.quote:
Morgen.quote:Op zondag 2 september 2012 22:29 schreef Duvel het volgende:
Wanneer ga je met die 99 terug naar de lasser?
Ik weet niet of ik het al eens gezegd heb, maar ik word niet geil van welke auto dan ook. In het geheel niet, dus ook niet en klein beetje.quote:Op zondag 2 september 2012 22:35 schreef densmee het volgende:
[..]
bij de meeste mensen denk ik daar in combinatie met een bx niet aan, maar bij 2cv kan dat heel goed inderdaad
Hij wel.quote:Op zondag 2 september 2012 22:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah ok, dat maakt het duidelijk. Maar eerst dacht ik dus aan een Civic of zo, maar daarna zag ik de Corolla en hij was mooi onderhouden en al die shit, en hij schakelt gewoon super goed dus heb die maar gepakt.
Je moet wel eerst aanmelden. Dit doe je door je tetten te posten. Als je man bent de tetten van je zusje.quote:Op zondag 2 september 2012 22:53 schreef Argo het volgende:
Civic is wel beetje uh sjonniequote:Op zondag 2 september 2012 22:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah ok, dat maakt het duidelijk. Maar eerst dacht ik dus aan een Civic of zo, maar daarna zag ik de Corolla en hij was mooi onderhouden en al die shit, en hij schakelt gewoon super goed dus heb die maar gepakt.
Of van je vrouw of vriendin of maitresse.quote:Op zondag 2 september 2012 22:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je moet wel eerst aanmelden. Dit doe je door je tetten te posten. Als je man bent de tetten van je zusje.
Zijn mijn ballen ook goed?quote:Op zondag 2 september 2012 22:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je moet wel eerst aanmelden. Dit doe je door je tetten te posten. Als je man bent de tetten van je zusje.
Kwam ik later pas achter.quote:
wel eerst even netjes melden, zoals barca al zegtquote:Op zondag 2 september 2012 22:53 schreef Argo het volgende:
en jij ook nog inderdaad, een beetje andere toelaten terwijl je zelf nog niet geaccepteerd bentquote:
Wel even serieus blijven, anders ben je hier niet echt een aanwinst...quote:
Doe eens rustig kom hier al zo vaak. En heb geen zusje dus geen tetten.quote:Op zondag 2 september 2012 22:58 schreef densmee het volgende:
[..]
wel eerst even netjes melden, zoals barca al zegt
[..]
en jij ook nog inderdaad, een beetje andere toelaten terwijl je zelf nog niet geaccepteerd bent
Wat? Als ik dat echt was, dan was ik nu heel erg gekwetst.quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wel even serieus blijven, anders ben je hier niet echt een aanwinst...
Ik heb eigenlijk ook geen zusje nee.quote:Op zondag 2 september 2012 23:00 schreef H-D het volgende:
[..]
Doe eens rustig kom hier al zo vaak. En heb geen zusje dus geen tetten.
Heel jammer, dan moeten we je uitzwaaienquote:Op zondag 2 september 2012 23:00 schreef H-D het volgende:
[..]
Doe eens rustig kom hier al zo vaak. En heb geen zusje dus geen tetten.
Maar waar zijn de tieten van jouw zusje dan?quote:Op zondag 2 september 2012 23:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heel jammer, dan moeten we je uitzwaaien
I'm staying.quote:Op zondag 2 september 2012 23:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Terugzoeken!quote:Op zondag 2 september 2012 23:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar waar zijn de tieten van jouw zusje dan?
Schandalig!quote:Op zondag 2 september 2012 23:00 schreef Barcaconia het volgende:
Zeg smee, jij staat hier ook nog niet in de OP!
Ik snap het gewoon niet er staan zoveel borsten op het internet, en jij wilt perse die van mijn niet bestaanbare zusje, en zelfs als ik mijn ouders vraag er een te maken, dan zou het kinderporno zijn.quote:Op zondag 2 september 2012 23:04 schreef Barcaconia het volgende:
Man zijn is automatisch reden om fotos van je zusje te verwachten.
ik ben altijd bang dat ze mij dan als werkloze uitkeringstrekker gaan zien, dus ik heb dat tot nu toe succesvol af kunnen houdenquote:Op zondag 2 september 2012 23:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Over een jaar of 18 na geboorte niet.quote:Op zondag 2 september 2012 23:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet er staan zoveel borsten op het internet, en jij wilt perse die van mijn niet bestaanbare zusje, en zelfs als ik mijn ouders vraag er een te maken, dan zou het kinderporno zijn.
Goed plan.quote:Op zondag 2 september 2012 23:09 schreef Paladijn het volgende:
Volgens mij wordt het tijd om over de BX van 2cv te praten.
Ben je dat niet danquote:Op zondag 2 september 2012 23:11 schreef densmee het volgende:
[..]
ik ben altijd bang dat ze mij dan als werkloze uitkeringstrekker gaan zien
Wat willen jullie weten ?quote:
Dan hoor je er eigenlijk niet bij.quote:
Hij staat op straat nu. Morgen mag hij weer een stukkie rijden.quote:
ik weet hetquote:
naar het uwv?quote:[..]
Hij staat op straat nu. Morgen mag hij weer een stukkie rijden.
goh ik wist niet dat jouw aandoening aanstekelijk isquote:Op zondag 2 september 2012 23:18 schreef 2cv het volgende:
Nee, die UWV-knakker ga ik bellen. Is beter voor zijn gezondheid en mijn vrijheid.
Mijn aandoening is niet aanstekelijk. Maar ik heb best veel zin om dat stuk ongeluk kapot te slaan, al daar niet met behulp van hulpmiddelen.quote:Op zondag 2 september 2012 23:20 schreef densmee het volgende:
[..]
goh ik wist niet dat jouw aandoening aanstekelijk is* densmee vlucht de SC uit
Een zielig stuk ongeluk dat niet zelfstandig na kan denken maar dat wel zou moeten doen.quote:Op zondag 2 september 2012 23:32 schreef Argo het volgende:
Wat is een uwv-knakker? IS dat een soort euroknaller maar dan bij uwv>?
Oh dat klinkt niet goed, staat hij onder begeleiding?quote:Op zondag 2 september 2012 23:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
Een zielig stuk ongeluk dat niet zelfstandig na kan denken maar dat wel zou moeten doen.
Hij zou mijn zaak moeten begeleidenquote:Op zondag 2 september 2012 23:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh dat klinkt niet goed, staat hij onder begeleiding?
Hmmquote:
Whahahahahaha, woehoehoehoehoehoehoehoehoehoe, hihihihihihi, echt, raap me op wat een humor !quote:Op maandag 3 september 2012 03:05 schreef Sounddragon het volgende:
Stil zitten heb je zelf in de hand; je kunt jezelf toch bezig houden met cursussen ofzo? Met een beetje mazzel betaalt het UWV die nog ook.
daar zegt ie wel wat, je kan prima zelf je uitkering een beetje aanvullenquote:Op maandag 3 september 2012 03:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Whahahahahaha, woehoehoehoehoehoehoehoehoehoe, hihihihihihi, echt, raap me op wat een humor !![]()
![]()
ze hebben je doorquote:Op maandag 3 september 2012 04:48 schreef 2cv het volgende:
Nee, bij het UWV houd ik de schijn een beetje hoog. En nog werken die matig gedresseerde aap-achtigen niet mee
Waarom? Natuurlijk gaan ze (o.a.) neuken als ie terug is.quote:
Fijn dat ik je heb kunnen bevredigen.quote:
Geen huwelijk voor de seks.quote:
Da´s wel waar. Stel dat iemand waardeloos is in bed, dan ben je er ineens mee getrouwd...quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 20:51 schreef Anne het volgende:
Ja. Ook wippen gaan we vast wel doen als ie terug is ja, maar ik mis SD zelf veel meer dan dat. En dat zegt wat
.
quote:Op maandag 3 september 2012 20:51 schreef Anne het volgende:
Ja. Ook wippen gaan we vast wel doen als ie terug is ja, maar ik mis SD zelf veel meer dan dat. En dat zegt wat
.
Andere vriendjes waren alleen om mee te wippen ?quote:Op maandag 3 september 2012 20:51 schreef Anne het volgende:
.
3 wel, 2 niet.quote:Op maandag 3 september 2012 20:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
Andere vriendjes waren alleen om mee te wippen ?
als hij er maar niet afgerot is daar in dat (continu) vochtige klimaat.quote:Op maandag 3 september 2012 20:51 schreef Anne het volgende:
.
Jouw werk is volgens mij gevaarlijker als het gaat om het verliezen van lichaamsdelen...quote:Op maandag 3 september 2012 21:08 schreef densmee het volgende:
[..]
als hij er maar niet afgerot is daar in dat (continu) vochtige klimaat.
de zaagboks houdt het een en ander tegen hoorquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jouw werk is volgens mij gevaarlijker als het gaat om het verliezen van lichaamsdelen...
Hij kan wel wat hebben tegen vocht hoor.quote:Op maandag 3 september 2012 21:08 schreef densmee het volgende:
[..]
als hij er maar niet afgerot is daar in dat (continu) vochtige klimaat.
Een kettingzaag vliegt er toch doorheen gok ik zomaar.quote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef densmee het volgende:
[..]
de zaagboks houdt het een en ander tegen hoor
Jij hebt OUD in je AT!quote:Op maandag 3 september 2012 20:59 schreef Anne het volgende:
Kijk ik bij nieuwe topics ...
Welk wipstoeltje?? Tips, advies....
Eigenlijk zou je dat topic naar SEX moeten schoppen.
Durf je het op jezelf uit te proberen ?quote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef densmee het volgende:
[..]
de zaagboks houdt het een en ander tegen hoor
bedoel je die rubberflappen rondom?quote:Op maandag 3 september 2012 21:13 schreef Barcaconia het volgende:
Hoe noemen ze zo'n poort-met-afdichtstrips-met-stootblokken die bij een laaddock om de dockleveller heen zit? Ik moet zo'n ding zoeken en ik weet niet hoe ik het moet noemen.
Het geheel eigenlijk, dat heeft volgens mij een naam. Dus het laaddock zonder kuil en dockleveller: de poort met flappen en stootblokken.quote:Op maandag 3 september 2012 21:22 schreef densmee het volgende:
[..]
bedoel je die rubberflappen rondom?
quote:
Dynaseal staat er vaak op, maar dat zal het merk wel zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 21:13 schreef Barcaconia het volgende:
Hoe noemen ze zo'n poort-met-afdichtstrips-met-stootblokken die bij een laaddock om de dockleveller heen zit? Ik moet zo'n ding zoeken en ik weet niet hoe ik het moet noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |