Dat is ook mijn ervaring met de Chicco en ook met die van Prenatal (een groene met een speelboog). Ik heb nu een blauwe stoffen (van katoen, de groene van Prenatal was van polyester ofzo?), van Prenatal, met houten plankjes onder de bekleding wat zorgt voor extra ondersteuning. Bekleding is dik dus ze krijgt geen houten kont van het zitten, maar het ding zakt dus ook niet uit. En je er inderdaad ook de voetensteun van verstellen, best handig.quote:Op maandag 3 september 2012 22:08 schreef Juud79 het volgende:
Idd, wij hadden nu een wipstoel van Chicco, deze.
[ afbeelding ]
Prima ding hoor, maar na 9 maanden was ie wel wat uitgezakt. De volgende keer dus een Babybjorn of een Nuna Leaf, die zijn beide ook mooi, das ook fijn als iets zo lang in je woonkamer staat.
[ afbeelding ]
Dat wassen viel hier wel mee, eerste tijd een hydrofiel of spuugdoekje onder dr hoofdje en eten deden we in de kinderstoel of op schoot.quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:03 schreef Worteltjestaart het volgende:
Erg handig vonden wij het dat onze kinderen er meer 'in lagen' dan 'op zaten'. Zeg maar de variant waar ze niet echt ín een kuipje liggen, maakt toch dat ze actiever moeten zitten en dus ouder moeten zijn om goed in het wipstoeltje te blijven zitten.
En het is erg handig om de 'wip'-mogelijkheid te kunnen blokkeren, voor als je een fruithapje ofzo wilt kunnen geven. Maar misschien is dát wel standaard hoor.
Wij vonden die met meer een kunststof bekleding handiger dan de stoffen variant. Stof moet je vaker écht wassen, de andere soorten bekleding zijn makkelijker met een doek schoon te maken.
Is een wipstoeltje daarmee overbodig als je een doomoo hebt?quote:Op maandag 3 september 2012 21:06 schreef Deepfreeze het volgende:
Als je wat meer geld hebt: ik hoor ook goede verhalen over een doomoo seat. Een soort zitzak, met allerlei accessoires voor de kleintje..
Ik denk het wel. Het is voor ongeveer dezelfde leeftijden (doomoo iets langer), kunnen in allebei slapen, gevoerd worden en lekker hangen..quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:04 schreef Mineola het volgende:
[..]
Is een wipstoeltje daarmee overbodig als je een doomoo hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |