Die moet zijn schnabbeltarief nog opkrikken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:41 schreef ChatGirl het volgende:
Ralf, die doet dus echt aan elk programma mee hé.
Vervelende gozer is dat ja.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:41 schreef ChatGirl het volgende:
Ralf, die doet dus echt aan elk programma mee hé.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Op het eind telt ook de stem van het publiek nog mee.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:45 schreef gniffie het volgende:
Doen die punten er iets toe? Of is het op het eind op het gevoel?
Jaap dus doorquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op het eind telt ook de stem van het publiek nog mee.
Ja, ik zit aan de buis gekluisterd.quote:
Maar die dirk taat had toch ook negens?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:45 schreef Cee het volgende:
"Nog nooit zulke hoge punten", dit is week 2.
Het is SBS he? Niets doet er echt toe.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:45 schreef gniffie het volgende:
Doen die punten er iets toe? Of is het op het eind op het gevoel?
Touchéquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het is SBS he? Niets doet er echt toe.
Daarom kijk ik ookquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:47 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kijk het weer...
Ik wil terror Jaap zien springen
Quintis springt alleen in een bak met rijst.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:47 schreef timmmmm het volgende:
Schitterend, quintus als vakjury bij schoonspringen
Ik kijk enkel voor Sips
Is badmeester geweest he?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:47 schreef timmmmm het volgende:
Schitterend, quintus als vakjury bij schoonspringen
Hij is doodgegaan van het lachenquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:48 schreef timmmmm het volgende:
Maar hij heeft jouw sprong nog gezien!![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:48 schreef gniffie het volgende:
Net voor je laatste adem, Patty uitlachen.
Ultiem genot![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:48 schreef Cee het volgende:
En het overlijden van haar oom heeft niks met het kijken van Patty in badpak te maken?
tsjakka, je nekje over!quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Emil Ratelband zou ik ook graag zijn nek zien breken zeg.
Neejoh. Emile is een held.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Emil Ratelband zou ik ook graag zijn nek zien breken zeg.
Een jongedame die ik gruwelijk hard zou doen. Vandaar dat ik fan ben. Maar verder geen ideequote:Op zaterdag 1 september 2012 20:49 schreef Bos81 het volgende:
Wie is Lisa Sips en waar moet ik die van kennen?
Iedereen die ik niet ken blijkt in GTST te spelen. Deze dus ook waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:49 schreef Bos81 het volgende:
twitter:WilfredGene twitterde op zaterdag 01-09-2012 om 20:35:06In eerste instantie zou het programma " Sterren Springen voor de Trein" heten, maar NS kom niet garanderen dat ze op tijd zouden rijden #ss reageer retweet
Ik denk dat de pedopartij ook teleurstellend heeft weggezaptquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Wel minpuntje voor zijn grote zwembroek, waar is de Speedo?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
twitter:WilfredGene twitterde op zaterdag 01-09-2012 om 20:35:06In eerste instantie zou het programma " Sterren Springen voor de Trein" heten, maar NS kom niet garanderen dat ze op tijd zouden rijden #ss reageer retweet
Ik heb ook geen idee.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:49 schreef Bos81 het volgende:
Patty heeft al meerdere malen geoefend voor dat programma, aan haar hoofd te zienquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik moet zowaar om een grapje van Genee lachenquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 1 september 2012 20:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een jongedame die ik gruwelijk hard zou doen. Vandaar dat ik fan ben. Maar verder geen idee
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kunnen mensen niet gewoon stoppen met die slechte accounts?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tussen Kunst en Kitsch?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Lisa Sips speelt in het meest tv vervuilende programma ooit
Het is wel een nepaccountquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet zowaar om een grapje van Genee lachen![]()
![]()
Oh dan ben ik weer gerustgesteldquote:
Ah, tussen Kitsch en Kitsch.quote:
Echte schoonspringers hebben altijd een Speedo, niet zo een boxershort.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat de pedopartij ook teleurstellend heeft weggezapt
Z'n balletjes zijn waarschijnlijk nog niet ingedaald, en hij wilde niet dat dat opviel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Echte schoonspringers hebben altijd een Speedo, niet zo een boxershort.
lilluk wijf; dit is de echte tessquote:
DRIES ROELVINK!!!quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Echte schoonspringers hebben altijd een Speedo, niet zo een boxershort.
Dat.quote:
Heeft ze iets om mee te spelenquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Die tieten vind ik ook lelijk. Van die rare ronde ballen.
jaloeziequote:Op zaterdag 1 september 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Oh en die ballen hangen te laag ook nog
Dan is Kelly weer Ferryquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
Straks klapt ze op het oppervlak en valt alles eraf en eruit.
Absoluut, als je haar naar het buitenland stuurt waar ze haar niet kennen, ik weet zeker dat veel mannen der zouden neuken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:00 schreef marcodej het volgende:
En toch vond ik haar vroeger ´goed gelukt´. Was echt een stukje vakwerk van die chirurg.
Dan ik ookquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:01 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
.
Of ben ik dan een ramptoerist?
Ze heeft toch ook geneukt in dat BB-huis?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Absoluut, als je haar naar het buitenland stuurt waar ze haar niet kennen, ik weet zeker dat veel mannen der zouden neuken.
volgens mij alleen getongd met die Fries.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze heeft toch ook geneukt in dat BB-huis?
jij bent best subtielquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:02 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze heeft ook een kut gemaakt van piemel.
Als laatste, dan is het zwembad ook meteen leeg.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer is Jaap dan kan ik daarna wat anders gaan doen.
Die heeft haar keihard liggen neuken toen... Andriesquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
volgens mij alleen getongd met die Fries.
Tess Milne, ex TMF/MTV presentatricequote:
Daarna moeten ze juist de anderen laten springen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als laatste, dan is het zwembad ook meteen leeg.
Ja volgens mij ook en hij kwam er later achter....quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft haar keihard liggen neuken toen... Andries
Ik zit te zappenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:03 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
[..]
Serieus, als zelfs jij dit nu kijkt, gaat Sterren Springen echt over de 2 miljoen.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
Straks bommetjes wedstrijd Quitin vs Jaap![]()
Check de OS enzo, klopt wel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:03 schreef marcodej het volgende:
Dus als je dikke tieten hebt kun je geen schoonspringster worden.
ralf is jongquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:04 schreef Maver24 het volgende:
Vond dit beter dan Ralf, en maar een 8 ?,
Tja die heeft te vaak in het zwemwater gelegen natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:04 schreef Cynix ® het volgende:
Daphne Jongejans moet een paar flinke slokken gootontstopper nemen. Wat een chloorstem.
Echt ?quote:
Ja, een 7.7 gemiddeldquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Echt ?
Ik wilde net posten dat ze het geweldig deed en er dus wel uit zal vliegen
Ze is niet aantrekkelijk, maar heeft wel een prima, leuke uitstraling.quote:
die moet niet, die doet dat vrijwilligquote:
die mag niet, maar gaat toch.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die moet niet, die doet dat vrijwillig
ohwjaquote:
Hij valt toch van de plank af?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:08 schreef gniffie het volgende:
terror jaap zou toch af gaan vallen omdat die in levensgevaar was?
niet echt gelukt
die is niet aangemeld maar staat gewoon opeens in gele speedo op de plankquote:
vast in het schuitje net als fordhamquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:08 schreef gniffie het volgende:
niet echt gelukt
Je kunt alles zo induwen hoor. Gaat goed.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:08 schreef gniffie het volgende:
niet echt gelukt
ja verdorie, Dries is leuk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb wel met Dries Roelvink te doen... die was dus zelfs nog niet BN'er genoeg om hier aan mee te mogen doen
Jazeker welquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohwjamy bad...
alles goed met lutje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |