Die moet zijn schnabbeltarief nog opkrikken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:41 schreef ChatGirl het volgende:
Ralf, die doet dus echt aan elk programma mee hé.
Vervelende gozer is dat ja.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:41 schreef ChatGirl het volgende:
Ralf, die doet dus echt aan elk programma mee hé.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Op het eind telt ook de stem van het publiek nog mee.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:45 schreef gniffie het volgende:
Doen die punten er iets toe? Of is het op het eind op het gevoel?
Jaap dus doorquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op het eind telt ook de stem van het publiek nog mee.
Ja, ik zit aan de buis gekluisterd.quote:
Maar die dirk taat had toch ook negens?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:45 schreef Cee het volgende:
"Nog nooit zulke hoge punten", dit is week 2.
Het is SBS he? Niets doet er echt toe.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:45 schreef gniffie het volgende:
Doen die punten er iets toe? Of is het op het eind op het gevoel?
Touchéquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het is SBS he? Niets doet er echt toe.
Daarom kijk ik ookquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:47 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kijk het weer...
Ik wil terror Jaap zien springen
Quintis springt alleen in een bak met rijst.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:47 schreef timmmmm het volgende:
Schitterend, quintus als vakjury bij schoonspringen
Ik kijk enkel voor Sips
Is badmeester geweest he?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:47 schreef timmmmm het volgende:
Schitterend, quintus als vakjury bij schoonspringen
Hij is doodgegaan van het lachenquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:48 schreef timmmmm het volgende:
Maar hij heeft jouw sprong nog gezien!![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:48 schreef gniffie het volgende:
Net voor je laatste adem, Patty uitlachen.
Ultiem genot![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:48 schreef Cee het volgende:
En het overlijden van haar oom heeft niks met het kijken van Patty in badpak te maken?
tsjakka, je nekje over!quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Emil Ratelband zou ik ook graag zijn nek zien breken zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |