Welk woord moet het dan wel zijn? Zit er al over te piekeren maar kom er niet op?quote:Op zondag 9 september 2012 08:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gezellig wel, zingende kledij.
Hi LambGrappig foutje
Ah, dat was het.quote:Op zondag 9 september 2012 12:01 schreef Copycat het volgende:
Koordjes.
Die intimideren/imiteren was ook grappig, trouwens!
quote:Op zondag 9 september 2012 08:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gezellig wel, zingende kledij.
Hi LambGrappig foutje
Wik hij nou slenteren of drentelen bij het tollen?quote:Op zondag 9 september 2012 15:01 schreef TechnoXXL het volgende:
Ik liep vandaag lekker in mijn oude kloffie
over station Arnhem samen met de hond.
De hele weg hoeft de hond niet te plassen enja
in het station pist hij vrolijk tegen een pilaar.
Noa zit er een oud echtpaar me toch een partij moeilijk aan te kijken
alsof ze de wereld zien vergaan. Ik kijk ze aan met een beetje
verbaast gezicht en loop door.
Ik had vandaag aan de rijn gezeten met een half pak aan die een beetje vies was geworden
moet je eens zien hoe mensen je vaag aanstaren als je met een iets vies pak door de stad
loopt te strentelen.
Zijn we vandaag de dag echt zo erg geworden en onze vooroordelen toegenomen?
Wauw denk dat ik de volgende keer maar een park inga
Met of zonder hypotheek?quote:Op maandag 10 september 2012 09:10 schreef DeRakker het volgende:
Volgens is het niks nieuws dat de taliban militairen wilt vermoorden?
Daar zijn ze continu mee bezig.
Ook moeten ze wel van hele goede huizen kopen om een apache heli uit de lucht halen... dat is voor hun zo goed als onmogelijk.
Dus waarschijnlijk zullen ze het kamp aanvallen met mortieren oid.
Ik moest serieus drie keer lezen voor ik doorhad wat er bedoeld werd.quote:Op maandag 10 september 2012 10:00 schreef dinges het volgende:
[..]
Dankje, wil je men een rontlijding geven? Gr. Gr.
Is dat zo? Ik ben te naïef om dat te herkennen geloof ik.quote:Op maandag 10 september 2012 10:20 schreef Copycat het volgende:
Dat is er eentje uit de bedachte, onleuke categorie hont?
Ik weet het niet zeker, maar gok dat het zo'n onleuke verhaspeling is. Anders is het echt treurig gesteld met die user.quote:Op maandag 10 september 2012 10:22 schreef ElizabethR het volgende:
Is dat zo? Ik ben te naïef om dat te herkennen geloof ik.
Dat laatste sowieso!!quote:Op maandag 10 september 2012 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar gok dat het zo'n onleuke verhaspeling is. Anders is het echt treurig gesteld met die user.
quote:Op zondag 9 september 2012 20:26 schreef een gevoelig type het volgende:
........ dat er straks nog boeken komen over hoe je je veters strikt, hoe je iets in de magnetron stopt, hoe je je eigen hond castreert. Blabalbalbalbla. .........
Weer niet origineel. Zn foutje komt door het typen ik verzoek dan ook dat je de fout weghaalt. Anders vraag ik eeb mod gezien deze niet origineel is.quote:
Oh hij is van jou dus?quote:Op maandag 10 september 2012 11:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Weer niet origineel. Zn foutje komt door het typen ik verzoek dan ook dat je de fout weghaalt. Anders vraag ik eeb mod gezien deze niet origineel is.
Donderslag bij heldere hemel maar dan net ff anders?quote:Op zondag 2 september 2012 10:30 schreef iemand het volgende:
Wat als je de hele wereld haat, maar die haat wilt onderdrukken? Ergens merk ik dat me dit heel veel energie kost, ik ben constant moe ervan.
Soms als mensen me te ver pushen sla ik in als bliksem bij heldere hemel. Dat komt echter zelden voor, maar als het zo ver is dan zijn de rapen vaak gaar. Doorgaans probeer ik me gewoon rustig te houden, ik wil niet toegeven aan de haat.
Toch maakt het me moe en voel ik me er vaak ellendig door.
Piss off, de post is in zijn context grappig en, zoals door jou verzocht, geanonimiseerd om je 'tere zieltje' niet verder te beschadigen.quote:Op maandag 10 september 2012 11:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Weer niet origineel. Zn foutje komt door het typen ik verzoek dan ook dat je de fout weghaalt. Anders vraag ik eeb mod gezien deze niet origineel is.
"blabalbalbalbla" is zeker wel origineel. Ik heb nog nooit iemand dat zien typen.quote:Op maandag 10 september 2012 11:02 schreef Argo het volgende:
Oeoeoeoeoeoeh ik ga dan zeker op de [volg topic] knop klikkenquote:Op maandag 10 september 2012 11:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Piss off, de post is in zijn context grappig en, zoals door jou verzocht, geanonimiseerd om je 'tere zieltje' niet verder te beschadigen.![]()
Als ik je nog een keer zie zeuren hier maak ik er mijn 'levenswerk' van om elke fout van je in een apart topic te krijgen met de titel: Zie hier de belachelijke spelfouten van Argo de superzeur van FOK!.
En dan uiteraard de link naar zijn profiel niet weghalen, zodat hij een quote-alert krijgt, zoals dit:quote:Op maandag 10 september 2012 11:12 schreef ElizabethR het volgende:
Als ik je nog een keer zie zeuren hier maak ik er mijn 'levenswerk' van om elke fout van je in een apart topic te krijgen met de titel: Zie hier de belachelijke spelfouten van Argo de superzeur van FOK!.
Argo, ik mag je graag, maar je slaat hier volledig de plank mis. Je zet jezelf alleen maar voor schut. Iedereen maakt wel eens fouten en nou en als je in dit topic wordt genoemd.quote:Op maandag 10 september 2012 11:02 schreef Argo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 september 2012 11:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Piss off, de post is in zijn context grappig en, zoals door jou verzocht, geanonimiseerd om je 'tere zieltje' niet verder te beschadigen.![]()
Hahahaahaaah wordt ook wel eens fout getypt. Blablabla is hetzelfde concept.quote:Op maandag 10 september 2012 11:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"blabalbalbalbla" is zeker wel origineel. Ik heb nog nooit iemand dat zien typen.
Daarnaast heb je geen quote-alert gekregen. Waarom je dan toch in dit topic kijkt, is me volstrekt onduidelijk. Je hebt al meerdere keren aangegeven dat je dit topic helemaal niks vindt. Als ik iets niet leuk vind, ga ik er niet meer naartoe. Soms kan het leven zo simpel zijn.
Ik mag de mensen in dit topic gewoon niet, jij bent dan een uitzondering. Maar deze mensen doen het expres.quote:Op maandag 10 september 2012 12:02 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Argo, ik mag je graag, maar je slaat hier volledig de plank mis. Je zet jezelf alleen maar voor schut. Iedereen maakt wel eens fouten en nou en als je in dit topic wordt genoemd.
Van mij geen last, als ze me gewoon met rust laten. Maar hahah of blablablabl kan iedereen gebeuren als je het snel typt, en dus niet origineel.quote:Op maandag 10 september 2012 12:06 schreef Netsplitter het volgende:
Zullen we ons gewoon weer richten op de leuke taalfouten ipv 1 persoon steeds weer aandacht te geven?
Kap nou eens ff met dat geetter hier in dit topic.quote:Op maandag 10 september 2012 12:52 schreef Argo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hahahaahaaah wordt ook wel eens fout getypt. Blablabla is hetzelfde concept.
[..]
Ik mag de mensen in dit topic gewoon niet, jij bent dan een uitzondering. Maar deze mensen doen het expres.
[..]
Van mij geen last, als ze me gewoon met rust laten. Maar hahah of blablablabl kan iedereen gebeuren als je het snel typt, en dus niet origineel.
Misschien moet er een guide komen van wat origineel is en wat niet.
Hmm dan nog in mijn hele FOK! carrière heb ik nog nooit zoveel erin gestaan als nu. Je zou haast denken dat ze mij expres aanvallen. Maar dat is schijn natuurlijk.quote:Op maandag 10 september 2012 12:53 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ja maar dat komt dus juist omdat je zo reageert. Laat het gaan, ze quoten je toch niet meer direct
Oh en zij etteren mij niet?quote:Op maandag 10 september 2012 12:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kap nou eens ff met dat geetter hier in dit topic.
En dat is het laatste wat ik er over ga zeggen!
Klaar nu.quote:Op maandag 10 september 2012 12:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm dan nog in mijn hele FOK! carrière heb ik nog nooit zoveel erin gestaan als nu. Je zou haast denken dat ze mij expres aanvallen. Maar dat is schijn natuurlijk.
[..]
Oh en zij etteren mij niet?
hahaahhaahaah in combinatie met castreren is dan ook niet origineel. balbalbal in combinatie met castreren wel.quote:Op maandag 10 september 2012 12:52 schreef Argo het volgende:
Hahahaahaaah wordt ook wel eens fout getypt. Blablabla is hetzelfde concept.
Dat is het context idd waar Eliza naar verwijst...quote:Op maandag 10 september 2012 13:00 schreef Lithia het volgende:
castreren en balbalbalgoed gevonden.
Die is haast freudiaans!quote:Op maandag 10 september 2012 13:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
hahaahhaahaah in combinatie met castreren is dan ook niet origineel. balbalbal in combinatie met castreren wel.
Goed bedacht wel
True, maar had niet het idee dat dat bedoeld werdquote:Op maandag 10 september 2012 13:07 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat is het context idd waar Eliza naar verwijst...
Overigens bestaat een hoorspel en zelfs een blog met als titel: Bliksem bij heldere dag. Het leuke is dat die blog een afbeelding laat zien van zeer donkere wolken met bliksem.
Kijk, dat is weer iets anders besef ik net. Fixeerde me alleen op die 3 woorden.quote:Op maandag 10 september 2012 13:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
True, maar had niet het idee dat dat bedoeld werd
Sowieso kan een persoon volgens mij niet inslaan als bliksem bij heldere hemel
quote:Op maandag 10 september 2012 13:41 schreef iemand het volgende:
Ja sorry mensen ik voorspeel een vertraging morgen. Omgeving Limburg reis nietm et de trijn!
Ah dus in plaats van jezelf verbeteren na het ontdekken van een fout ga je je post zelf hier neergooien?quote:
Anders had iemand anders die post hier wel gequoot.quote:Op maandag 10 september 2012 14:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah dus in plaats van jezelf verbeteren na het ontdekken van een fout ga je je post zelf hier neergooien?
Hij weet tenminste wel dat het fout wasquote:Op maandag 10 september 2012 14:09 schreef tombolafan het volgende:
Ah dus in plaats van jezelf verbeteren na het ontdekken van een fout ga je je post zelf hier neergooien?
Als ie m verbetert toch sowieso niet (en nu doe je net alsof al zijn posts hier gegooid wordenquote:Op maandag 10 september 2012 14:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Anders had iemand anders die post hier wel gequoot.
Daarom. Het is een kinderachtig maniertje.quote:Op maandag 10 september 2012 14:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Hij weet tenminste wel dat het fout was
Het gaat om de originele context, sukkel. Zoek dat woordje maar eens op, en dan zie je dat het bijzonder origineel was. Het is niet mijn schuld dat jij geen context snapt.quote:Op maandag 10 september 2012 12:52 schreef Argo het volgende:
Maar hahah of blablablabl kan iedereen gebeuren als je het snel typt, en dus niet origineel.
Sommige users quoten hem nu vaker dan eerst, omdat ze het blijkbaar leuk vinden hoe hij reageert. Nogal puberaal, maar goed.quote:Op maandag 10 september 2012 14:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ie m verbetert toch sowieso niet (en nu doe je net alsof al zijn posts hier gegooid worden), kennelijk ziet hij zelf de fouten ook wel...
Ik geef eerlijk toe, dat sinds zijn gejeremieer (en zoek die ook maar op, Argo) ik het niet zal nalaten om elke post hier neer te plempen die in aanmerking komt. Ik zal trachten er mee stoppen, geen garantie....quote:Op maandag 10 september 2012 14:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Sommige users quoten hem nu vaker dan eerst, omdat ze het blijkbaar leuk vinden hoe hij reageert. Nogal puberaal, maar goed.
De topicreeks wordt op deze manier echt verpest.
Ja maar dat doet iedereen toch?quote:Op maandag 10 september 2012 14:23 schreef Copycat het volgende:
Als hij zonder quote allert wordt gequote zou er in principe niks aan het handje zijn, dat was immers zoals afgesproken. Het is inmiddels overduidelijk zeiken om het zeiken geworden. Een flauw spel.
quote:Op maandag 10 september 2012 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom. Het is een kinderachtig maniertje.
Ik neem niemand in de molen dan wel maling, dat laat ik graag aan Argo over.quote:Op maandag 10 september 2012 14:25 schreef Kloonhommel het volgende:
![]()
Ik weet dat je ons in de molen neemt maar ik kon het niet laten om toch ff te reageren.
!!
Ohw, ik dacht dat je meneertje ipv maniertje bedoelde. Ik zag het dus verkeerd. (Toch?)quote:Op maandag 10 september 2012 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik neem niemand in de molen dan wel maling, dat laat ik graag aan Argo over.
Ik bedoelde een kinderachtig maniertje.quote:Op maandag 10 september 2012 14:31 schreef Kloonhommel het volgende:
Ohw, ik dacht dat je meneertje ipv maniertje bedoelde. Ik zag het dus verkeerd. (Toch?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |