Dit!quote:Op zondag 9 september 2012 20:27 schreef TNA het volgende:
Er zit veel gelul tussen, maar sommige van die boeken deugen well, zoals die van Alan Carr.
Probeer een Koran.quote:Op zondag 9 september 2012 22:24 schreef Geelman het volgende:
Ik zoek ook nog zo'n boek om alle onverklaarbare zaken te verklaren...Nu heb ik gelukkig de Bijbel, maar een extra backup kan geen kwaad.
Soren Kierkegaard is altijd heel mooi om te lezen naast de bijbelse teksten.quote:Op zondag 9 september 2012 22:24 schreef Geelman het volgende:
Ik zoek ook nog zo'n boek om alle onverklaarbare zaken te verklaren...Nu heb ik gelukkig de Bijbel, maar een extra backup kan geen kwaad.
Nee, dat kan niet. Twee monotheïstische geloofsboeken op je tafel is 'not done'.quote:
Tupac's boek is ook erg mooi.quote:Op zondag 9 september 2012 22:26 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Twee monotheïstische geloofsboeken op je tafel is 'not done'.
zou wel handig zijn, scheelt weer in de kostenquote:Op zondag 9 september 2012 20:26 schreef Argo het volgende:
Titels als: Get into her mind get into her bed, ultimate self confidence, How to Quit Without Feeling S**T, XXX Sex . . . Tonight, Controlling People: How to Recognize, Understand, and Deal with People Who Try to Control You, The Art of the Approach: The A Game Guide to Meeting Beautiful Women en 10 Smart Money Moves For Women : How to Conquer Your Financial Fears.
Mijn klacht is dan ook dat er straks nog boeken komen over hoe je je veters strikt, hoe je iets in de magnetron stopt, hoe je je eigen hond castreert. Blabalbalbalbla.
Waarom kunnen we elkaar niet gewoon accepteren zodat deze boeken niet meer nodig zijn?
A Brief History Of Time.quote:Op zondag 9 september 2012 22:24 schreef Geelman het volgende:
The Game dan?quote:Op zondag 9 september 2012 23:40 schreef Michielos het volgende:
The Secret is overigens het epitome van de bullshitterij die Selfhelp boeken heet![]()
![]()
lolquote:Op zondag 9 september 2012 23:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik geef toe. Mij is ooit The Secret aangeraden
En toch lijkt me een goed zelfhulpboek wel leuk om te lezenquote:Op zondag 9 september 2012 23:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
lolDat boek is zo een bundel onzin dat het simpelweg niet meer leuk is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |