Dankje, wil je men een rontlijding geven? Gr. Gr.quote:
tong80 valt op omdat hij hier als enige humor heeft.quote:Op maandag 10 september 2012 10:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankje, wil je men een rontlijding geven? Gr. Gr.
Vooral LompeHork, die is zo trots als een pauw dat ie adminpowers heeft dat hij er van naast zijn schoenen is gaan lopenquote:Op maandag 10 september 2012 10:28 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
tong80 valt op omdat hij hier als enige humor heeft.
De rest van de leden moet je negeren
Daar was toch laatst een of andere misplaatste mop over ten koste van Lucille Werner?quote:
Ik wilde je vragen of je zijn ex was maar je blijkt lesbisch te zijn. Dan is mijn volgende vraag: heeft hij je lesbisch gemaakt?quote:Op maandag 10 september 2012 10:29 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Vooral LompeHork, die is zo trots als een pauw dat ie adminpowers heeft dat hij er van naast zijn schoenen is gaan lopen
Nee, maar hij is wel de oorzaak van m'n sociale angststoornisquote:Op maandag 10 september 2012 10:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik wilde je vragen of je zijn ex was maar je blijkt lesbisch te zijn. Dan is mijn volgende vraag: heeft hij je lesbisch gemaakt?
Wat een lul is het toch.quote:Op maandag 10 september 2012 10:43 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Nee, maar hij is wel de oorzaak van m'n sociale angststoornis
Heeee yo, ben je nu klaar met miepen...quote:Op maandag 10 september 2012 10:29 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Vooral LompeHork, die is zo trots als een pauw dat ie adminpowers heeft dat hij er van naast zijn schoenen is gaan lopen
Neuken ?quote:Op maandag 10 september 2012 10:28 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
tong80 valt op omdat hij hier als enige humor heeft.
De rest van de leden moet je negeren
Graag, klinkt alsof je nickname een koosnaampje is van je vrouw na een nacht hard beffen waarna je de "kr" in een "t" hebt veranderdquote:
Hij juist niet, dildo.quote:Op maandag 10 september 2012 10:29 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
dankjequote:Op maandag 10 september 2012 11:45 schreef CytiseChromatique het volgende:
smitjew heeft ook wel humor
Niet slapen is sowieso niet gezond.quote:Op maandag 10 september 2012 11:50 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Die avatar van jou is niet gezond voor me na een nacht niet-slaap
wel als je dood bent.quote:Op maandag 10 september 2012 11:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
Niet slapen is sowieso niet gezond.
hoort bij het leven, voor sommige mensen is het wel gezondquote:Op maandag 10 september 2012 12:13 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Dood zijn lijkt me ook niet helemaal gezond
En als je voet slaapt ?quote:Op maandag 10 september 2012 11:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
Niet slapen is sowieso niet gezond.
Ik zegt maar zo een dag niet gerelateerd is een dag niet gelopen.quote:Op maandag 10 september 2012 19:01 schreef Rodawa het volgende:
Koos Alberts topics, altijd tong80-gerelateerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |