quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:42 schreef iemand het volgende:
[..]
Dat komt meestal wel goed. Alleen als je oudere katten hebt zou ik hem afdekken of zo. Want die kunnen minder hoog springen en soms is het warmtegevoel in de pootjes wat minder waardoor ze te laat in de gaten hebben dat het eigenlijk te heet is.
Ik heb hier bij voorbeeld een poes die vaak heerlijk ligt te grillen op een loeiende verwarming.
Dat je het kan samenstellen, wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk iets betekend.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Tuurlijk bestaan ze wel. Het is een prima samenstelling van 'spelling' en 'fout'. De tussen-s is optioneel.
Niet origineel maar ja...quote:Op woensdag 12 september 2012 11:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat je het kan samenstellen, wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk iets betekend.
Maar als je wilt aangeven dat iemand iets fout heeft gedaan in het spellen van een woord, dan is het een spelfout. Een spelling(s)fout impliceert dat hoe je iets moet spellen fout zou zijn, en dat kan per definitie niet. Het woordje 'mij' kan maar op 1 manier gespelt worden.
quote:
Sorry hoor, maar ben jij nou serieus de betweter aan het uithangen hier, terwijl je "betweter(s)post" verre van brandschoon is qua spelling?? Echt lachwekkend.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat je het kan samenstellen, wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk iets betekend.
Maar als je wilt aangeven dat iemand iets fout heeft gedaan in het spellen van een woord, dan is het een spelfout. Een spelling(s)fout impliceert dat hoe je iets moet spellen fout zou zijn, en dat kan per definitie niet. Het woordje 'mij' kan maar op 1 manier gespelt worden.
Ik moet je teleurstellen ... Je eerste zin heeft ook nog een d/t-fout.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat ik maar eentje fout heb geschreven. Normaal boeide het niet, maar ik probeer er tegenwoordig meer op te letten. Mijn hoofdtaal is Engels, dus ik doe mijn best.
De d/t's blijf ik het moeilijkste vinden.
Ik heb nooit beweert dat ik perfect de Nederlandse spelling beheer. Maar ik kan er niet tegen dat iemand die een fout probeert te verbeteren, het zelf ook fout heeft (verbeter het dan niet, als je niet weet hoe het wel moet). Dat is heel wat anders dan een fout hebben in de spelling.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ben jij nou serieus de betweter aan het uithangen hier, terwijl je "betweter(s)post" verre van brandschoon is qua spelling?? Echt lachwekkend.
quote:Op woensdag 12 september 2012 11:41 schreef toastmann het volgende:
Bestaat er een website waar ik een liedje kan zoeken en vervolgens kan kijken in welke complicatie het desbetreffende liedje gebruikt is ?
Dat blijkt. De Nederlandse spelling beheren lijkt me wat teveel van het goede. Maar misschien kun je proberen de Nederlandse spelling te beheersen.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweert dat ik perfect de Nederlandse spelling beheer.
okquote:Maar ik kan er niet tegen
dat iemand die een fout probeert te verbeteren, het zelf ook fout heeft (verbeter het dan niet, als je niet weet hoe het wel moet). Dat is heel wat anders dan een fout hebben in de spelling.
Dat heeft weinig met betweterigheid te maken, maar het was bedoeld als koekje van eigen deeg.
En ja, dit zal ook niet perfect zijn. Maar de perfecte mens bestaat dan ook niet.
kukelewoef?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:47 schreef wise het volgende:
dit dus, als het een pvda or een sp lid zou zijn hoorde je er geen hond naar kraaien.
Ik vind je redenering interessant, maar ik vrees dat je er toch net naast zit.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar als je wilt aangeven dat iemand iets fout heeft gedaan in het spellen van een woord, dan is het een spelfout. Een spelling(s)fout impliceert dat hoe je iets moet spellen fout zou zijn, en dat kan per definitie niet. Het woordje 'mij' kan maar op 1 manier gespeld worden.
Bollocks meets Botox?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:26 schreef desiredbard het volgende:
Bollox, zolang die Pool voor hetzelfde geld werk maakt dat niet uit.
Wat is er fout aan dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:23 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Een vorm als: "Ik bedenk mij dat we het volgende kunnen doen:" is helaas![]()
al niet origineel meer.
Maar deze vorm heb ik nog nooit gezien.
En herfst? Mag dat wel? En lente? Winter?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:48 schreef Cremetje het volgende:
We hadden gym vandaag en toen we klaar waren met ging ik me zoals gewoonlijk omkleden met gym.
Kwam die fucking gymleraar ineens binnen.
<blabla>
Ze heeft een klacht ingediend en dr ouders gaan nu met die gymleraarr praten want zomer ff de kleedkamer binnen komen mag toch niet?
Arme klasgenoot toch..
... wat?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:01 schreef SidiJalal het volgende:
<knip>
Het gaat helemaal nergens meer over. Ja, zelfverheerlijking en de bedrijven tevreden stellen die de pupetten hun campagne geld hebben gegeven. Het hardst lach ik nog om de mensen die militant voor hun partij opkomen terwijl iedereen genakt gaat worden.
<knip>
De poppetjes!! Dat je dat niet snapt zeg!quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:00 schreef iemand het volgende:
Nou jaa die gymleraar moet niet zomaar ff binnenkomen!
Ik hoer zn ballen toch ook niet te zien en nee ik gun hem geen plezier pech!
Simpel:quote:Op woensdag 12 september 2012 11:25 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik zie trouwens de fout niet waar Kees22 naar refereert? Ik bedenk mij trouwens dat we het volgende kunnen doen, wat is daar mis mee dan?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |