Maak je expres al die spelfouten?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:05 schreef comfortably_dumb het volgende:
ik heb niet eens gestemt. ( stembiljet kwijt geraakt) maar zowiezo betwijfel ik ten zeerste of het allemaal wel zo eerlijk gaat. zou het echt tof vinden als een kleine partij zoals de LP of piraten partij zou winnen, maar zolang het groepje fuck-ups wat nu al jaren in de kamer zit, elke 4 jaar terug blijven komen zal er nooit wat veranderen, want dat ze kunnen liegen bewijzen ze elke verkiezing weer opnieuw, ze roepen vanalles maar uiteindelijk maken ze nooit wat waar...
Ik ben bang van niet...quote:Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Maak je expres al die spelfouten?
Ja, de winnaar mag de secretaresse op gruwelijke wijze volspuitenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef Piye het volgende:
Ik snap niet dat mensen klagen over het feit dat kamerleden vriendelijk met elkaar omgaan. Jij doet hopelijk toch ook gewoon normaal tegen de mensen op je werk? Moeten ze soms dagelijks met elkaar op de vuist gaan?
Ik zou het wel lachen vinden als ze elkaar een keertje massaal gaan uitschelden, want dat gaat allemaal via de voorzitter "mevrouw de voorzitter u bent echt een kankerlul".quote:Op woensdag 12 september 2012 20:08 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ja, de winnaar mag de secretaresse op gruwelijke wijze volspuiten
Tokkies vinden dat je dan een leugenaar en niet direct bent, want dat doen zij tenslotte wel met mensen die anders denken dan zij.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef Piye het volgende:
Ik snap niet dat mensen klagen over het feit dat kamerleden vriendelijk met elkaar omgaan. Jij doet hopelijk toch ook gewoon normaal tegen de mensen op je werk? Moeten ze soms dagelijks met elkaar op de vuist gaan?
Zoals emeritus Maarten van Rossem altijd zegt, het volk is een illusie. Je kunt je dan ook afvragen of volksvertegenwoordiger wel een juiste benaming is. Ik als Groninger voel geen compassie voor het westen en waarschijnlijk vice versa. Daarnaast zijn politici over het algemeen academici die zeker niet dom zijn. Neem Buma met een LL.M behaalt in Cambridge. Wat wel opvallend is dat de VVD staat voor de ondermers, mkb, althans in de publieke visie. Echter zijn zeer weinig mensen van de VVD betrokken in het mkb. Om hun inkomen veilig te stellen hoeft ook niet want de meeste kunnen met dergelijke academische titels zo in het bedrijfsleven aan het werk met hogere salaris. Kwa lucky bastards valt het ook wel mee, moet je opbouwen door lid te worden en op regionaal niveau te beginnen.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:19 schreef comfortably_dumb het volgende:
het ziet en voelt allemaal gewoon echt aan als 1 groot toneelstuk, die mensen die in de kamer zitten zijn geen vertegenwoordigers van het volk!, dat zijn gewoon een paar lucky bastards die uit downtown wassenaar en omgeving komen, die hebben nog nooit van een uitkering geleefd of een eigen bedrijfje gehad, die mensen staan voor mijn gevoel echt ver van de samenleving. en als ze echt oprecht en eerlijk waren, dan zou ik echt wel in ze geloven, maar het enige wat ik zie is enorm veel gelieg en geklooi waarbij iedereen probeert vriendjes te worden met elkaar om vooral hun eigen inkomen veilig te stellen...
en wat betreft de spelfouten:
im only human
Dan kom je in hetzelfde schuitje. Die jonge broekjes die politocologie studeren en de wereld willen verbeteren bedoelen het misschien goed maar zodra je geld nodig hebt om je partij te laten draaien moet je concessiees gaan doen qua samenwerking en sponsor tevredenheid.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Blanco stemmen is niet verstandig. Verder ja, als je echt wat wil proberen te veranderen zul je gebruik moeten maken van je passieve kiesrecht. Maar goed ook dan zul je moeten polderen uiteindelijk - mocht je het ver schoppen - en kom je tot de ontdekking dat niemand echt iets in korte tijd kan veranderen zolang de maatschappij redelijk draait.
Ja maar goed, laten we even heel eerlijk zijn. Dat gezeur over de politiek is eigenlijk natuurlijk muggenzifterij. We hebben een tamelijk welvarende samenleving en bijna iedereen kan met een biertje in zijn hand naar Ik Hou van Holland kijken op de zaterdagavond. Dus zo slecht gaat het niet. Het is goed hoor het zeuren, dat houdt de boel scherp maar eigenlijk mogen we niet klagen.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:54 schreef SidiJalal het volgende:
[..]
Dan kom je in hetzelfde schuitje. Die jonge broekjes die politocologie studeren en de wereld willen verbeteren bedoelen het misschien goed maar zodra je geld nodig hebt om je partij te laten draaien moet je concessiees gaan doen qua samenwerking en sponsor tevredenheid.
Ruslandquote:Op woensdag 12 september 2012 21:00 schreef Onmisbaar het volgende:
Tja, kiezers werven wordt nou eenmaal snel een vuil spelletje, maar zo erg is het toch niet in Nederland? Je moet voor de grap eens kijken hoe ze dat in Amerika doen, dat gaat daar een stuk smeriger.
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:08 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet...
http://www.finchline.nl/2(...)t-het-meest-gestemt/
In Rusland worden geen kiezers geworven, maar opponenten uitgeschakeld.quote:
Niet zo'n slecht idee.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef Piye het volgende:
Roemer die Rutte een rechtse geeft... ik wil het wel zien hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 00:47 schreef Piye het volgende:
Hebben we niet al genoeg show als het op de politiek aankomt?
Ik wil graag gewoon weer saaie degelijke mensen met een bekakt accent als jullie het niet erg vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |