12 jaar, geheel tietloos ect..quote:Op woensdag 12 september 2012 18:55 schreef Karina het volgende:
Hoe oud zijn jullie?
[..]
Ja dat. Niemand die meteen vreemde gedachtes kreeg.
Eigenlijk vind ik het best erg dat iedereen meteen het ergste denkt.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:56 schreef Repeating het volgende:
[..]
12 jaar, geheel tietloos ect..
Niet iedereen, alleen sletjes zoals de TS.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het best erg dat iedereen meteen het ergste denkt.
Gelukkig maar. Je zal maar een halve boezem hebben..quote:
jij of je vriendinnen moet dan niet (half)-naakt zijn in zijn kleedkamerquote:Op woensdag 12 september 2012 19:00 schreef Cremetje het volgende:
Nou jaa die gymleraar moet niet zomaar ff binnenkomen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij ons was het niet vreemd dat de vrouwen altijd een uur bezig waren (lees dus standaard een uur les mistte of te laat waren) waarschijnlijk was dit niet anders.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:01 schreef Karina het volgende:
Ik vind het nogal wat om meteen een klacht in te dienen, zometeen raakt deze man zijn baan kwijt terwijl hij misschien alleen maar even kwam kijken of iedereen al aangekleed was of zo?
niet, maar dan moet je ook niet zeurenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:02 schreef Cremetje het volgende:
Tjaa..waar moet ik me anders gaan omkleden,in de toilet daag al die vieeze stank daar met zn alle in een hokkie gepropt
Joh, gewoon lekker door gaan met waar je mee bezig was. Je zorgen maken om wat tetjesquote:Op woensdag 12 september 2012 19:02 schreef Cremetje het volgende:
Tjaa..waar moet ik me anders gaan omkleden,in de toilet daag al die vieeze stank daar met zn alle in een hokkie gepropt
Dit klinkt als een puberjongen die zit te trollenquote:
Precies.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:01 schreef Karina het volgende:
Ik vind het nogal wat om meteen een klacht in te dienen, zometeen raakt deze man zijn baan kwijt terwijl hij misschien alleen maar even kwam kijken of iedereen al aangekleed was of zo?
Geef er een likje aan anders.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:00 schreef Cremetje het volgende:
Nou jaa die gymleraar moet niet zomaar ff binnenkomen!
Ik hoer zn ballen toch ook niet te zien en nee ik gun hem geen plezier pech!
Al die grietjes blijven een uur in tetjes in de kleedkamer staan zodat wanneer de leraar binnen komt om ze te attenderen op de tijd ze maar direct een aanklacht in kunnen dienenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef Repeating het volgende:
[..]
Precies.
Misschien waren jullie al 10 minuten bezig met 'omkleden' en wilde hij even kijken of jullie niet aan het kuiten () waren?
Om te kijken of de volgende klas erin kan misschien?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef Cremetje het volgende:
Jezuss waarvoor moet hij nou weten of we zijn omgekleeed?
Vertel eens, pubermeid. Heeft hij meer gezien dan blote pubertetten?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef Cremetje het volgende:
Ok,maybe overdrijf mn klasgenoot maar zn exuus is toch wel iverdreven hoor..
Een echte baas had gezegd 'Ik wil gewoon wat kleine fiere tetjes zien'quote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef Cremetje het volgende:
Ok,maybe overdrijf mn klasgenoot maar zn exuus is toch wel iverdreven hoor..
Zo is het maar net. Gun die jongens ook een verzetje.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Om te kijken of de volgende klas erin kan misschien?
Leraar stuurt klasgenote eruit, klas:quote:Op woensdag 12 september 2012 19:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Al die grietjes blijven een uur in tetjes in de kleedkamer staan zodat wanneer de leraar binnen komt om ze te attenderen op de tijd ze maar direct een aanklacht in kunnen dienen
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:05 schreef leeell het volgende:
maar gelijk heb je hoor, voortaan maar gym skippen
en wat extra Nederlands volgen.
Omdat er misschien een volgende klas klaarstaat? Of omdat jullie misschien naar een volgende les moeten?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef Cremetje het volgende:
Ok,maybe overdrijft mn klasgenoot wel maar zn exuus is toch wel overdreven hoor..dan kan ie gewoo toch zeggen van jaa k wou gewoon weten of jullie klaar waren met omkleden?
In een kippenhok met weet-ik-veel hoeveel pubermeisjes hoor je niemand kloppen.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:08 schreef MevrouwLogica het volgende:
Is toch heel normaal als de leraar binnen komt? Had wel netjes geweest als die had geklopt...
Zelfs een likje kan er niet vanaf.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:09 schreef Cremetje het volgende:
Sorry maar alsnog:het is een rotleraar en nee niks likje gwn niet!
Ah. Nu snap ik Meneer de Leerkracht.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:08 schreef Dven het volgende:
TS met klasgenoten in kleedkamer :
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |