12 jaar, geheel tietloos ect..quote:Op woensdag 12 september 2012 18:55 schreef Karina het volgende:
Hoe oud zijn jullie?
[..]
Ja dat. Niemand die meteen vreemde gedachtes kreeg.
Eigenlijk vind ik het best erg dat iedereen meteen het ergste denkt.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:56 schreef Repeating het volgende:
[..]
12 jaar, geheel tietloos ect..
Niet iedereen, alleen sletjes zoals de TS.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het best erg dat iedereen meteen het ergste denkt.
Gelukkig maar. Je zal maar een halve boezem hebben..quote:
jij of je vriendinnen moet dan niet (half)-naakt zijn in zijn kleedkamerquote:Op woensdag 12 september 2012 19:00 schreef Cremetje het volgende:
Nou jaa die gymleraar moet niet zomaar ff binnenkomen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij ons was het niet vreemd dat de vrouwen altijd een uur bezig waren (lees dus standaard een uur les mistte of te laat waren) waarschijnlijk was dit niet anders.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:01 schreef Karina het volgende:
Ik vind het nogal wat om meteen een klacht in te dienen, zometeen raakt deze man zijn baan kwijt terwijl hij misschien alleen maar even kwam kijken of iedereen al aangekleed was of zo?
niet, maar dan moet je ook niet zeurenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:02 schreef Cremetje het volgende:
Tjaa..waar moet ik me anders gaan omkleden,in de toilet daag al die vieeze stank daar met zn alle in een hokkie gepropt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |