Mag ik u feliciteren met uw geweldige smaak?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
offtopic: is je nickname van placebo? want black eyed is daar mn favo nr van.
Dat betekent dat ik nóg minder geduld dan jou hebquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had bijna hetzelfde topic aangemaakt, met dezelfde TT![]()
nee, dat is niet uitvoerbaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wow, het is niet uitvoerbaar gewoon jezelf niet naar de stembus te laten lopen en zichzelf te vertegenwoordigen?
twilight zone dit he.
Nou ja ik wilde even wachten totdat ik zeker wist of die baaj misschien toch wel een topic aan zou makenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik nóg minder geduld dan jou heb.
Wat gek.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja ik wilde even wachten totdat ik zeker wist of die baaj misschien toch wel een topic aan zou maken
Bijna 2 sc's met dezelfde TT.. Whihio
Nou inderdaad.quote:
Die zang van die zanger.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik u feliciteren met uw geweldige smaak?![]()
Placebo
Ja hallo.. kan die man ook niets aan doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die zang van die zanger.![]()
Wat vind je van Running Up That Hill?
maar migranten die niet willen werken zijn er nog genoegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:53 schreef Potloodvis het volgende:
Goed nieuws.
http://www.nu.nl/economie(...)rbeidsmigranten.html
Nee, wantquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:53 schreef Potloodvis het volgende:
Goed nieuws.
http://www.nu.nl/economie(...)rbeidsmigranten.html
quote:Hij denkt dat Nederland hen straks hard nodig heeft als de vergrijzing toeneemt.
"Uit onderzoek blijkt al dat arbeidsmigranten 1,8 miljard euro aan onze groei bijdragen en 1,2 miljard euro aan belastingopbrengst", aldus Van Gool.
De banenmarkt waar ik in moet zoeken na het afstuderen komen ze sowieso niet in voor, maar ik vond het wel een hele stap dat de werkgelegenheid weer stijgt.quote:
alsof er niet genoeg werkeloze nederlanders thuis zittenquote:
Dat ontken ik dan ook nergens. Neemt niet weg dat de vergrijzing een steeds groter probleem gaat worden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:58 schreef wise het volgende:
[..]
alsof er niet genoeg werkeloze nederlanders thuis zitten
Die vinden het werk wat de migranten doen te min, en daarom blijven ze maar lekker thuis zitten en geld cashen.
Aanpakken dat tuig
Even lekker zwepenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:58 schreef wise het volgende:
[..]
alsof er niet genoeg werkeloze nederlanders thuis zitten
Die vinden het werk wat de migranten doen te min, en daarom blijven ze maar lekker thuis zitten en geld cashen.
Aanpakken dat tuig
Lekker ja? Ik wist niet dat jij zo kinky wasquote:
dat wel yesquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat ontken ik dan ook nergens. Neemt niet weg dat de vergrijzing een steeds groter probleem gaat worden.
buk maarquote:
Nee in het echt ben ik heel puriteinsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lekker ja? Ik wist niet dat jij zo kinky was
asos.comquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:01 schreef Potloodvis het volgende:
Heeft iemand trouwens een goede website voor winterjassen? Geen Zalando.
Hoezo moet ik bukken als ik ga zwepen?quote:
http://www.asos.com/Men/J(...)&pgeSize=200&sort=-1quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:01 schreef Potloodvis het volgende:
Heeft iemand trouwens een goede website voor winterjassen? Geen Zalando.
Aso'squote:
ik heb vorige week een nieuwe gekochtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn winterjas gaat nog een ronde mee, ik vind het wel best
je bent zelf een pannekoekquote:
Met katerspekquote:
als jij gaat zwepen¿quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo moet ik bukken als ik ga zwepen?
Gelukkig hoef ik even niet, want schoolgeld moet ook nog worden betaaldquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb vorige week een nieuwe gekocht
dat filmpje is wel grappigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:04 schreef Juminelle het volgende:
Of Stone Island jassen![]()
inb4 niet grappig filmpje.
ok dan. dacht alquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik u feliciteren met uw geweldige smaak?![]()
Placebo
Ik moest zo hard lachen om dat filmpjequote:
ik moest dit jaar wel. is ook niet iets wat ik elk jaar wil kopenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik even niet, want schoolgeld moet ook nog worden betaald__
quote:
Dankje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
http://www.asos.com/Men/J(...)&pgeSize=200&sort=-1
Oh, spuit 11.
Die zijn onbetaalbaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:04 schreef Juminelle het volgende:
Of Stone Island jassen![]()
inb4 niet grappig filmpje.
True. Ik kan nog profiteren van de kindercollectiequote:
Het is dus onmogelijk om jezelf te vertegenwoordigen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat is niet uitvoerbaar.
door niet te gaan stemmen vertegenwoordig je jezelf niet. door niet te stemmen vertegenwoordigt niemand je.
je kunt wel roepen dat je jezelf vertegenwoordigt, maar als niemand naar je luistert heb je daar bar weinig aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Stone Island winterjas, zo hirlak warm.quote:
Lekker sponzigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:05 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker vierkant, lekker geel.
je bent gewoon te dik voor een Mquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:06 schreef Potloodvis het volgende:
Ik had deze besteld, maar de pasvorm was echt royaal kut. Dus ik heb die retour gestuurd.
http://www.zalando.nl/lyl(...)w-ly222d004-503.html
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je bent gewoon te dik voor een M
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Ik had XXL hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het is dus onmogelijk om jezelf te vertegenwoordigen.![]()
Niemand luistert naar je!
ga toch terug naar je eigen zielige topicjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
natuurlijk is het mogelijk om jezelf te vertegenwoordigen, maar het hangt af van de context waarin je het plaatst, maar goed, ik zou zeggen ga je gang en kijk hoe ver je komt
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
wijooo wat hard :S neit verwacht van jou :Squote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ga toch terug naar je eigen zielige topicje
quote:
quote:
ook ik word wel eens hardquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wijooo wat hard :S neit verwacht van jou :S
tmi :Squote:
wat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:11 schreef Juminelle het volgende:
Tot 3 uur kijken naar een slapende Spaghettivreter op de cam. Zulks een spannende nacht.
Ja, problem?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
doe je dat ook wel eens als je aan het werk bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
De zon schijnt..quote:
Wat ga jij daar doen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De zon schijnt..
Maar ik ga zo naar het Oosten...
Kan je het aan iedereen aanbevelen?quote:
Ohzo... waarom!?quote:
Tinychat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je het aan iedereen aanbevelen?
Deze sc heeft geen tc
Met de dierenambulance.quote:
Koken voor mijn moederquote:
Leugens: http://tinychat.com/klbscquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze sc heeft geen tc
Yeah Tinychatquote:
Als je opgewonden raakt van een slapende FOK!autist met een vikinghelm op, sure.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze sc heeft geen tc
Ik was uit verveling aan het rellen met Gridlok. Zulks een idioten daarquote:
Oh ja, heel vroegahhquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Leugens: http://tinychat.com/klbsc
quote:
quote:
Losersquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als je opgewonden raakt van een slapende FOK!autist met een vikinghelm op, sure.
Dat soort dingen zou ik nooit doen uit verveling. Dat is gewoon een paar levels too muchquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als je opgewonden raakt van een slapende FOK!autist met een vikinghelm op, sure.
[..]
Ik was uit verveling aan het rellen met Gridlok. Zulks een idioten daar
Neequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:15 schreef Salatrel het volgende:
ok beslag is klaar maar ik kom er nu achter dat ik geen zonnebloem olie in huis heb maar alleen olijfolie voor bakken en braden maar pannenkoeken bak je ook...
problem?
Nee, deed iko ok wel eens.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:15 schreef Salatrel het volgende:
ok beslag is klaar maar ik kom er nu achter dat ik geen zonnebloem olie in huis heb maar alleen olijfolie voor bakken en braden maar pannenkoeken bak je ook...
problem?
quote:
Is het Noorsbloed?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Pannenkoeken bakken met olijfoliequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:15 schreef Salatrel het volgende:
problem?
boter heb ik ook nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee
Proef je niets van
Niet teveel olie gebruiken want dan gaat het wel overheersen.
Geen klontje boter?
Ontzettende manquote:
italian stylequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Pannenkoeken bakken met olijfolie? Nee.
Met olijfolie klinkt raar maar het is niet eens heel vies ofzo. Vond het wel lekker zelfsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:15 schreef Salatrel het volgende:
problem?
Ik zou 't niet doen, dat ga je proeven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
italian styletis nog bertolli ook
Dikzak.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
italian styletis nog bertolli ook
Ik heb het weleens gedaan. Pannekoeken waren veel slechter dan normaal.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met olijfolie klinkt raar maar het is niet eens heel vies ofzo. Vond het wel lekker zelfs
Of dat of verhongeren... ik wist het wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zou 't niet doen, dat ga je proeven.
Poepjes zijn altijd vies.quote:
ik ga het gewoon proberenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zou 't niet doen, dat ga je proeven.
Ze hebben nu ook tosti quick zag ik laatstquote:
Dat heb ik laatst op een tosti gedaan, viel zeker niet tegen.quote:
Ik maak sinds kort elke dag een foto ervan, als een soort studie, maar ik kan je verzekeren dat sommige veel viezer zijn dan anderen.quote:
Ik denk omdat niemand begreep waar het nou precies voor was.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze hebben nu ook tosti quick zag ik laatst
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ga het gewoon proberenanders heb ik voor niks beslag gemaakt
Keukenprinsesquote:
quote:
Mensen moeten ook overal een gebruiksaanwijzing voorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik denk omdat niemand begreep waar het nou precies voor was.
Ik dacht eerst ook dat het was voor in een pizzabodem en dat je daar dan al je bestanddelen doorheen moest doen en dan de oven in.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen moeten ook overal een gebruiksaanwijzing voor
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik maak sinds kort elke dag een foto ervan, als een soort studie, maar ik kan je verzekeren dat sommige veel viezer zijn dan anderen.
Zal jou eens in de lucht flippenquote:
Spek en kaas Alleen is ook lekkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Pannenkoek met spek, kaas, ui en prei.
Des te meer, des te beterquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Spek en kaas Alleen is ook lekker
Als een vrouw die twee dingen heeft is het wel weer wat minder.quote:
Ik vond met straciatellayoghurt ook lekkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:21 schreef Potloodvis het volgende:
Met kersen is ook lekker, of met banaan en chocolade.
Mensenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat het was voor in een pizzabodem en dat je daar dan al je bestanddelen doorheen moest doen en dan de oven in.
Nergens op dat hele potje stond een referentie naar tosti's en het heet pizza quick.quote:
Ik dacht mengen met water dat je dan een pizza kreeg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat het was voor in een pizzabodem en dat je daar dan al je bestanddelen doorheen moest doen en dan de oven in.
Nee, dat is Aqua-fix.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik dacht mengen met water dat je dan een pizza kreeg.
Dat hoeft dan weer niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en ook 2 tegelijk he 1 met links en 1 met rechts
Ohquote:
Kan toch? Je hebt ook pannenkoeken met pizza zooi eropquote:
Ja, maar op een blikje tomatenpuree staat ook geen referentie naar wat dan ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nergens op dat hele potje stond een referentie naar tosti's en het heet pizza quick.
'Quick een pizza in elkaar klappen'
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
we heten niet allemaal wise hoor
Ja daar dacht ik aan, maar ik was het vergeten te posten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:26 schreef Salatrel het volgende:
had iemand al shoarmapannenkoeken genoemd?
Nee, maar daar staat wel "Tomatenpuree" op.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar op een blikje tomatenpuree staat ook geen referentie naar wat dan ook![]()
![]()
Wie klapt er nou een pizza in elkaar?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
Wat is er mis met pannekoeken met stroop?
Stroopquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
nutellaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:27 schreef Juminelle het volgende:
Je kan alles op pannenkoeken doen.
Pannenkoeken met spinazie, ui, tonijn en roomkaas
Tonijn?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:27 schreef Juminelle het volgende:
Je kan alles op pannenkoeken doen.
Pannenkoeken met spinazie, ui, tonijn en roomkaas
ja ?quote:
Niets,quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
rare comboquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets,
met spek en stroop is ook lekker
Ik heb dat nog nooit gedaan, zelfde als met zelf pasta makenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, maar daar staat wel "Tomatenpuree" op.!
Zelf pizza maken is lekker.
Ja, dat eet ik wel eens bij een pannenkoekenrestaurant hier. Zo lekkerquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
rare combokan smaken tho
rijmt lolololo
Het is echt veel beter dan uit de diepvries.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gedaan, zelfde als met zelf pasta maken
Dat kan, maar het klinkt sick.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, dat eet ik wel eens bij een pannenkoekenrestaurant hier. Zo lekker
Haring in tomatensaus.quote:
Waarom dat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vis op een pannenkoek? Dat vind ik zelfs bizar.
Ja hartig en zoet klinkt soms zo onnatuurlijk maar ja ham met honing is ook tandjeslekkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]!!
Ja is een hele rare combi, maar erg lekker
Ik eet nooit diepvriespizza'squote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is echt veel beter dan uit de diepvries.
Surströmming?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haring in tomatensaus.
Bah dat stinkt.
Echt hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja hartig en zoet klinkt soms zo onnatuurlijk maar ja ham met honing is ook tandjeslekker
Dat is ook beter.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet nooit diepvriespizza's
Mijn moeder.quote:
quote:
Ik wel. Dr Oetker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet nooit diepvriespizza's
Pannenkoek met prei.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De combinatie klinkt niet goed.
Ik had vorige week zo'n dure gekocht, ovensteenpizza ding.quote:
Told youquote:
ik heb dat niet eens in huisquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Told you
Maar goed.. als je er echt pizza quick overheen hebt getieft, vind ik dat ook niet raar
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik had vorige week zo'n dure gekocht, ovensteenpizza ding.
Had ik laatst mijn diepvries open laten staan
Sochtends beneden vriezer gewoon weer dicht.
Ik wil gisteren die pizza opeten, maar die staat inde deur van de vriezer (dus verticaal) was ie ontdooid, in een blok gevormt en toen weer bevroren______!!!!!
Was gewoon een blok deed met een rare kleur gewordenquote:
Normaal is ook maar een mening.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Klinkt normaal. Vergelijkbaar met stroop en kaas.
Ging over de reclames, was nog een drukbezocht topic over.quote:[..]
Niet.
Ohhquote:
lekker wijfquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was gewoon een blok deed met een rare kleur gewordennee weggegooid
Oh was dat die uit de pan steeg??quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]Net zoals die boerenkool met een eigen wil.
Dat topicquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]Net zoals die boerenkool met een eigen wil.
WAAAAAROM MORGEN PAS... ?!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:34 schreef BobbyB het volgende:
Leuk vanaf morgen 130 mogen rijden op de snelwegen
Alleen jammer dat je op de meeste de 30 nog niet aantikt.
ik rij over de a20 naar het werk toe.. daar heb je ook die variabele trajectcontrole.. dat ding staat echter bijna altijd op 80... gisteren was het kkdruk niemand kon harder dan 60/70 staat dat kutding op 100quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:34 schreef BobbyB het volgende:
Leuk vanaf morgen 130 mogen rijden op de snelwegen
Alleen jammer dat je op de meeste de 30 nog niet aantikt.
Dat ding zo van: trololololoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik rij over de a20 naar het werk toe.. daar heb je ook die variabele trajectcontrole.. dat ding staat echter bijna altijd op 80... gisteren was het kkdruk niemand kon harder dan 60/70 staat dat kutding op 100
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja.![]()
Boerenkool met een eigen wil.
Verzonden is de tijd van de andere telefoon of van de centrale. Wellicht loopt de klok van jouw telefoon achter.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn telefoon spoort niet, hij zegt dat ik een sms ontvangen heb op 13.29 en om 13.31 was ie verzonden.
Oh dat kan ook !quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verzonden is de tijd van de andere telefoon of van de centrale. Wellicht loopt de klok van jouw telefoon achter.
Vodafail zeker?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dat kan ook !
Ik kreeg sowieso twee smsjes van de vorige dag binnenLekker handig weer
Oui ouiquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vodafail zeker?
Ik hoor hier ook iedereen klagen sinds ze naar Vodafone over zijn.
Nooit last met kpnquote:
Ik heb Telfort. Al jaren eigenlijk.quote:
van kpn of je hoofd?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik had begin van de week nog netwerkissues
uiteraardquote:
dutchtonequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had trouwens eerst Orange.. wat een dure provider was dat
jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
uiteraard
mar ff serieus, op je mobiel hebben we het over toch? ik heb wel van Hi trouwens.
OHJA!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dutchtone
daar had ik mijn eerste prepaid van
Ik had alleen internet van Orange. Dat was eerst Wanadoo en nu heet het Online en is het van Wanadooquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had trouwens eerst Orange.. wat een dure provider was dat
Fuck logicquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had alleen internet van Orange. Dat was eerst Wanadoo en nu heet het Online en is het van Wanadoo
Die had toch Leslie Nielsen in haar reclames?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dutchtone
daar had ik mijn eerste prepaid van
T-Mobile bedoel ikquote:
Ja, geweldige reclames waren datquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die had toch Leslie Nielsen in haar reclames?
Nogmaals dan;quote:
Oh bij mij wel :Squote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:58 schreef fyah het volgende:
[..]
je plaatje werkt niet
[ afbeelding ]
facebook geblocked bij jou?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:58 schreef fyah het volgende:
[..]
je plaatje werkt niet
[ afbeelding ]
Dit soort mensen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik wil trouwens wel even benadrukken dat ik dan wel geen alcohol drink, maar dat dat niet afdoet aan mijn feestvermogen. Ik weet heus wel wat partyen is.Vergis je niet. Ik heb daar gewoon geen vergif voor nodig.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit soort mensen.Niet dat er per se iets mis mee is, maar die hautaine ondertoon.
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit soort mensen.Niet dat er per se iets mis mee is, maar die hautaine ondertoon.
Hihihiquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Slim, door de link naar haar naam weg te halen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, heb zo gequote dat de quote alert niet werkt.
slimquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, heb zo gequote dat de quote alert niet werkt.
wiequote:
quote:
gaat dit nu over Lithia of over de TS van dat kutdag topic?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Echt waar.. Onzeker stuk ellende.
De TS natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gaat dit nu over Lithia of over de TS van dat kutdag topic?
Die zijn er toch een stuk of vijf?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die moet trouwen met die autist die zo'n laag zelfbeeld heeft. Ben zijn naam vergeten.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gaat dit nu over Lithia of over de TS van dat kutdag topic?
Schenkie, richard_prf schieten me zo te binnen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die zijn er toch een stuk of vijf?Van die 'karakters' zeg maar.
BetereBob en Schenkstroop bedoel ik niet. Zal even kijken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die zijn er toch een stuk of vijf?Van die 'karakters' zeg maar.
Sad but truequote:
argoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die moet trouwen met die autist die zo'n laag zelfbeeld heeft. Ben zijn naam vergeten.
onze schenkie? hij maakt wel weleens boeiende topics.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mylifeisgrey ook nog.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Schenkie, richard_prf schieten me zo te binnen.
Hm, die ken ik niet zo goed.quote:
Zelf al is je leven zo, dan nog... op een forum postenquote:
Dat soort mensen kan ik echt niet lijden. Die verdienen het om gepest te worden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zelf al is je leven zo, dan nog... op een forum postenhuilers.
Schenk doet het al jaren en jaren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe het is om in eenzaamheid te leven, nooit geneukt te hebben en altijd genegeerd te worden door vrouwen. Als je je uiterlijk niet mee hebt, ben je nergens. Alleen op een forum reageren mensen nog op me, maar zelfs dat wil je van me afpakken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat weet ik juist heeel goedquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe het is om in eenzaamheid te leven, nooit geneukt te hebben en altijd genegeerd te worden door vrouwen. Als je je uiterlijk niet mee hebt, ben je nergens. Alleen op een forum reageren mensen nog op me, maar zelfs dat wil je van me afpakken.
Hij heeft ook eczeem waardoor hij niet alleen lelijk, maar ook echt vies en afstotelijk is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe het is om in eenzaamheid te leven, nooit geneukt te hebben en altijd genegeerd te worden door vrouwen. Als je je uiterlijk niet mee hebt, ben je nergens. Alleen op een forum reageren mensen nog op me, maar zelfs dat wil je van me afpakken.
Maar gelukkig wel een leuke perso.... Wacht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft ook eczeem waardoor hij niet alleen lelijk, maar ook echt vies en afstotelijk is.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:22 schreef Fascination het volgende:
Oh en alle vrouwen zijn hoeren. Bijna vergeten.
Ik verwerkte richard_prf er ook nog een beetje in.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft ook eczeem waardoor hij niet alleen lelijk, maar ook echt vies en afstotelijk is.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar gelukkig wel een leuke perso.... Wacht.
Daar heb ik een keer een foto van gezien. Ik ken veel lelijkere mensen die wel seks hebben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik verwerkte richard_prf er ook nog een beetje in.
Het speelt ook volledig tussen zijn oren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar heb ik een keer een foto van gezien. Ik ken veel lelijkere mensen die wel seks hebben.
Ja, hij is absoluut niet lelijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar heb ik een keer een foto van gezien. Ik ken veel lelijkere mensen die wel seks hebben.
Bwhaha.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:30 schreef Fascination het volgende:
FOK! IS VOOR KINDERACHTIGE KANKERTROLLEN!
Helemaal loesoe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:30 schreef Fascination het volgende:
FOK! IS VOOR KINDERACHTIGE KANKERTROLLEN!
Omdat je een womanizer bent.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:32 schreef Id_do_her het volgende:
Hij had ook een pesthekel aan mij, geen idee waarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |