Ohzo... waarom!?quote:
Tinychat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je het aan iedereen aanbevelen?
Deze sc heeft geen tc
Met de dierenambulance.quote:
Koken voor mijn moederquote:
Leugens: http://tinychat.com/klbscquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze sc heeft geen tc
Yeah Tinychatquote:
Als je opgewonden raakt van een slapende FOK!autist met een vikinghelm op, sure.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze sc heeft geen tc
Ik was uit verveling aan het rellen met Gridlok. Zulks een idioten daarquote:
Oh ja, heel vroegahhquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Leugens: http://tinychat.com/klbsc
quote:
quote:
Losersquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als je opgewonden raakt van een slapende FOK!autist met een vikinghelm op, sure.
Dat soort dingen zou ik nooit doen uit verveling. Dat is gewoon een paar levels too muchquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als je opgewonden raakt van een slapende FOK!autist met een vikinghelm op, sure.
[..]
Ik was uit verveling aan het rellen met Gridlok. Zulks een idioten daar
Neequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:15 schreef Salatrel het volgende:
ok beslag is klaar maar ik kom er nu achter dat ik geen zonnebloem olie in huis heb maar alleen olijfolie voor bakken en braden maar pannenkoeken bak je ook...
problem?
Nee, deed iko ok wel eens.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:15 schreef Salatrel het volgende:
ok beslag is klaar maar ik kom er nu achter dat ik geen zonnebloem olie in huis heb maar alleen olijfolie voor bakken en braden maar pannenkoeken bak je ook...
problem?
quote:
Is het Noorsbloed?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Pannenkoeken bakken met olijfoliequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:15 schreef Salatrel het volgende:
problem?
boter heb ik ook nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee
Proef je niets van
Niet teveel olie gebruiken want dan gaat het wel overheersen.
Geen klontje boter?
Ontzettende manquote:
italian stylequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Pannenkoeken bakken met olijfolie? Nee.
Met olijfolie klinkt raar maar het is niet eens heel vies ofzo. Vond het wel lekker zelfsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:15 schreef Salatrel het volgende:
problem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |