Zelf al is je leven zo, dan nog... op een forum postenquote:
Dat soort mensen kan ik echt niet lijden. Die verdienen het om gepest te worden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zelf al is je leven zo, dan nog... op een forum postenhuilers.
Schenk doet het al jaren en jaren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe het is om in eenzaamheid te leven, nooit geneukt te hebben en altijd genegeerd te worden door vrouwen. Als je je uiterlijk niet mee hebt, ben je nergens. Alleen op een forum reageren mensen nog op me, maar zelfs dat wil je van me afpakken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat weet ik juist heeel goedquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe het is om in eenzaamheid te leven, nooit geneukt te hebben en altijd genegeerd te worden door vrouwen. Als je je uiterlijk niet mee hebt, ben je nergens. Alleen op een forum reageren mensen nog op me, maar zelfs dat wil je van me afpakken.
Hij heeft ook eczeem waardoor hij niet alleen lelijk, maar ook echt vies en afstotelijk is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe het is om in eenzaamheid te leven, nooit geneukt te hebben en altijd genegeerd te worden door vrouwen. Als je je uiterlijk niet mee hebt, ben je nergens. Alleen op een forum reageren mensen nog op me, maar zelfs dat wil je van me afpakken.
Maar gelukkig wel een leuke perso.... Wacht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft ook eczeem waardoor hij niet alleen lelijk, maar ook echt vies en afstotelijk is.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:22 schreef Fascination het volgende:
Oh en alle vrouwen zijn hoeren. Bijna vergeten.
Ik verwerkte richard_prf er ook nog een beetje in.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft ook eczeem waardoor hij niet alleen lelijk, maar ook echt vies en afstotelijk is.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar gelukkig wel een leuke perso.... Wacht.
Daar heb ik een keer een foto van gezien. Ik ken veel lelijkere mensen die wel seks hebben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik verwerkte richard_prf er ook nog een beetje in.
Het speelt ook volledig tussen zijn oren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar heb ik een keer een foto van gezien. Ik ken veel lelijkere mensen die wel seks hebben.
Ja, hij is absoluut niet lelijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar heb ik een keer een foto van gezien. Ik ken veel lelijkere mensen die wel seks hebben.
Bwhaha.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:30 schreef Fascination het volgende:
FOK! IS VOOR KINDERACHTIGE KANKERTROLLEN!
Helemaal loesoe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:30 schreef Fascination het volgende:
FOK! IS VOOR KINDERACHTIGE KANKERTROLLEN!
Omdat je een womanizer bent.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:32 schreef Id_do_her het volgende:
Hij had ook een pesthekel aan mij, geen idee waarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |