ik rij over de a20 naar het werk toe.. daar heb je ook die variabele trajectcontrole.. dat ding staat echter bijna altijd op 80... gisteren was het kkdruk niemand kon harder dan 60/70 staat dat kutding op 100quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:34 schreef BobbyB het volgende:
Leuk vanaf morgen 130 mogen rijden op de snelwegen
Alleen jammer dat je op de meeste de 30 nog niet aantikt.
Dat ding zo van: trololololoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik rij over de a20 naar het werk toe.. daar heb je ook die variabele trajectcontrole.. dat ding staat echter bijna altijd op 80... gisteren was het kkdruk niemand kon harder dan 60/70 staat dat kutding op 100
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja.![]()
Boerenkool met een eigen wil.
Verzonden is de tijd van de andere telefoon of van de centrale. Wellicht loopt de klok van jouw telefoon achter.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn telefoon spoort niet, hij zegt dat ik een sms ontvangen heb op 13.29 en om 13.31 was ie verzonden.
Oh dat kan ook !quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verzonden is de tijd van de andere telefoon of van de centrale. Wellicht loopt de klok van jouw telefoon achter.
Vodafail zeker?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dat kan ook !
Ik kreeg sowieso twee smsjes van de vorige dag binnenLekker handig weer
Oui ouiquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vodafail zeker?
Ik hoor hier ook iedereen klagen sinds ze naar Vodafone over zijn.
Nooit last met kpnquote:
Ik heb Telfort. Al jaren eigenlijk.quote:
van kpn of je hoofd?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik had begin van de week nog netwerkissues
uiteraardquote:
dutchtonequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had trouwens eerst Orange.. wat een dure provider was dat
jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
uiteraard
mar ff serieus, op je mobiel hebben we het over toch? ik heb wel van Hi trouwens.
OHJA!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dutchtone
daar had ik mijn eerste prepaid van
Ik had alleen internet van Orange. Dat was eerst Wanadoo en nu heet het Online en is het van Wanadooquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had trouwens eerst Orange.. wat een dure provider was dat
Fuck logicquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had alleen internet van Orange. Dat was eerst Wanadoo en nu heet het Online en is het van Wanadoo
Die had toch Leslie Nielsen in haar reclames?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dutchtone
daar had ik mijn eerste prepaid van
T-Mobile bedoel ikquote:
Ja, geweldige reclames waren datquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die had toch Leslie Nielsen in haar reclames?
Nogmaals dan;quote:
Oh bij mij wel :Squote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:58 schreef fyah het volgende:
[..]
je plaatje werkt niet
[ afbeelding ]
facebook geblocked bij jou?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:58 schreef fyah het volgende:
[..]
je plaatje werkt niet
[ afbeelding ]
Dit soort mensen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik wil trouwens wel even benadrukken dat ik dan wel geen alcohol drink, maar dat dat niet afdoet aan mijn feestvermogen. Ik weet heus wel wat partyen is.Vergis je niet. Ik heb daar gewoon geen vergif voor nodig.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit soort mensen.Niet dat er per se iets mis mee is, maar die hautaine ondertoon.
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit soort mensen.Niet dat er per se iets mis mee is, maar die hautaine ondertoon.
Hihihiquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Slim, door de link naar haar naam weg te halen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, heb zo gequote dat de quote alert niet werkt.
slimquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, heb zo gequote dat de quote alert niet werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |