Kan niet wachten tot ik mijn rijbewijs heb.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:59 schreef Grielen het volgende:
Komt wel weer goed schatje
gr je dagboek
Je kunt beter de trein pakken of de fiets.. woedend in een auto zitten heeft effect op je rijgedrag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:00 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot ik mijn rijbewijs heb.
Nee zijn ex een kankerhoer als ze probeerd onze perfecte relatie stuk te maken. Dan maak ik haar kapot.quote:
Mugshotquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:01 schreef Netsplitter het volgende:
Wat voor soort foto is je soon-to-be-ex bf op gegaan met z'n ex?
Je bf heeft dan geen ruggegraat om haar te weerstaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:01 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Nee zijn ex een kankerhoer als ze probeerd onze perfecte relatie stuk te maken. Dan maak ik haar kapot.
Nou zeg, poeh poeh.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:03 schreef Lithia het volgende:
...het gaat om een foto.
En dan trillen uit woede?
Liggend nog wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:03 schreef Lithia het volgende:
...het gaat om een foto.
En dan trillen uit woede?
Als hij door die hoer gemanipuleerd wordt, dan was die relatie inderdaad niet zo perfect.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je bf heeft dan geen ruggegraat om haar te weerstaan.
Dus wees dan blij dat je van 'm af bent.
Schoolfoto moest hij naast haar staan. Maar ehm, je kan toch zeggen ik wil niet naast haar staan ?! jezus man... en zijn moeder gaat trouw die foto kopen en ophangen heb ik het gevoel. Mijn vriend zorgt er maar voor dat ik die foto niet te zien krijg want ik weet wel zeker dat er dan iets knapt in mijn hoofd. Een foto van ons 2 wilt hij tegenwoordig niet maar met zijn.ex op een schoolfoto is geen probleem, flikker op. Die foto koopt hij niet klaar, zo wel dan kan hij weer lekker een relatie met haar weer nemen als ik klaar met haar ben zodat ze alleen nog maar kan eten via een rietje. vieze hoerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:01 schreef Netsplitter het volgende:
Wat voor soort foto is je soon-to-be-ex bf op gegaan met z'n ex?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |