abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116228967

nino.jpg2duw8k3.gifui.giftestivatar.jpg3421_MK.jpgavas.jpgmouzerx.gifui%20skylark.pngrosieui.gifqA8fI2.gifani_2plant2.gifavaado.jpg
carly.gifblackswan.gifkatebushava3.pngUI3.pngmegan2.pngCavia.gifah.gifperfectsun2.jpgkityt.jpgSM.png20h8yh2.gifkleiner.gifava.png
NgcgM.gifJOHNAVA.jpg2u4q0w5.png324.gifGoede%20lollerpwn.gifludo.gifAlbums.gifaka4k1.gifPink%20floyd%20ava.jpgBardot.jpggizmo.gifhond3.gif
devvie.gifUntitled.pngbeer.jpgtiii.jpgmypictr_60x60.jpgcat6060.gif1821501-1665.jpg2720562ymN3Q3fT.gifhondje.pngfortheloveofgod.gifChester.jpg eHn17.png8978981.gif.jpg

De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.

KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:

Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.

Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).

Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!.
pi_116228986
Ik had bijna hetzelfde topic aangemaakt, met dezelfde TT :') :D
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_116228993
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ahhhwwww :@
Was ik maar een dichter, dan kon ik dichter bij jou zijn :).
pi_116229003
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:43 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

offtopic: is je nickname van placebo? want black eyed is daar mn favo nr van.
Mag ik u feliciteren met uw geweldige smaak? :@

Placebo *O*
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_116229019
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had bijna hetzelfde topic aangemaakt, met dezelfde TT :') :D
Dat betekent dat ik nóg minder geduld dan jou heb :o.
pi_116229048
Henk
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_116229057
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:42 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

wow, het is niet uitvoerbaar gewoon jezelf niet naar de stembus te laten lopen en zichzelf te vertegenwoordigen?

twilight zone dit he.
nee, dat is niet uitvoerbaar.
door niet te gaan stemmen vertegenwoordig je jezelf niet. door niet te stemmen vertegenwoordigt niemand je.
je kunt wel roepen dat je jezelf vertegenwoordigt, maar als niemand naar je luistert heb je daar bar weinig aan
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_116229088
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:45 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Dat betekent dat ik nóg minder geduld dan jou heb :o.
Nou ja ik wilde even wachten totdat ik zeker wist of die baaj misschien toch wel een topic aan zou maken
Bijna 2 sc's met dezelfde TT.. Whihio
pi_116229117
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Nou ja ik wilde even wachten totdat ik zeker wist of die baaj misschien toch wel een topic aan zou maken
Bijna 2 sc's met dezelfde TT.. Whihio
Wat gek.
pi_116229129
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:47 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Wat gek.
Nou inderdaad.
Helemaal niet toevallig :')
pi_116229136
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Mag ik u feliciteren met uw geweldige smaak? :@

Placebo *O*
Die zang van die zanger. :r

Wat vind je van Running Up That Hill? :7
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_116229164
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:48 schreef Fascination het volgende:

[..]

Die zang van die zanger. :r

Wat vind je van Running Up That Hill? :7
Ja hallo.. kan die man ook niets aan doen :)
Maar je hebt wel gelijk, na 2 cd's hoef ik het ook even niet meer te horen.

Running up that hill hebben ze wel goed gedaan, naar mijn mening. :P
pi_116229345
quote:
maar migranten die niet willen werken zijn er nog genoeg
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_116229383
quote:
Nee, want

quote:
Hij denkt dat Nederland hen straks hard nodig heeft als de vergrijzing toeneemt.
"Uit onderzoek blijkt al dat arbeidsmigranten 1,8 miljard euro aan onze groei bijdragen en 1,2 miljard euro aan belastingopbrengst", aldus Van Gool.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_116229440
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:56 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Nee, want

[..]

De banenmarkt waar ik in moet zoeken na het afstuderen komen ze sowieso niet in voor, maar ik vond het wel een hele stap dat de werkgelegenheid weer stijgt.
pi_116229474
Dat van die miljarden boeit me trouwens helemaal niets. Dat heeft de overheid aan zichzelf te danken. Denken ze maar eens iets langer na voordat ze geld in projecten stoppen die geen zin hebben.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:58:55 #19
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_116229479
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:56 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Nee, want

[..]

alsof er niet genoeg werkeloze nederlanders thuis zitten :')
Die vinden het werk wat de migranten doen te min, en daarom blijven ze maar lekker thuis zitten en geld cashen.
Aanpakken dat tuig :r
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_116229531
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:58 schreef wise het volgende:

[..]

Die vinden het werk wat de migranten doen te min, en daarom blijven ze maar lekker thuis zitten en geld cashen.
Dat ontken ik dan ook nergens. Neemt niet weg dat de vergrijzing een steeds groter probleem gaat worden.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_116229550
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:58 schreef wise het volgende:

[..]

Even lekker zwepen :@
pi_116229578
Heeft iemand trouwens een goede website voor winterjassen? Geen Zalando.
pi_116229581
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Lekker ja? Ik wist niet dat jij zo kinky was
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:01:31 #24
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_116229586
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:00 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Dat ontken ik dan ook nergens. Neemt niet weg dat de vergrijzing een steeds groter probleem gaat worden.
dat wel yes ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

buk maar :)
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_116229595
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:01 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Lekker ja? Ik wist niet dat jij zo kinky was
Nee in het echt ben ik heel puriteins
Op internet heb ik een grote mond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')