lijkt op Liz Snoyink!quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:29 schreef Karina het volgende:
Die is wel heel jong gebleven dan
Ze speelde in de re-make de moeder.
ZO ziet ze er nu uit:
[ afbeelding ]
Ik kan dat beeld dat ze een cavia naar binnen werkt maar niet vergeten als ik haar ziequote:Op vrijdag 2 november 2012 20:29 schreef Karina het volgende:
Die is wel heel jong gebleven dan
Ze speelde in de re-make de moeder.
ZO ziet ze er nu uit:
[ afbeelding ]
Nee hequote:Op zaterdag 3 november 2012 14:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik kan dat beeld dat ze een cavia naar binnen werkt maar niet vergeten als ik haar zie
Mooi en een erg leuke uitstraling.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:07 schreef Ericr het volgende:
Virginia Madsen in The Hot Spot (1990)
[ afbeelding ]
Virginia Madsen nu :
[ afbeelding ]
Nog steeds een erg mooie vrouw, zelfs nu ze voorbij de 50 is.
[img]http://kajafax.files.wordpress.com/2010/12/limo5.jpg?w=196&h=300]afbeelding[/url] ][ afbeelding ]quote:Op woensdag 14 november 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
Limahl
[ afbeelding ]
[ [url=http://kajafax.files.wordpress.com/2010/12/limo4.jpg?w=600
Nog meer:quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:57 schreef Godtje het volgende:
James Bond dames
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[img]http://kajafax.files.wordpress.com/2010/12/limo5.jpg?w=196&h=300]afbeelding[/url] ][ afbeelding ]quote:Op woensdag 14 november 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
Limahl
[ afbeelding ]
[ [url=http://kajafax.files.wordpress.com/2010/12/limo4.jpg?w=600
Echt hè, sommige mensen blijven zich maar vast houden aan het verleden en dan is dit het resultaat.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:11 schreef Molline het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie een haarprobleem...
Hij probeert iets wat niet meer kan, maar vooral niet meer hoeftquote:Op donderdag 15 november 2012 16:11 schreef Molline het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie een haarprobleem...
Mijn Edward, wat doe jequote:Op zaterdag 17 november 2012 16:30 schreef SEMTEX het volgende:
Edward Furlong
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh hemel, dank je! Ik ga 'm over een paar weken zien, en ik zou 'm toch niet herkend hebbenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:43 schreef kvd het volgende:
Sting toen (zomaar wat jaartallen)
...
en van de week
[ afbeelding ]
Blijft knap, ongeacht chirugie. Overigens vind ik dat je het bij haar niet eens zo erg ziet.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:07 schreef Karina het volgende:
Schaamteloos overgenomen uit de Daily Mail
25 jaar Kylie Minogue
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Voor alle foto's zie het linkje bovenaan de post
Klopt die van 2012 wel? Foto lijkt veel ouder.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Blijft knap, ongeacht chirugie. Overigens vind ik dat je het bij haar niet eens zo erg ziet.
Het klopt sowieso niet, de foto van 1996 komt uit '89/'90quote:Op woensdag 21 november 2012 17:53 schreef Mryc het volgende:
[..]
Klopt die van 2012 wel? Foto lijkt veel ouder.
En een lekker wijfquote:
En dan ook te bedenken dat ze goed hersteld is van de chemokurenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:03 schreef Karina het volgende:
Deze is in ieder geval uit 2012![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 november 2012 19:53 schreef kvd het volgende:
Ali Campbell (UB40)
toen
[ afbeelding ]
2010
[ afbeelding ]
en nu
[ afbeelding ]
Nog wat foto's van het nu...Jeugdsentiment, heeft erg leuke muziek gemaakt. Op die van 2010 heeft hij wel een lief lachje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die foto's van nu![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 19:53 schreef kvd het volgende:
Ali Campbell (UB40)
toen
[ afbeelding ]
2010
[ afbeelding ]
en nu
[ afbeelding ]
Nog wat foto's van het nu...die tepelpiercing!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JaneDoe op 27-11-2012 07:12:35 ]
Vooral: veel!quote:
misschien omdat Onslow na 30 jaar het voorland is van iedere man?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:34 schreef Charmian het volgende:
Waarom zijn al die britten die in de jaren 80 er redelijk of goed uitzagen nu van die Onslow's geworden?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:42 schreef kvd het volgende:
Gerard Depardieu
toen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer
Ik snap wel dat t huwelijk met dat modelletje een rol heeft gespeeld.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:44 schreef Noek het volgende:
Een maagverkleining? Zo'n Jabba was het nu ook weer niet. Je eetgewoontes aanpassen, beetje bewegen en je valt gewoon af hoor.
Wauwie, die wordt snel oudquote:Op woensdag 5 december 2012 20:34 schreef Mgolovic het volgende:
Matt Damon in Saving Private Ryan (1998)
[ afbeelding ]
Matt Damon nu (links) en in 2009 (rechts):
[ afbeelding ]
Huh, doet me denken aan het laatste gedeelte in 2001 Space Odyssey dat oude mannetje zo opeens.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:01 schreef Mgolovic het volgende:
Paul van Soest in 1992
[ afbeelding ]
En in 2010
[ afbeelding ]
Handige Harry wordt oud
27 april 1949quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wow hoe oud was 'ie dan al niet ten tijde van Bassie en Adriaan?
Ik zou verwacht hebben dat hij toen iets van 35 was.
Zou hem nooit herkend hebbenquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:39 schreef SEMTEX het volgende:
B2 (Joop Dikmans)
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Zo! die robotten worden ook steeds realistischer.quote:Op zondag 23 december 2012 22:14 schreef Mgolovic het volgende:
Vriend van Bassie en Adriaan en de man die met zijn vuist in Samson's anus zat:
Danny Verbiest
1989
[ afbeelding ]
2012
[ afbeelding ]
Prachtig! Die eerste vrouw is nog steeds heel mooi. En heel chique dame.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:28 schreef Ericr het volgende:
Olivia de Haviland bijna 80 jaar geleden :
[ afbeelding ]
Nu :
[ afbeelding ]
Carla Laemmle bijna 90 jaar geleden op 16 jarige leeftijd :
[ afbeelding ]
en nu als 103 jarige :
[ afbeelding ]
Laemlle is 1 van de laatste overlevenden uit het stomme filmtijdperk.
Ze is mooier dan toen, imo. Maar er zal wel al wat (subtiel) gesleuteld zijnquote:Op maandag 24 december 2012 08:25 schreef Ericr het volgende:
Rebecca de Mornay toen :
[ afbeelding ]
nu :
[ afbeelding ]
Maar zeg nou zelf, ze lijkt toch totaal niet over de honderd!quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:07 schreef Charmian het volgende:
Respect voor Olivia en Carla ...ik vind alleen de nagels van Carla een beetje griezelig
WTF??quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:07 schreef Charmian het volgende:
Respect voor Olivia en Carla ...ik vind alleen de nagels van Carla een beetje griezelig
En volgens de (Engelse) wiki heeft ze afgelopen jaar nog in een film gespeeldquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf, ze lijkt toch totaal niet over de honderd!![]()
Wow, wat mooi als kind al, en geweldig met die bril!quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:50 schreef Turbomuis het volgende:
Weer 's wat schoolfoto's, volgens mij had ik ze hier nog niet gezien:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Charlize Theron
Die is ook wel heel erg. Maar Federer was daar nog maar een rookie, dus toen kon het nog. Hij hoeft het in ieder geval niet meer voor het geld te doen met zijn 17 grandslams en vermogen van 100 miljoen euro.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:54 schreef Ajaxfan het volgende:
Die 2e foto... Damn wat een fout kapsel hehe.
Qua hoofd niet maar als ik ook nog de foto van bloempje-moi zie dan zie je toch dat op een bepaald moment je massa verdwijnt...die hand das alleen maar vel en beenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf, ze lijkt toch totaal niet over de honderd!![]()
is die 2e een mummie?quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:28 schreef Ericr het volgende:
Olivia de Haviland bijna 80 jaar geleden :
[ afbeelding ]
Nu :
[ afbeelding ]
Carla Laemmle bijna 90 jaar geleden op 16 jarige leeftijd :
[ afbeelding ]
en nu als 103 jarige :
[ afbeelding ]
Laemlle is 1 van de laatste overlevenden uit het stomme filmtijdperk.
Nee zo hoop je er uit te zien als je 103 bent...quote:
ik hoop toch echt dat ik er niet zo uit kom te zien...quote:Op maandag 31 december 2012 20:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee zo hoop je er uit te zien als je 103 bent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |