Oh hemel, dank je! Ik ga 'm over een paar weken zien, en ik zou 'm toch niet herkend hebbenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:43 schreef kvd het volgende:
Sting toen (zomaar wat jaartallen)
...
en van de week
[ afbeelding ]
Blijft knap, ongeacht chirugie. Overigens vind ik dat je het bij haar niet eens zo erg ziet.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:07 schreef Karina het volgende:
Schaamteloos overgenomen uit de Daily Mail
25 jaar Kylie Minogue
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Voor alle foto's zie het linkje bovenaan de post
Klopt die van 2012 wel? Foto lijkt veel ouder.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Blijft knap, ongeacht chirugie. Overigens vind ik dat je het bij haar niet eens zo erg ziet.
Het klopt sowieso niet, de foto van 1996 komt uit '89/'90quote:Op woensdag 21 november 2012 17:53 schreef Mryc het volgende:
[..]
Klopt die van 2012 wel? Foto lijkt veel ouder.
En een lekker wijfquote:
En dan ook te bedenken dat ze goed hersteld is van de chemokurenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:03 schreef Karina het volgende:
Deze is in ieder geval uit 2012![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 november 2012 19:53 schreef kvd het volgende:
Ali Campbell (UB40)
toen
[ afbeelding ]
2010
[ afbeelding ]
en nu
[ afbeelding ]
Nog wat foto's van het nu...Jeugdsentiment, heeft erg leuke muziek gemaakt. Op die van 2010 heeft hij wel een lief lachje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die foto's van nu![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 19:53 schreef kvd het volgende:
Ali Campbell (UB40)
toen
[ afbeelding ]
2010
[ afbeelding ]
en nu
[ afbeelding ]
Nog wat foto's van het nu...die tepelpiercing!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JaneDoe op 27-11-2012 07:12:35 ]
Vooral: veel!quote:
misschien omdat Onslow na 30 jaar het voorland is van iedere man?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:34 schreef Charmian het volgende:
Waarom zijn al die britten die in de jaren 80 er redelijk of goed uitzagen nu van die Onslow's geworden?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:42 schreef kvd het volgende:
Gerard Depardieu
toen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer
| Forum Opties | |
|---|---|