Zo! die robotten worden ook steeds realistischer.quote:Op zondag 23 december 2012 22:14 schreef Mgolovic het volgende:
Vriend van Bassie en Adriaan en de man die met zijn vuist in Samson's anus zat:
Danny Verbiest
1989
[ afbeelding ]
2012
[ afbeelding ]
Prachtig! Die eerste vrouw is nog steeds heel mooi. En heel chique dame.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:28 schreef Ericr het volgende:
Olivia de Haviland bijna 80 jaar geleden :
[ afbeelding ]
Nu :
[ afbeelding ]
Carla Laemmle bijna 90 jaar geleden op 16 jarige leeftijd :
[ afbeelding ]
en nu als 103 jarige :
[ afbeelding ]
Laemlle is 1 van de laatste overlevenden uit het stomme filmtijdperk.
Ze is mooier dan toen, imo. Maar er zal wel al wat (subtiel) gesleuteld zijnquote:Op maandag 24 december 2012 08:25 schreef Ericr het volgende:
Rebecca de Mornay toen :
[ afbeelding ]
nu :
[ afbeelding ]
Maar zeg nou zelf, ze lijkt toch totaal niet over de honderd!quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:07 schreef Charmian het volgende:
Respect voor Olivia en Carla ...ik vind alleen de nagels van Carla een beetje griezelig
WTF??quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:07 schreef Charmian het volgende:
Respect voor Olivia en Carla ...ik vind alleen de nagels van Carla een beetje griezelig
En volgens de (Engelse) wiki heeft ze afgelopen jaar nog in een film gespeeldquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf, ze lijkt toch totaal niet over de honderd!![]()
Wow, wat mooi als kind al, en geweldig met die bril!quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:50 schreef Turbomuis het volgende:
Weer 's wat schoolfoto's, volgens mij had ik ze hier nog niet gezien:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Charlize Theron
Die is ook wel heel erg. Maar Federer was daar nog maar een rookie, dus toen kon het nog. Hij hoeft het in ieder geval niet meer voor het geld te doen met zijn 17 grandslams en vermogen van 100 miljoen euro.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:54 schreef Ajaxfan het volgende:
Die 2e foto... Damn wat een fout kapsel hehe.
Qua hoofd niet maar als ik ook nog de foto van bloempje-moi zie dan zie je toch dat op een bepaald moment je massa verdwijnt...die hand das alleen maar vel en beenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf, ze lijkt toch totaal niet over de honderd!![]()
is die 2e een mummie?quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:28 schreef Ericr het volgende:
Olivia de Haviland bijna 80 jaar geleden :
[ afbeelding ]
Nu :
[ afbeelding ]
Carla Laemmle bijna 90 jaar geleden op 16 jarige leeftijd :
[ afbeelding ]
en nu als 103 jarige :
[ afbeelding ]
Laemlle is 1 van de laatste overlevenden uit het stomme filmtijdperk.
Nee zo hoop je er uit te zien als je 103 bent...quote:
ik hoop toch echt dat ik er niet zo uit kom te zien...quote:Op maandag 31 december 2012 20:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee zo hoop je er uit te zien als je 103 bent...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |