Moeten.quote:Op zondag 2 september 2012 20:03 schreef Geo4kant het volgende:
Nijhuis verdient een compliment, goed gefloten. (Alleen bij Gorter had het ook rood kunnen/moeten zijn ja)
Ik vond de verdediging weer behoorlijk instabiel, maar heel veel meer dan trappen en trekken naar alles met een rood-wit shirt kwam AZ niet. Ook niet in de eerste minuten met 11 man.quote:Op zondag 2 september 2012 20:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik vind dat je wel een tikkie overdrijft. PSV kon ook gewoon lekker combineren door de man meer situatie. En zo goed was PSV nou ook weer niet.
Mening herzien?? Ik roep al tijden dat hij moet blijven, je vindt niet 1 2 3 weer zo'n spits als tim en zo goedkoop. Hij bewijst maar dat een kans een goal is.. Ben blij dat Narsingh hem kan vindenquote:Op zondag 2 september 2012 17:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mensen die hun complete mening over een speler na 1 wedstrijd herzien
In deze tactiek is ie zeer bruikbaar, maar houdt Advocaat hem weer op de bank dan is het een te dure bankzitter. De financiele situatie doet niets af aan een 5-1 overwinning op AZ.
Ah, ik vind het allemaal zo overdreven na 1 goeie wedstrijd. Advocaat gebruik Matavz grotendeels als bankzitter en een bankzitter waar je vele miljoenen voor kunt krijgen moet je gewoon altijd verkopen imo. Narsingh vindt Lens net zo makkelijk als Matavz.quote:Op zondag 2 september 2012 20:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mening herzien?? Ik roep al tijden dat hij moet blijven, je vindt niet 1 2 3 weer zo'n spits als tim en zo goedkoop. Hij bewijst maar dat een kans een goal is.. Ben blij dat Narsingh hem kan vinden
Dat kan je nu nog niet zeggen, Advcaat pakte hem even aan.. Die gaat echt niet meer naar de bank toe, lens had Matavz vandaag 0x bereikt. Die is geen rechtsbuiten. Dat zag je vandaag duidelijk, haast onzichtbaar.. Had een kans om te scoren uit gefrommel, waar hij naast matavz stond. Lens is gewoon een spits..quote:Op zondag 2 september 2012 20:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, ik vind het allemaal zo overdreven na 1 goeie wedstrijd. Advocaat gebruik Matavz grotendeels als bankzitter en een bankzitter waar je vele miljoenen voor kunt krijgen moet je gewoon altijd verkopen imo. Narsingh vindt Lens net zo makkelijk als Matavz.
Lens is inderdaad de basisspits als ik Advocaat de opstellingen zie maken, de afgelopen wedstrijden. Heeft Lens ook prima ingevuld want hij is ontzettend gevaarlijk, helemaal als hij in de diepte wordt bediend door v. Bommel. Matavz is complete wedstrijden onzichtbaar en wacht op dat ene momentje. Vandaag lukte dat twee keer, maar het zou mij niks verbazen dat als hij de volgende wedstrijd na 45 minuten en 0 kansen wordt gewisseld en weer op de bank zal moeten zitten.quote:Op zondag 2 september 2012 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat kan je nu nog niet zeggen, Advcaat pakte hem even aan.. Die gaat echt niet meer naar de bank toe, lens had Matavz vandaag 0x bereikt. Die is geen rechtsbuiten. Dat zag je vandaag duidelijk, haast onzichtbaar.. Had een kans om te scoren uit gefrommel, waar hij naast matavz stond. Lens is gewoon een spits..
Klopt, dat zijn ook 2 verschillende spitsen. Maar dat is juist lekker om iig 1 op de bank te hebben? Vooral als het even niet loopt met matavz, kan je lens inzetten. Verras je de tegenstander mee aangezien ze nu flink mogen rennen achter lens aan.quote:Op zondag 2 september 2012 20:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lens is inderdaad de basisspits als ik Advocaat de opstellingen zie maken, de afgelopen wedstrijden. Heeft Lens ook prima ingevuld want hij is ontzettend gevaarlijk, helemaal als hij in de diepte wordt bediend door v. Bommel. Matavz is complete wedstrijden onzichtbaar en wacht op dat ene momentje. Vandaag lukte dat twee keer, maar het zou mij niks verbazen dat als hij de volgende wedstrijd na 45 minuten en 0 kansen wordt gewisseld en weer op de bank zal moeten zitten.
Lens is sleuren, rennen en werken. Dat kent Matavz niet. Compleet andere voetballer.
De verdediging van PSV is niet beter dan die van Feyenoord. De aanval duidelijk wel. En daar maak je het verschil. In Nederland.quote:Op zondag 2 september 2012 20:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vond de verdediging weer behoorlijk instabiel, maar heel veel meer dan trappen en trekken naar alles met een rood-wit shirt kwam AZ niet. Ook niet in de eerste minuten met 11 man.
We zijn PSV en niet Real Madrid.quote:Op zondag 2 september 2012 20:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, dat zijn ook 2 verschillende spitsen. Maar dat is juist lekker om iig 1 op de bank te hebben? Vooral als het even niet loopt met matavz, kan je lens inzetten. Verras je de tegenstander mee aangezien ze nu flink mogen rennen achter lens aan.
Nog niet, maar als deze ploeg drie jaar bij elkaar blijft onder Dicks leiding, paar verdedigers erbij. Je weet maar nooit. De knaken zijn straks bij andere clubs in Europa ook een stuk minder (als alles eerlijk gaat, fairplay en zaken).quote:
Inderdaad. Als je als PSV twee gelijkwaardige spitsen hebt die beide goed genoeg zijn voor een basisplaats, dan gaat er vanzelf één onrust stoken.quote:
Matavz doet dat niet, maar ik zie Lens dat wel doen. Wijnaldum gaat dat ook op een gegeven moment doen.quote:Op zondag 2 september 2012 20:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je als PSV twee gelijkwaardige spitsen hebt die beide goed genoeg zijn voor een basisplaats, dan gaat er vanzelf één onrust stoken.
Dat kun je als PSV zijnde toch nooit in stand houden. Twee seizoenen terug haast failliet en nu een wisselspeler van 8 miljoen.quote:Op zondag 2 september 2012 20:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, dat zijn ook 2 verschillende spitsen. Maar dat is juist lekker om iig 1 op de bank te hebben? Vooral als het even niet loopt met matavz, kan je lens inzetten. Verras je de tegenstander mee aangezien ze nu flink mogen rennen achter lens aan.
Wie zegt dat Matavz wissel gaat staan?quote:Op zondag 2 september 2012 21:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat kun je als PSV zijnde toch nooit in stand houden. Twee seizoenen terug haast failliet en nu een wisselspeler van 8 miljoen.
Iedereen was fit en speelgerechtigd, en de wedstrijd tegen AZ mag toch wel als een van de toppers gezien worden. En volgens mij stond Matavz in de basis, dus wisselspeler? Het lijkt erop dat hij zich in de basis gespeeld heeft, en dat is zijn verdienste. Matavz is bij mij gestegen in aanzien, hij scoort makkelijk de laatste wedstrijd, en is niet te beroerd om een bal af te geven. Als hij deze lijn voort kan zetten, ben ik blij dat hij niet verkocht wordt. Maar ja....ALS.....quote:Op zondag 2 september 2012 21:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat kun je als PSV zijnde toch nooit in stand houden. Twee seizoenen terug haast failliet en nu een wisselspeler van 8 miljoen.
Matavz heeft tot vandaag constant op de bank plaats moeten nemen, omdat Advocaat kiest voor Lens. Het is tot dusver een hele dure wisselspeler, ook al heeft hij vandaag laten zien tegen de juiste tegenstander een PSVwaardige speler te kunnen zijn, maar hoe je het ook went of keert; als Advocaat in de meeste gevallen voor Lens zal kiezen moet PSV Matavz gewoon verpatsen voor die 8 miljoen.quote:Op zondag 2 september 2012 21:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie zegt dat Matavz wissel gaat staan?
De wedstrijd tegen Zeta was om den keizers baard, maar Matavz speelde vanaf het begin, en speelde goed tegen die neo amateurs. Het feit dat hij vandaag mocht starten, zegt wel degelijk wat.quote:Op zondag 2 september 2012 21:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Matavz heeft tot vandaag constant op de bank plaats moeten nemen, omdat Advocaat kiest voor Lens. Het is tot dusver een hele dure wisselspeler, ook al heeft hij vandaag laten zien tegen de juiste tegenstander een PSVwaardige speler te kunnen zijn, maar hoe je het ook went of keert; als Advocaat in de meeste gevallen voor Lens zal kiezen moet PSV Matavz gewoon verpatsen voor die 8 miljoen.
Ik lees vaker dat users lijken te weten wat Advocaat zal gaan doen, maar wat als Advocaat anders kiest? Als hij gaat voor Lens en de marktwaarde van Matavz daardoor achteruit zal gaan? Zoals eerder werd gezegd is PSV geen Madrid en op het moment dat je een bod hebt liggen van 8 miljoen voor een, tot op heden, wisselspeler dan is de aanname dat het allemaal wel goedkomt nogal naief.quote:Op zondag 2 september 2012 21:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen Zeta was om den keizers baard, maar Matavz speelde vanaf het begin, en speelde goed tegen die neo amateurs. Het feit dat hij vandaag mocht starten, zegt wel degelijk wat.
Advocaat zal op den duur voor Mertens Matavz Narsingh gaan, en Lens eventueel als wisselspeler. Lens speelt goed tot op heden. Maar qua spits heeft Matavz meer potentie. Goede aanvallers heeft PSV voloende, goede spitsen daarentegen???
Ik neem aan dat Advocaat voor de sterkst mogelijke opstelling zal gaan, en Matavz is tijdelijk teruggezet naar het 2e. Matavz heeft flink op z'n donder gehad, en lijkt er beter op geworden te zijn. Of dat ook echt zo is, zal de tijd ons leren. Zonder Matavz heeft PSV geen echte spits. Jij noemt Matavz tot op heden een wisselspeler, maar hoeveel wedstrijden zijn er gespeeld? 1 voor de jc schaal, 2 europese, en 4 voor de competitie.quote:Op zondag 2 september 2012 22:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik lees vaker dat users lijken te weten wat Advocaat zal gaan doen, maar wat als Advocaat anders kiest? Als hij gaat voor Lens en de marktwaarde van Matavz daardoor achteruit zal gaan? Zoals eerder werd gezegd is PSV geen Madrid en op het moment dat je een bod hebt liggen van 8 miljoen voor een, tot op heden, wisselspeler dan is de aanname dat het allemaal wel goedkomt nogal naief.
Stamp ze op hun neuzen ja zo hard als je maar kan. Wat het leven, duurt maar even. Alle...quote:Op maandag 3 september 2012 00:10 schreef FL_Freak het volgende:
Mooie dag gehad vandaag![]()
Trouwens toen ik de trein uitstapte in het dorp liep ik langs een stel ajacieden die nog in de trein zaten. Riepen zo he kut boertje.
Ik zo he goed bezig met 2-2![]()
Gelijk uitdagen
quote:Op maandag 3 september 2012 01:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stamp ze op hun neuzen ja zo hard als je maar kan. Wat het leven, duurt maar even. Alle...
Helmond denk ik.quote:Op maandag 3 september 2012 01:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar wat doen ajacieden in een brabants dorpje?
Gingen richting Nijmegen.quote:Op maandag 3 september 2012 01:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
financial fair play haalt niet veel uitquote:Op zondag 2 september 2012 20:42 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Nog niet, maar als deze ploeg drie jaar bij elkaar blijft onder Dicks leiding, paar verdedigers erbij. Je weet maar nooit. De knaken zijn straks bij andere clubs in Europa ook een stuk minder (als alles eerlijk gaat, fairplay en zaken).
Ajacieden zitten overal.quote:Op maandag 3 september 2012 01:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het net kakkerlakken.quote:
We zijn in ieder geval net zo groot, dan niet groter. Dat kunnen jullie niet zeggen.quote:Op maandag 3 september 2012 09:25 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het net kakkerlakken.
Fijn om te weten.quote:Op maandag 3 september 2012 09:26 schreef Devv het volgende:
[..]
We zijn in ieder geval net zo groot, dan niet groter. Dat kunnen jullie niet zeggen.
Dat zal wel weer ja. Je zal eens een speler opleiden.quote:Op maandag 3 september 2012 00:49 schreef mrstylo het volgende:
Maar onze aankoop voor volgende jaar zomer (Maher) is wel van prijs gestegen na vandaag.
Maar de cijfers van vandaag:
[ afbeelding ]
Gefrustreerd?quote:Op maandag 3 september 2012 09:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat zal wel weer ja. Je zal eens een speler opleiden.
Volgens mij is het 6 om 6. Kijk gerust even hier http://www.transfermarkt.(...)fers/verein_383.html en hier http://www.transfermarkt.(...)fers/verein_610.htmlquote:Op maandag 3 september 2012 09:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oke dan. Je weet dat jouw cluppie dit seizoen meer spelers heeft gehaald dan PSV?
Tot op heden is Lens de vaste spits. Daarom zat hij ook op de bank en matavz in de spits toen PSV met een B-elftal aantrad in Europa. stellingen dat Mertens minder egoïstisch is neem ik na zo weinig speelronden nog niet aan, lijkt me overigens sterk. Nog sterker lijkt me dat je als speler 3 miljoen meer waard wordt als je met 11 tegen 10 thuis van een zwak AZ wint. Ik vind het allemaal nogal opportunistisch wat ik om me heen hoor en lees.quote:Op zondag 2 september 2012 22:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Advocaat voor de sterkst mogelijke opstelling zal gaan, en Matavz is tijdelijk teruggezet naar het 2e. Matavz heeft flink op z'n donder gehad, en lijkt er beter op geworden te zijn. Of dat ook echt zo is, zal de tijd ons leren. Zonder Matavz heeft PSV geen echte spits. Jij noemt Matavz tot op heden een wisselspeler, maar hoeveel wedstrijden zijn er gespeeld? 1 voor de jc schaal, 2 europese, en 4 voor de competitie.
Bij de 2 europese wedstrijden stond Matavz in de basis, vandaag stond hij in de basis. Dus zeker de laatste wedstrijden lijkt Matavz een basisplaats te hebben afgedwongen. En ondanks dat Matavz in jouw ogen een wisselspeler is, dan nog heeft hij in die spaarzame minuten veel doelpunten gemaakt, 3 in de competitie, en 4 europees? Ofzo? Hij lijkt sinds zijn uitje naar het tweede, het doel makkelijker te hebben gevonden. Zijn contract loopt nog 4 jaar, dus wat is er op tegen om hem nog een jaar te laten blijven? Een veel slechter seizoen als vorig jaar, zal hij toch niet draaien. Mertens speelt minder egoistisch, en Narsingh is min of meer voor Matavz gehaald (zie de 2e goal van Matavz) in de laatste 3-4 wedstrijden, heeft hij nu 6-7 keer gescoord. Dat is een hele verbetering ten opzichte van vorig jaar. Alleen vandaag al is Matavz 2-3 miljoen meer waard geworden. Zijn contract loopt nog lekker lang door.
Die Maher stond op het eid nog wt te lullen met een paar PSVers en dat van bommel tijdens de wedstrijd hem omhelsde en gingen lachen... Tjah, Maher is leuk, maar zijn prijs niet..quote:Op maandag 3 september 2012 00:49 schreef mrstylo het volgende:
Maar onze aankoop voor volgende jaar zomer (Maher) is wel van prijs gestegen na vandaag.
Maar de cijfers van vandaag:
[ afbeelding ]
Ajax 7, Boccara hebben ze ook nog gehaald. PSV 5, Tyton was er vorig seizoen al.quote:Op maandag 3 september 2012 09:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Volgens mij is het 6 om 6. Kijk gerust even hier http://www.transfermarkt.(...)fers/verein_383.html en hier http://www.transfermarkt.(...)fers/verein_610.html
Daarbij heeft Ajax heel wat meer eigen jeugd doorgeschoven en op het veld staan.
Kneuzen. In mijn woonplaats ook wel een handjevol ajax-supporters maar 85 % is toch wel voor PSV (de rest Ajax, FC Eindhoven en paar Feyenoord). Maar die PSV-supporters hier zijn allemaal nogal fanatiek dus heb nog nooit last gehad van fans van andere clubs.quote:Op maandag 3 september 2012 00:10 schreef FL_Freak het volgende:
Mooie dag gehad vandaag![]()
Trouwens toen ik de trein uitstapte in het dorp liep ik langs een stel ajacieden die nog in de trein zaten. Riepen zo he kut boertje.
Ik zo he goed bezig met 2-2![]()
Gelijk uitdagen
PSV leidt zo vaak spelers op, Ajax koopt er ook wel eens weg. Ik dacht dat die zelf zo geweldig waren in opleiden, waarom dan de beste spelers van andere clubs kapen?quote:Op maandag 3 september 2012 09:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat zal wel weer ja. Je zal eens een speler opleiden.
Ajax haalt jonge spelers om ze verder op te leiden. Daar zit het verschil met andere clubs zoals PSV. Ze vullen de eigen opleiding aan met talenten van buitenaf. Maar het doel blijft om spelers op te leiden en zo min mogelijk gevestigde spelers te kopen. Zie het maar als polijsten van ruwe diamanten...quote:Op maandag 3 september 2012 11:15 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Ik dacht dat die zelf zo geweldig waren in opleiden, waarom dan de beste spelers van andere clubs kapen?
Ajax koopt jonge Denen en dan roepen dat die Ajax opgeleide spelers zijn.. Droom verderquote:Op maandag 3 september 2012 11:20 schreef Devv het volgende:
[..]
Ajax haalt jonge spelers om ze verder op te leiden. Daar zit het verschil met andere clubs zoals PSV. Ze vullen de eigen opleiding aan met talenten van buitenaf. Maar het doel blijft om spelers op te leiden en zo min mogelijk gevestigde spelers te kopen. Zie het maar als polijsten van ruwe diamanten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |