Ach, als ze maar gewoon winnen. Als ze daarnaast ook nog een beetje vooruitgang laten zien, dan ben ik dik tevreden.quote:Op zondag 2 september 2012 12:12 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik verwacht en eis eigenlijk gewoon dat PSV vandaag domineert. AZ stelt weinig meer voor in mijn ogen. 3-1.
En de maar weer de stad in om mijn kater weg te drinken en vervolgens naar het stadion. Zwaar leven.
Jongens die opvallend goed presteren wil ik best als baas labelen. Maar Van Bommel en zeker Strootman vallen juist tegen.quote:Op zondag 2 september 2012 13:41 schreef Compliment het volgende:
PSV heeft best wel veel bazen in de selectie eigenlijk: Willems, van Ooijen, Depay, Strootman, Bommel.
Bommel en Strootman hebben dan weer een bazenuitstraling.quote:Op zondag 2 september 2012 14:03 schreef Xaobotnik het volgende:
Matavz weer in de spits....
[..]
Jongens die opvallend goed presteren wil ik best als baas labelen. Maar Van Bommel en zeker Strootman vallen juist tegen.
Manolevquote:Op zondag 2 september 2012 13:41 schreef Compliment het volgende:
PSV heeft best wel veel bazen in de selectie eigenlijk: Willems, van Ooijen, Depay, Strootman, Bommel.
Ja Opa Bommel en wannabe Bommel doen het goed in het kaartenklassement.quote:Op zondag 2 september 2012 14:23 schreef Compliment het volgende:
[..]
Bommel en Strootman hebben dan weer een bazenuitstraling.
Eens.quote:Op zondag 2 september 2012 16:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Bommel en Strootman pakken echt teveel kaarten. Die ga je op deze manier aan het einde van het seizoen vaak missen of ze grijpen halfbakken in met het oog op een evt. schorsing
Mensen die hun complete mening over een speler na 1 wedstrijd herzienquote:Op zondag 2 september 2012 16:45 schreef Doublepain het volgende:
En mensen vonden dat matavz weg moet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |