Ach, als ze maar gewoon winnen. Als ze daarnaast ook nog een beetje vooruitgang laten zien, dan ben ik dik tevreden.quote:Op zondag 2 september 2012 12:12 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik verwacht en eis eigenlijk gewoon dat PSV vandaag domineert. AZ stelt weinig meer voor in mijn ogen. 3-1.
En de maar weer de stad in om mijn kater weg te drinken en vervolgens naar het stadion. Zwaar leven.
Jongens die opvallend goed presteren wil ik best als baas labelen. Maar Van Bommel en zeker Strootman vallen juist tegen.quote:Op zondag 2 september 2012 13:41 schreef Compliment het volgende:
PSV heeft best wel veel bazen in de selectie eigenlijk: Willems, van Ooijen, Depay, Strootman, Bommel.
Bommel en Strootman hebben dan weer een bazenuitstraling.quote:Op zondag 2 september 2012 14:03 schreef Xaobotnik het volgende:
Matavz weer in de spits....
[..]
Jongens die opvallend goed presteren wil ik best als baas labelen. Maar Van Bommel en zeker Strootman vallen juist tegen.
Manolevquote:Op zondag 2 september 2012 13:41 schreef Compliment het volgende:
PSV heeft best wel veel bazen in de selectie eigenlijk: Willems, van Ooijen, Depay, Strootman, Bommel.
Ja Opa Bommel en wannabe Bommel doen het goed in het kaartenklassement.quote:Op zondag 2 september 2012 14:23 schreef Compliment het volgende:
[..]
Bommel en Strootman hebben dan weer een bazenuitstraling.
Eens.quote:Op zondag 2 september 2012 16:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Bommel en Strootman pakken echt teveel kaarten. Die ga je op deze manier aan het einde van het seizoen vaak missen of ze grijpen halfbakken in met het oog op een evt. schorsing
Mensen die hun complete mening over een speler na 1 wedstrijd herzienquote:Op zondag 2 september 2012 16:45 schreef Doublepain het volgende:
En mensen vonden dat matavz weg moet![]()
Advocaat is zn verademing om naar te kijken na drie seizoenen Rutten. Heerlijkquote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef HetBrabandertje het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)rdig-in-de-rust.html
Advocaat merkt nog eventjes op dat de conditie van Barbara Barend aan het begin van het seizoen beter zou zijn dan die van Matavz toen.. Verder weer een heel logisch en goed te volgen verhaal
quote:Op zondag 2 september 2012 17:19 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik vond het enigszins jammer dat Reijen rood kreeg, ik bedoel, dan is het geen wedstrijd meer.
Ja, kom op. Ik ben voor PSV en ik hoop dat PSV wint maar ik wil ook gewoon een beetje spanning wanneer ik in het stadion zit. Nu was de spanning totaal weg. Geef mij maar een 3-2 zoals vorig jaarquote:
Wátquote:Op zondag 2 september 2012 17:24 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, kom op. Ik ben voor PSV en ik hoop dat PSV wint maar ik wil ook gewoon een beetje spanning wanneer ik in het stadion zit. Nu was de spanning totaal weg. Geef mij maar een 3-2 zoals vorig jaar
Da's een mening, ik ben meer resultaatgericht.quote:Op zondag 2 september 2012 17:24 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, kom op. Ik ben voor PSV en ik hoop dat PSV wint maar ik wil ook gewoon een beetje spanning wanneer ik in het stadion zit. Nu was de spanning totaal weg. Geef mij maar een 3-2 zoals vorig jaar
De Ketelbrug, naar het schijnt.quote:Op zondag 2 september 2012 17:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is Immers al van een brug gesprongen?
Ja, wat kom jij je er nou weer mee bemoeien. Ik vind het gewoon leuk als er wat spanning in een wedstrijd zit, en dat PSV dan aan het langste eind trekt. Tuurlijk heb ik liever een 5-1 dan een 3-3, maar ik prefereer wel meer spanning dan vandaag. Het wordt al snel zo gezapig dan.quote:
Ja, als je als neutrale supporter naar een wedstrijd kijkt. Ik heb het nog nooit kut gevonden als er een tegenstander rood kreeg in ieder geval.quote:Op zondag 2 september 2012 17:28 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, wat kom jij je er nou weer mee bemoeien. Ik vind het gewoon leuk als er wat spanning in een wedstrijd zit.
Kut is overdreven, maar ik was er ook niet blij mee. Had liever dat hij hem in de 70e minuut kreeg.quote:Op zondag 2 september 2012 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, als je als neutrale supporter naar een wedstrijd kijkt. Ik heb het nog nooit kut gevonden als er een tegenstander rood kreeg in ieder geval.
Je mening is in ieder geval origineel.quote:Op zondag 2 september 2012 17:30 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Kut is overdreven, maar ik was er ook niet blij mee. Had liever dat hij hem in de 70e minuut kreeg.
Nee, dat ook weer niet. Maar ik hoorde achter me ook iemand zeggen: aah...slecht voor de wedstrijd!quote:Op zondag 2 september 2012 17:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je mening is in ieder geval origineel.
Scheids trekt rood*
HIER BEN IK DUS NIET BLIJ MEE HE!!!
quote:Op zondag 2 september 2012 17:37 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nee, dat ook weer niet. Maar ik hoorde achter me ook iemand zeggen: aah...slecht voor de wedstrijd!
Vorig seizoen genoeg spannende wedstrijden gehad waarbij je tot de laatste minuut nog op het puntje van je stoel zat. Af en toe lekker achterover leunen en genieten van het spel is ook prettig op zijn tijd.quote:Op zondag 2 september 2012 17:37 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nee, dat ook weer niet. Maar ik hoorde achter me ook iemand zeggen: aah...slecht voor de wedstrijd!
Maar goed, laat er geen misverstanden over bestaan, ik wil natuurlijk niets liever dan dat PSV wint, maar ik ben ook gek op een spannende wedstrijd
Of gewoon het hele seizoen. Mag ook.quote:Op zondag 2 september 2012 17:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vorig seizoen genoeg spannende wedstrijden gehad waarbij je tot de laatste minuut nog op het puntje van je stoel zat. Af en toe lekker achterover leunen en genieten van het spel is ook prettig op zijn tijd.
AZ was vandaag een ordinaire schopploeg.quote:Op zondag 2 september 2012 19:43 schreef HetBrabandertje het volgende:
Het was ook niet de enige rode kaart die had kunnen vallen. Als Nijhuis consequent was geweest had Gorter namelijk ook al rood gehad (in dat kader vond ik het commentaar van Leo Driessen erg vreemd die het prettig vond dat Nijhuis inconsequent was: "Want waar staat geschreven dat een scheidsrechter consequent moet zijn?") . Een groot gedeelte van de wedstrijd waren overtredingen de enige manier voor AZ om PSV te stoppen.
Waarschijnlijk wel. Ik hoop dat Faber goed kijkt hoe Advocaat er goed bovenop zit. Dat is blijkbaar dringend nodig bij deze selectie..quote:
Ik vind die Driessen sowieso de slechtste verslaggever van Eredivisie-Live. Hij legt het er ook zo gruwelijk dik bovenop dat hij een hekel aan PSV heeft. Gewoon tragisch.quote:Op zondag 2 september 2012 19:43 schreef HetBrabandertje het volgende:
Het was ook niet de enige rode kaart die had kunnen vallen. Als Nijhuis consequent was geweest had Gorter namelijk ook al rood gehad (in dat kader vond ik het commentaar van Leo Driessen erg vreemd die het prettig vond dat Nijhuis inconsequent was: "Want waar staat geschreven dat een scheidsrechter consequent moet zijn?") . Een groot gedeelte van de wedstrijd waren overtredingen de enige manier voor AZ om PSV te stoppen.
Ik vind dat je wel een tikkie overdrijft. PSV kon ook gewoon lekker combineren door de man meer situatie. En zo goed was PSV nou ook weer niet.quote:Op zondag 2 september 2012 20:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
AZ was vandaag een ordinaire schopploeg.
Mooi dat dat door combinatievoetbal wordt afgestraft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |