quote:Op maandag 3 september 2012 01:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stamp ze op hun neuzen ja zo hard als je maar kan. Wat het leven, duurt maar even. Alle...
Helmond denk ik.quote:Op maandag 3 september 2012 01:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar wat doen ajacieden in een brabants dorpje?
Gingen richting Nijmegen.quote:Op maandag 3 september 2012 01:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
financial fair play haalt niet veel uitquote:Op zondag 2 september 2012 20:42 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Nog niet, maar als deze ploeg drie jaar bij elkaar blijft onder Dicks leiding, paar verdedigers erbij. Je weet maar nooit. De knaken zijn straks bij andere clubs in Europa ook een stuk minder (als alles eerlijk gaat, fairplay en zaken).
Ajacieden zitten overal.quote:Op maandag 3 september 2012 01:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het net kakkerlakken.quote:
We zijn in ieder geval net zo groot, dan niet groter. Dat kunnen jullie niet zeggen.quote:Op maandag 3 september 2012 09:25 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het net kakkerlakken.
Fijn om te weten.quote:Op maandag 3 september 2012 09:26 schreef Devv het volgende:
[..]
We zijn in ieder geval net zo groot, dan niet groter. Dat kunnen jullie niet zeggen.
Dat zal wel weer ja. Je zal eens een speler opleiden.quote:Op maandag 3 september 2012 00:49 schreef mrstylo het volgende:
Maar onze aankoop voor volgende jaar zomer (Maher) is wel van prijs gestegen na vandaag.
Maar de cijfers van vandaag:
[ afbeelding ]
Gefrustreerd?quote:Op maandag 3 september 2012 09:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat zal wel weer ja. Je zal eens een speler opleiden.
Volgens mij is het 6 om 6. Kijk gerust even hier http://www.transfermarkt.(...)fers/verein_383.html en hier http://www.transfermarkt.(...)fers/verein_610.htmlquote:Op maandag 3 september 2012 09:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oke dan. Je weet dat jouw cluppie dit seizoen meer spelers heeft gehaald dan PSV?
Tot op heden is Lens de vaste spits. Daarom zat hij ook op de bank en matavz in de spits toen PSV met een B-elftal aantrad in Europa. stellingen dat Mertens minder egoïstisch is neem ik na zo weinig speelronden nog niet aan, lijkt me overigens sterk. Nog sterker lijkt me dat je als speler 3 miljoen meer waard wordt als je met 11 tegen 10 thuis van een zwak AZ wint. Ik vind het allemaal nogal opportunistisch wat ik om me heen hoor en lees.quote:Op zondag 2 september 2012 22:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Advocaat voor de sterkst mogelijke opstelling zal gaan, en Matavz is tijdelijk teruggezet naar het 2e. Matavz heeft flink op z'n donder gehad, en lijkt er beter op geworden te zijn. Of dat ook echt zo is, zal de tijd ons leren. Zonder Matavz heeft PSV geen echte spits. Jij noemt Matavz tot op heden een wisselspeler, maar hoeveel wedstrijden zijn er gespeeld? 1 voor de jc schaal, 2 europese, en 4 voor de competitie.
Bij de 2 europese wedstrijden stond Matavz in de basis, vandaag stond hij in de basis. Dus zeker de laatste wedstrijden lijkt Matavz een basisplaats te hebben afgedwongen. En ondanks dat Matavz in jouw ogen een wisselspeler is, dan nog heeft hij in die spaarzame minuten veel doelpunten gemaakt, 3 in de competitie, en 4 europees? Ofzo? Hij lijkt sinds zijn uitje naar het tweede, het doel makkelijker te hebben gevonden. Zijn contract loopt nog 4 jaar, dus wat is er op tegen om hem nog een jaar te laten blijven? Een veel slechter seizoen als vorig jaar, zal hij toch niet draaien. Mertens speelt minder egoistisch, en Narsingh is min of meer voor Matavz gehaald (zie de 2e goal van Matavz) in de laatste 3-4 wedstrijden, heeft hij nu 6-7 keer gescoord. Dat is een hele verbetering ten opzichte van vorig jaar. Alleen vandaag al is Matavz 2-3 miljoen meer waard geworden. Zijn contract loopt nog lekker lang door.
Die Maher stond op het eid nog wt te lullen met een paar PSVers en dat van bommel tijdens de wedstrijd hem omhelsde en gingen lachen... Tjah, Maher is leuk, maar zijn prijs niet..quote:Op maandag 3 september 2012 00:49 schreef mrstylo het volgende:
Maar onze aankoop voor volgende jaar zomer (Maher) is wel van prijs gestegen na vandaag.
Maar de cijfers van vandaag:
[ afbeelding ]
Ajax 7, Boccara hebben ze ook nog gehaald. PSV 5, Tyton was er vorig seizoen al.quote:Op maandag 3 september 2012 09:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Volgens mij is het 6 om 6. Kijk gerust even hier http://www.transfermarkt.(...)fers/verein_383.html en hier http://www.transfermarkt.(...)fers/verein_610.html
Daarbij heeft Ajax heel wat meer eigen jeugd doorgeschoven en op het veld staan.
Kneuzen. In mijn woonplaats ook wel een handjevol ajax-supporters maar 85 % is toch wel voor PSV (de rest Ajax, FC Eindhoven en paar Feyenoord). Maar die PSV-supporters hier zijn allemaal nogal fanatiek dus heb nog nooit last gehad van fans van andere clubs.quote:Op maandag 3 september 2012 00:10 schreef FL_Freak het volgende:
Mooie dag gehad vandaag![]()
Trouwens toen ik de trein uitstapte in het dorp liep ik langs een stel ajacieden die nog in de trein zaten. Riepen zo he kut boertje.
Ik zo he goed bezig met 2-2![]()
Gelijk uitdagen
PSV leidt zo vaak spelers op, Ajax koopt er ook wel eens weg. Ik dacht dat die zelf zo geweldig waren in opleiden, waarom dan de beste spelers van andere clubs kapen?quote:Op maandag 3 september 2012 09:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat zal wel weer ja. Je zal eens een speler opleiden.
Ajax haalt jonge spelers om ze verder op te leiden. Daar zit het verschil met andere clubs zoals PSV. Ze vullen de eigen opleiding aan met talenten van buitenaf. Maar het doel blijft om spelers op te leiden en zo min mogelijk gevestigde spelers te kopen. Zie het maar als polijsten van ruwe diamanten...quote:Op maandag 3 september 2012 11:15 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Ik dacht dat die zelf zo geweldig waren in opleiden, waarom dan de beste spelers van andere clubs kapen?
Ajax koopt jonge Denen en dan roepen dat die Ajax opgeleide spelers zijn.. Droom verderquote:Op maandag 3 september 2012 11:20 schreef Devv het volgende:
[..]
Ajax haalt jonge spelers om ze verder op te leiden. Daar zit het verschil met andere clubs zoals PSV. Ze vullen de eigen opleiding aan met talenten van buitenaf. Maar het doel blijft om spelers op te leiden en zo min mogelijk gevestigde spelers te kopen. Zie het maar als polijsten van ruwe diamanten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |