Poll: Wie wint het debat?quote:Op donderdag 30 augustus gaan de zes grootste politieke kopstukken voor het eerst gezamenlijk de confrontatie met elkaar aan in deze campagne. Tijdens de uitzending van Knevel & Van den Brink gaan de lijsttrekkers met elkaar in debat over de belangrijkste thema’s van deze verkiezingen.
Mark Rutte (VVD), Emile Roemer (SP), Geert Wilders (PVV), Diederik Samsom (PvdA), Sybrand Buma (CDA) en Alexander Pechtold (D66) betreden de politieke arena. In plenaire en een-op-een-debatten gaan de lijsttrekkers onder leiding van Tijs van den Brink en Andries Knevel de discussie aan; Wat gaat Europa ons kosten? Wie zorgt ervoor dat we onze baan houden? Welke lijsttrekker redt de huizenmarkt? En: hoeveel is onze gezondheid hen waard?
Via het tweede scherm kan de kijker tijdens de uitzending live zijn mening geven, meepraten over de thema’s en de optredens van de lijsttrekkers beoordelen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:08 schreef eriksd het volgende:
Jullie hebben je weer goed gedragen kinderen. Applausje voor jezelf.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:09 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
als iedereen met de scootmobiel moet komen, duurt het nog even...
wil iedereen die nog binnen is dit ff tweetenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:09 schreef zeebeschuit het volgende:
Wanneer weten ze of echt IEDEREEN binnen is
Kuch PvdA Kuchquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:09 schreef Tem het volgende:
Debat van niks. Alleen leuk voor groupies van een partij om te gaan cheerleaden.
SP is momenteel niet echt sterk. CDA vond ik ook zwak, Buma doet het opzich niet slecht maar heeft niet zoveel uitstraling. PvdA gaat weer omhoog krabbelen dankzij Samsom denk ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:07 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]blijf maar hopen, SP wordt snel zwakker, en CDA is half dood ... ik gok eigenlijk dat het VVD (grootste) - PvdA - D66 wordt.
Nee, die balk gaat traagquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:10 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
http://live.eo.nl/#
maar denk dat je al te laat bent
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:11 schreef tralalala het volgende:
Snel nog een keer stemmen op een andere computer!
Net op tijd om op onze Wilders te stemmenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:10 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
http://live.eo.nl/#
maar denk dat je al te laat bent
HEEEL traag.. 20 sec, my assquote:
Dit niet vindenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:11 schreef Syntix het volgende:
mensen die Pechtold vandaag beter dan Samsom vonden
Ach immigratie valt best mee in Oslo. Alleen de verdeling in de wijken is niet helemaal goed. Ekeberg is de verhouding inderdaad wat zoek.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:03 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Precies. Het land gebruikt hydroenergie, het overschot plus alle olie wordt geexporteerd. Als je Oslo ziet dan mag de immigratie wel minder.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:11 schreef Syntix het volgende:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:11 schreef timmmmm het volgende:
Samsom en Wilders de grootste stemsletten. Doen alles voor een stem, maakt niet uit wat ook daadwerkelijk de standpunten zijn, als stemmend nederland iets anders horen wil, zeggen we dat
Waarom nodigen die Christenen Arie eigenlijk niet gewoon uit?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:11 schreef Baszh het volgende:
Arie Slob heeft eigenlijk wel gewonnen hier
Eng he, meningen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:11 schreef Syntix het volgende:
Samson vind ik niet oprecht overkomen... je ziet hem de beheerste staatsman spelen maar ondertussen zie je hem vechten om niet uit zijn rol te vallenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:11 schreef Syntix het volgende:
Je kunt NOG STEEDS stemmenquote:
Tevergeefs. Buma's optreden was als een mak lammetje bij een rituele slachting. Buma was nergens tegen opgewassen... Jammer dat alle talenten van de CDA zijn weggelopen en dat zo'n nietsnut als Buma het moet opknappen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:11 schreef zlakto het volgende:
Ik denk Samson als winnaar. Ik stem maar Buma omdat ik het CDA wat meer zetels gun. Maar ja
Doe dan Van der Staaij, af en toe een gewaagde uitspraak over verkrachtingenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:12 schreef zlakto het volgende:
[..]
Waarom nodigen die Christenen Arie eigenlijk niet gewoon uit?
Klopt, maar minder erg dan Rutte met zijn gemaakt nonchalante glimlach en nee-geschud brrquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Samson vind ik niet oprecht overkomen... je ziet hem de beheerste staatsman spelen maar ondertussen zie je hem vechten om niet uit zijn rol te vallen
Jan-Kees de Jager had het best van mij mogen doen, maar die wilde niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:13 schreef Oidipous het volgende:
Tevergeefs. Buma's optreden was als een mak lammetje bij een rituele slachting. Buma was nergens tegen opgewassen... Jammer dat alle talenten van de CDA zijn weggelopen en dat zo'n nietsnut als Buma het moet opknappen.
Ze doen expres een lange timer hoor zodat zoveel mogleijk kunnen stemmenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:13 schreef Mutant01 het volgende:
De site van de EO loopt nu retetraag.
WAT zeg je??quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:13 schreef MrBaas het volgende:
https://twitter.com/FTMGruijters/status/241297357122174977[tweet="241297357122174977","169392719","FTMGruijters","http://a0.twimg.com/profile_images/1472427617/Foto_Felix_normal.jpg","Thu Aug 30 22:12:27 +0000 2012"]Vreselijk hoe de one liners het debat bepalen. Rutten met de lastigste boodschap toch de winnaar.http://t.co/yc8HJbGB #kvdb[/tweet]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
twitter:FTMGruijters twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 00:12:27Vreselijk hoe de one liners het debat bepalen. Rutten met de lastigste boodschap toch de winnaar.http://t.co/yc8HJbGB #kvdb reageer retweet
Ik had niet verwacht dat Buma het zo slecht zou doen. Bij Paul De Leeuw kwam hij nog gevat en adrem uit de hoek.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:13 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Tevergeefs. Buma's optreden was als een mak lammetje bij een rituele slachting. Buma was nergens tegen opgewassen... Jammer dat alle talenten van de CDA zijn weggelopen en dat zo'n nietsnut als Buma het moet opknappen.
Waar zien jullie dat?quote:
nee-schudden is meer zendtijd voor jouw hoofd, want regisseurs geilen op dat soort lichaamstaal.quote:
Opzich is ie niet slecht maar idd totaal niet opgewassen tegen de rest en weinig uitstraling.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:13 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |