DEN HAAG - De VVD geeft toe dat Mark Rutte niet helemaal eerlijk is geweest in het tv-debat gisteren bij Knevel & Van den Brink. De demissionaire premier beschuldigde Diederik Samsom daarin dat de economie krimpt door de plannen van de PvdA. Dat klopt niet, erkent het VVD-campagneteam nu.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
DEN HAAG - De VVD geeft toe dat Mark Rutte niet helemaal eerlijk is geweest in het tv-debat gisteren bij Knevel & Van den Brink. De demissionaire premier beschuldigde Diederik Samsom daarin dat de economie krimpt door de plannen van de PvdA. Dat klopt niet, erkent het VVD-campagneteam nu.
http://www.telegraaf.nl/b(...)Samsom_gelijk__.html
quote:Samsom erkent fout ziekenhuizen
` PvdA-lijsttrekker Samsom erkent dat
zijn woorden gisteren over Eindhovense
ziekenhuizen onjuist zijn.Samsom zei in
het debat van Knevel & Van den Brink
dat de drie ziekenhuizen samenwerken in
plaats van concurreren.Volgens hem was
het ziekenhuizen gelukt om de NMa te
omzeilen en had de samenwerking tot
kwaliteitsverbetering geleid.
Nu blijkt dat de ziekenhuizen van plan
zijn samen te werken,maar dat de proef
nog niet eens begonnen is.Plannen om
buiten de NMa om te werken,zijn er
beslist niet,zeggen de ziekenhuizen.
Samsom zegt nu dat hij het zich "iets
te enthousiast heeft voorgesteld".
Toetreding van Roemenie en Hongarije(?) dacht ik, daar was Nederland tegen als enige, terwijl de rest van europa ze er graag snel bij wilde. Momenteel zou Europa blij zijn dat Nederland toen tegen was omdat beide landen er nog niet klaar voor zijn om toe te treden. Althans dat zei Rutte, of het allemaal klopt weet ik niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:56 schreef KingRoland het volgende:
In het debat van gister zei Rutte geloof ik iets over dat Nederland als tegen stemde in een europese gedoe over geloof ik oekraine en iets over landgrenzen? en dat de europese comissie zei dat gelukkig 1 land tegen stemden of anders.. waar ging dat over? Kan het niet op google vinden.
Leider van de PvdA idd, maar niet de premier van Nederland.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je ziet gewoon dat Samsom een leider is en geen knulletje.
Jammer genoeg niet. Knulletjes zoals Rutte en Balkenende zijn er genoeg van.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Leider van de PvdA idd, maar niet de premier van Nederland.
Tsja, misverstand of leugen, wat kies je??quote:
Alles beter dan een irritante betweter met een kille uitstraling.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jammer genoeg niet. Knulletjes zoals Rutte en Balkenende zijn er genoeg van.
nouja, feit is dat de intentie er daar is, dat is heel wat anders dan feitelijk cijfers ontkennenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, misverstand of leugen, wat kies je??
Nee moederskindjes en in de kast blijvende lachers doen het beter natuurlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Leider van de PvdA idd, maar niet de premier van Nederland.
Je iets "iets te enthousiast voorstellen" is geen leugen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tsja, misverstand of leugen, wat kies je??
Zeker, wil je toch geen verzuurde Greenpeace-activist als premier?:')quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee moederskindjes en in de kast blijvende lachers doen het beter natuurlijk
Nee, ik denk dat hij eea verkeerd ingeschat heeft..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je iets "iets te enthousiast voorstellen" is geen leugen?
liever Ike Teuling dan jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zeker, wil je toch geen verzuurde Greenpeace-activist als premier?:')
Ja, net als Rutte, die had het gewoon fout. Maar noem dat maar een leugen als je dat beter uitkomt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee, ik denk dat hij eea verkeerd ingeschat heeft..
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zeker, wil je toch geen verzuurde Greenpeace-activist als premier?:')
Dat was het idd. Bedanktquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:04 schreef Tweek het volgende:
[..]
Toetreding van Roemenie en Hongarije(?) dacht ik, daar was Nederland tegen als enige, terwijl de rest van europa ze er graag snel bij wilde. Momenteel zou Europa blij zijn dat Nederland toen tegen was omdat beide landen er nog niet klaar voor zijn om toe te treden. Althans dat zei Rutte, of het allemaal klopt weet ik niet.
Rutte heeft een geschiedenis van leugens en OEPS en "nou ja als je naar de kleine lettertjes kijkt"quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, net als Rutte, die had het gewoon fout. Maar noem dat maar een leugen als je dat beter uitkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |