Poll: Wie wint het debat?quote:Op donderdag 30 augustus gaan de zes grootste politieke kopstukken voor het eerst gezamenlijk de confrontatie met elkaar aan in deze campagne. Tijdens de uitzending van Knevel & Van den Brink gaan de lijsttrekkers met elkaar in debat over de belangrijkste thema’s van deze verkiezingen.
Mark Rutte (VVD), Emile Roemer (SP), Geert Wilders (PVV), Diederik Samsom (PvdA), Sybrand Buma (CDA) en Alexander Pechtold (D66) betreden de politieke arena. In plenaire en een-op-een-debatten gaan de lijsttrekkers onder leiding van Tijs van den Brink en Andries Knevel de discussie aan; Wat gaat Europa ons kosten? Wie zorgt ervoor dat we onze baan houden? Welke lijsttrekker redt de huizenmarkt? En: hoeveel is onze gezondheid hen waard?
Via het tweede scherm kan de kijker tijdens de uitzending live zijn mening geven, meepraten over de thema’s en de optredens van de lijsttrekkers beoordelen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef timmmmm het volgende:
Politiek gaat niet over individuele verhalen, maar over de grote zaken, met je kutfilmpjes
Hij is zo gewoon.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef Lindstrøm. het volgende:
Waarom praat Pechtold zo zachtjes? Waar is die felheid gebleven.
VEEL minder dan Samsomquote:
Echt he, het gaat over concepten en ideeën, niet over mevrouw janssen die haar huis niet kwijt kanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef timmmmm het volgende:
Politiek gaat niet over individuele verhalen, maar over de grote zaken, met je kutfilmpjes
Gewoon betalen, had je maar niet geboren moeten worden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:30 schreef Janneke141 het volgende:
Jeuj, meer filmpjes over zielige mensen!
Coke is uitgewerktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef Lindstrøm. het volgende:
de linkse kerkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef Paul het volgende:
Krijgen we straks ook filmpje over een kerk?
Jij bent toch in de 30?quote:
Politiek gaat over mensen, niet alleen over cijfertjes en statistieken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef timmmmm het volgende:
Foto van jezelf, voor je het uiterlijk en de uitstraling van een ander afzeikt?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef Buster24 het volgende:
Dikke Roemer heeft de uitstraling van een zeehond
Ditquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef timmmmm het volgende:
Voor de PNVD?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef Paul het volgende:
Krijgen we straks ook filmpje over een kerk?
Dat klopt dan ook wel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:32 schreef iFok. het volgende:
Pechtold praat alsof hij het tegen een 3 jarige heeft.
Owh, dan mag je niet meer blij zijn zekerquote:
idd, allemaal links gezeik. Laat nu maar eens een filmpje komen over hoe defensie uitgekleed wordt, de laatste keer dat defensie zo uitgekleed werd moesten we ons binnen 5 dagen overgeven aan de duitsers...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:32 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Politiek gaat over mensen, niet alleen over cijfertjes en statistieken.
47% als ik het goed zag en Samsom 53%quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Weinig, Volgens mij had van de rest niemand meer dan 15%
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Foto van jezelf, voor je het uiterlijk en de uitstraling van een ander afzeikt?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:30 schreef RacerDKB het volgende:
Weet niet of het al gepost is maar als je niet op postzegelformaat die stream wilt bekijken:
http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1
Deze werkt in Winamp/VLC/Media Player Classic/whatever.
Nee hoor, maar je bent nu al dagenlang aan het spammen met caps en smileys als een kind van 14.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, dan mag je niet meer blij zijn zeker
Wat heeft een ui met de pvda te maken?quote:
Roemer heeft dan ook het intellect van een 3-jarige.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:32 schreef iFok. het volgende:
Zou ik denk ik ook doen als ik iets uit zou moeten leggen aan Roemerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:32 schreef iFok. het volgende:
Door zo zacht te praten dwingt ie af dat ze beter gaan luisteren naar hem, gok ik. Of zo denkt ie.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef Lindstrøm. het volgende:
Klopt niks van..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:32 schreef Buster24 het volgende:
[..]
47% als ik het goed zag en Samsom 53%
Die had toch al opgegeven dus krijgt wat minder spreektijdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ligt het aan mij of zie ik Buma nauwelijks praten?
Houden zoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik zie zijn mond wel bewegen maar er komt alleen maar poep uitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bij die met hun alle zes niet iig, daar was Samsom met kop en schouder 42%quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:32 schreef Buster24 het volgende:
[..]
47% als ik het goed zag en Samsom 53%
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:33 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Roemer heeft dan ook het intellect van een 3-jarige.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou ik denk ik ook doen als ik iets uit zou moeten leggen aan Roemer
Hij praat tenminste niet benedenriviers. GEZELLIG!!!!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:33 schreef Senor__Chang het volgende:
ROEMUUURRR![]()
![]()
Pechtold met zijn kutstemAlsof hij gevoelig wil overkomen
PVDA stemmer stinkt idd eerder naar knoflookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat heeft een ui met de pvda te maken?
Ja en? Verboden?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je bent nu al dagenlang aan het spammen met caps en smileys als een kind van 14.
nee, die roemer met z'n hese shag-stem is lekker...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:33 schreef Senor__Chang het volgende:
ROEMUUURRR![]()
![]()
Pechtold met zijn kutstemAlsof hij gevoelig wil overkomen
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik zie zijn mond wel bewegen maar er komt alleen maar poep uit
Kan Roemer meer aan dan? Als de zorg niet wordt aangepakt zitten we met de baked pears.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:32 schreef iFok. het volgende:
Gewoon geld bijdrukkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:33 schreef Janneke141 het volgende:
Ja Emiel, er is geld genoeg voor iedereen. En als het nog niet goed is: gewoon meer geld!
Dat is voor iedereen het beste, komt niks fatsoenlijks uit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat is "Randstads".quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
We geven meer uit ALS in Duitsland
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:33 schreef Ravvie het volgende:
Roemer ziet er toch eem beetje uit als die vriendelijke maar niet alle te snuggere oom die op verjaardagen telkens weer een nieuw plannetje heeft om rijk te worden. Aandoenlijk en naief.
Je betaalde direct via je salaris, werknemersdeel, aan het ziekenfonds.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:33 schreef Nober het volgende:
In 2001 betaalde we nog geen 50 gulden per maand aan de zorgverzekering en dat was kennelijk betaalbaar, moet je nu eens kijken!
Zit je in het PVDA promotieteam spammerd?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt niks van..
Samsom had 42% en Rutte véél minder
Nouja, inkomensafhankelijke premie ZVW en natuurlijk nog de premies zelf. Dus dat kan best.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:34 schreef Evertjan het volgende:
Een modaal gezin geeft 25% inkomen uit aan zorg en zal alleen maar stijgen zegt Pechtold. Zal aan mij liggen maar dan doen ze iets verkeerd geloof ik
D66 sowieso niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:35 schreef Mutant01 het volgende:
Tja Pechtold is niet te verslaan in een debat.
Zeur niet zo. Ik reageer als ik daar zin in hebquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Zit je in het PVDA promotieteam spammerd?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:35 schreef kwiwi het volgende:
"JA MAAR HEB HET NOU FF OVER DIE SCOOTMOBIEL"
Gast, echt
Ach lazer op, er komt geen zinnig woord uit Pechtold op dit moment. Maar hij staat tegenover Roemer, dus dan maakt het niet uit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:35 schreef Mutant01 het volgende:
Tja Pechtold is niet te verslaan in een debat.
en het werkgevers deel moet je ook mee tellen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, inkomensafhankelijke premie ZVW en natuurlijk nog de premies zelf. Dus dat kan best.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ach lazer op, er komt geen zinnig woord uit Pechtold op dit moment. Maar hij staat tegenover Roemer, dus dan maakt het niet uit.
En rokenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:36 schreef Tem het volgende:
Mensen met een scootmobiel zijn meestal erg dik en irritant.
Ik zou er best eentje willen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:36 schreef Tem het volgende:
Mensen met een scootmobiel zijn meestal erg dik en irritant.
En maar botsen als ze er langs willen, krijg dan maar een lekker band ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:36 schreef MrBaas het volgende:
Hier een plaatje zodat iedereen kan zien waar dit debat over gaat:
[ afbeelding ]
Ik wil minstens een scootmobiel met 4 wielen vergoed krijgen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:36 schreef MrBaas het volgende:
Hier een plaatje zodat iedereen kan zien waar dit debat over gaat:
[ afbeelding ]
Ja idd, de tweedehands markt voor dit soort artikelen is nu ook dood, want ja waarom zou je als je alles vergoed krijgt?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:36 schreef henkde_j het volgende:
Meer verantwoordelijkheid neerleggen bij de burger lijkt mij een goede start. Hulpmiddelen zoals rollators kunnen prima zelf gekocht worden
Anders hou je dit soort uitzendingen gewoon niet uitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:36 schreef eriksd het volgende:
Dat gebash en gezeik in dit topic is het nog het leukste van alles.
Best vermakelijk die livetopics.
vroem vroemquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zou er best eentje willen.
Als iemand het kan betalen zie ik geen probleemquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:36 schreef henkde_j het volgende:
Meer verantwoordelijkheid neerleggen bij de burger lijkt mij een goede start. Hulpmiddelen zoals rollators kunnen prima zelf gekocht worden
Hij lult maar steeds over wachtlijsten en niet over de kosten die stijgen voor particulieren.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:36 schreef Janneke141 het volgende:
Ach lazer op, er komt geen zinnig woord uit Pechtold op dit moment.
Dit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:36 schreef eriksd het volgende:
Dat gebash en gezeik in dit topic is het nog het leukste van alles.
Best vermakelijk die livetopics.
Sorry hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ach lazer op, er komt geen zinnig woord uit Pechtold op dit moment. Maar hij staat tegenover Roemer, dus dan maakt het niet uit.
Dat ja. Bejaardenhuizen komen om in de oude rollators. Iedereen neemt een nieuwe..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, de tweedehands markt voor dit soort artikelen is nu ook dood, want ja waarom zou je als je alles vergoed krijgt?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:38 schreef Lindstrøm. het volgende:
8,5 mld bez. VVD zorg.. is wel heel erg veel eng.
Iedereen kan best wat geld opzij zettenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:37 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Als iemand het kan betalen zie ik geen probleem
Zijn stemvolk heeft vanavond vast gekeken naar de sympathieke oom die hij bij Frans Bauer speelt en die kijken nu Shownieuwsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Roemer wordt hier ook verslagen op zijn onderwerp.
Buma heeft nog niks gezegtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik mis God toch wel een beetje in dit debat.
Jammer dat Anne Robinson geen Nederlands spreekt of verstaat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:38 schreef tralalala het volgende:
Ze moeten Chazia Mourali met zweep het debat laten leiden.
Die kon niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik mis God toch wel een beetje in dit debat.
Stilte voor de storm, die gaat helemaal los zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:39 schreef Paxcon het volgende:
En Geert weer lekker links laten liggen
quote:
Gewoon PvdA stemmen, dan komt alles goedquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb na dit debat weer geen flauw idee waar ik op moet stemmen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:39 schreef Evertjan het volgende:
ik mis Johan Derksen op dit soort momenten
Ik miste het. Wat werd er gezegd?quote:
Een scootmobiel en Euro Shopper bier.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:38 schreef Nober het volgende:
Ik stem toch 50Plus, iedereen een scootmobiel, ook geen files meer want die zijn niet zo breed!
Hij is toch single, no problemquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:39 schreef timmmmm het volgende:
Iedereen zou dat zonder meer geloven, als Rutte zegt dat hij geen sexual relations met women heeft
<<<<< Verreweg de beste tot nu toequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:39 schreef clumsy_clown het volgende:
FC Groningen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
<<<<< Verreweg de beste tot nu toe
dus ditquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:39 schreef kwiwi het volgende:
Gelukkig wordt buma geen MP. Kan die kop nog geen 5 seconden zien.
Roemer probeerde Engels te spreken, zei iemand "Meneer Roemer, oppassen met het Engels"quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik miste het. Wat werd er gezegd?
Allemaal een vraag stellen voor morgen. Doen we sowieso te weinig, gezamenlijk een vraag erdoorheen drukken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:39 schreef Evertjan het volgende:
ik mis Johan Derksen op dit soort momenten
Toch wel ja?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:40 schreef Oidipous het volgende:
Buma is toch wel de mindere van de 6.
Dan kun je misschien het beste van jouw top 3 de partijprogramma's lezen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Het rijmt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:41 schreef NLGooner het volgende:
Wat heeft Griekenland met de zorg te maken?
wat dacht je van geld, waar het allemaal om gaatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:41 schreef NLGooner het volgende:
Omdat volgens Wilders onze miljarden daar na toe zijn gegaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:41 schreef NLGooner het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:41 schreef kwiwi het volgende:
Samsom"overigens een groot compliment daarvoor"
samsom gefapquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:41 schreef iFok. het volgende:
1. Samsom
2. Rutte
3. Wilders
4. Pechtold
5. Roemer
6. Bruma
Geert = Simpelquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:41 schreef Smack10 het volgende:
Niet bij de zieken maar bij de grieken![]()
Geert = Baas
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Rutte doet hetzelfde als wat Samsom afgelopen zondag deed. Alleen dan wel heel erg opzichtig
Vind je het heel gek met die jankfilmpjes.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:42 schreef Senor__Chang het volgende:
Links dit debat![]()
Roemer en Samsom op 1 en 2
Rijmelarij van lik me vestje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:41 schreef Tem het volgende:
Niet bij de zieken maar bij de Grieken.
idd, ook op dat tweede scherm ... blijkbaar veel uitkeringstrekkers die morgenochtend niet aan het werk hoeven.quote:
VVD wil zoveel mogenlijk managers in ere houden want ze zorgen voor efficiency en marktwerkingquote:
Met verschil dat Rutte ook nog inhoudelijk dingen zegtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Rutte doet hetzelfde als wat Samsom afgelopen zondag deed. Alleen dan wel heel erg opzichtig
de pot verwijt ook alweer wat?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
idd, ook op dat tweede scherm ... blijkbaar veel uitkeringstrekkers die morgenochtend niet aan het werk hoeven.
Omdat Griekeland bijna falliet is wordt onze zorgverzekering hoger?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:42 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wat dacht je van geld, waar het allemaal om gaat
Standaard, hier ook op FOK!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
idd, ook op dat tweede scherm ... blijkbaar veel uitkeringstrekkers die morgenochtend niet aan het werk hoeven.
hij had aan de binnenkant van zijn hand geschreven als spiekbriefjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou Wilders nou heel zenuwachtig hebben zitten wachten op het moment dat hij deze one-liner kon inzetten?
Kan ik wel. Samsom heeft een vieze debatstijl.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef iFok. het volgende:
[..]
Al ben je geen PvdA stemmer, je kan niet ontkennen dat Samsom het geweldig doet.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef Lindstrøm. het volgende:
Mijn D66 stem stijgt na het optreden van Pechtold. Goede leider.
Als gezicht van die partij een verademing vergeleken bij Cohen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef iFok. het volgende:
[..]
Al ben je geen PvdA stemmer, je kan niet ontkennen dat Samsom het geweldig doet.
Huh?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik moet zeggen dat Roemer wel goed terugkomt. Mag hij wel de credits voor krijgen. Ik zag het namelijk niet gebeuren. Knap gewoon.
Viezer dan Rutte en Wildersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan ik wel. Samsom heeft een vieze debatstijl.
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan ik wel. Samsom heeft een vieze debatstijl.
Stem waarschijnlijk ook D66, maar PvdA krijgt ook mijn goedkeuring, mede door het optreden van Samsom. Wat vind jij?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef Lindstrøm. het volgende:
Mijn D66 stem stijgt na het optreden van Pechtold. Goede leider.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |