Ik ben vanaf 4 maanden begonnen in dat boek, heb gewoon met terugwerkende kracht geschrevenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:47 schreef L0t.. het volgende:
Die heb ik ook ja. Vond dat wel de leukste die er bij zat, niet al teveel tierelantijntjes enzo. Heb er alleen nog niets ingeschreven. Ik 'durf' nog niet ofzo.. bang dat het toch nog misgaat en dan heb ik het allemaal al weer veel te echt gemaakt met zo'n boek. Onzin natuurlijk maar zo is m'n gevoel..
Ah, ok. Ik dacht echt dat het een beetje een 'eng' beeld zou opleveren omdat er nog geen spekjes of wat dan ook op de beeb zitten. Is wel tof als je zoveel echo's krijgt, voor later enzoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:02 schreef danic het volgende:
Dit is voor een medisch onderzoek en dus wel 3D. Is ook wel een gek gezicht hoor. Kindje is ook nog niet meer dan een boontje, dus je ziet een bolletje rondom, meer niet.
Maar het is zeker geen vervelend beeld hoor coco, alleen kun je er niet zoveel mee als met een 3D bij een termijn van zo'n 26 weken.
een onderzoek in het Erasmus medisch centrum in Rotterdam. het is een predict onderzoek naar vroeggebortes en zwangerschapsvergiftiging enz. je moet vragenlijsten invullen, bloedafname, stukje navelstreng word na de bevalling onderzocht en je krijgt tussen de 6de en 12de week elke week een 3d echo waarin ze allerlei metingen doen voor hun onderzoek.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:18 schreef Suikertante het volgende:
Ja maar ja maar wat is nou dat eerste trimester onderzoek dinges waar het net over ging?
Een onderzoek in het ErasmusMC in Rotterdam waarbij je vanaf de 6e t/m de 12e week van je zwangerschap langskomt voor een inwendige 3D-echo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:18 schreef Suikertante het volgende:
Ja maar ja maar wat is nou dat eerste trimester onderzoek dinges waar het net over ging?
Ah! Leer mij de man kennen!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:22 schreef Logician78 het volgende:
Limone ik ben ban 65E naar G gegaan in de laatste 3mnd met 162cm lengte en nu 59kgbeetje uit verhouding dus.. had er nog niet eens bij stil gestaan
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:07 schreef -mandy- het volgende:
Ik kom me ook melden in dit topic.
Na een paar maanden oefenen heb ik vanochtend een postitieve test gedaan!
![]()
![]()
Hoera! Welkom Diesje en mandy!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:21 schreef Diesje het volgende:
Damessssssssssssssssssssssss Ik mag mij ook in deze topic melden!!
Hoeraaaaaaaaaaaa voor mezelf!
Nee het viel inderdaad mee, zeker toen ik alle quotes nog even gecustomized had. Deze is een stuk langer! Maar ik vind korte posts zelf prettiger om te lezen, dus ik was bang dat er geen enkele reactie op zou komen..Sta je daar met je goeie gedrag en je notepadje..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Whehe ja![]()
Enne, viel toch best mee, die post?ik heb ze wel eens langer gezien hoor! (bij mezelf bijv)
Wat doodeng, dat flauwvallen. Ook zonder angststoornis (mag ik dat zo zeggen?), zou ik daar behoorlijk van in paniek raken. Wat zegt de dokter ervan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:15 schreef Twinkle20 het volgende:
Hier een slecht begin van de dag ...
Geen bloed is goed! Heel fijn!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:55 schreef Suikertante het volgende:
Mijn huisarts heeft me net gerustgesteld, geen bloed meer gezien dus mag me weer onbekommerd verheugen op een mini!
Gefeliciteerd! Wordt daar nu strenger op gecontroleerd? In mijn omgeving zijn er best veel vrouwen die op suikercontrole moeten en het dan niet blijken te hebben. Ik vind het opvallend, maar dat kan natuurlijk ook aan mijn eigen toestand liggen..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:20 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik heb geen zwangerschapsdiabetes.
Wat een rare opmerking. En dat zo'n meneer zich dan zo geroepen voelt om dat hardop tegen jou te zeggen. Waarom zou je dat doen? Als dat mij zou overkomen zou ik denk ik heel hard de slappe lach krijgen, van de absurdheid van de hele situatie.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:08 schreef freecell het volgende:
Vandaag in de supermarkt trouwens een meneer *kijkt naar peuter* *kijkt naar mijn buik*
'zo, jij houdt er ook wel van!'
Rare mensen heb je ook.
uh waarom? Zodat je het mee naar huis kan nemen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:33 schreef Keshet het volgende:
[..]
EDIT: Wat As zegt dus. Je krijgt ook nog een bewaarbakje voor je placenta en navelstrenbloed ofzo.![]()
Oh! Dat maakt het een stuk logischer!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:21 schreef danic het volgende:
Whahahaha Limone, ja zodat je het thuis nog eens rustig kan bekijken.
Nee joh, ze willen een klein stukje van de navelstreng en placenta en een beetje bloed uit de navelstreng. Je krijgt rond week 32 een pakketje opgestuurd. Je vk wordt door het ziekenhuis op de hoogte gebracht en zij zal dan wat van die dingen moeten verpakken.
Het pakketje wordt door de vrijwilliger in de brievenbus gestopt en verzonden naar het Erasmus. Hoort bij het onderzoek.
ik zou proberen jezelf niet gek te maken door bruinverliesquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:39 schreef Suikertante het volgende:
Jongens ik heb weer een klein beetje bruingverlies zojuist. Maar echt heeeeel weinig. Wat is dat nou? Is dat zorgwekkend? Straks komt moeders voor moeders en krijg ik dus weer een test, begin nu bijna zenuwachtig te worden.
Wat ook komt doordat het ochtend is. Ik heb erg veel last gehad van paniekaanvallen/angststoornis en dat heb ik al een jaar onder controle. Maar nu ineens zijn de ochtenden weer zwaar.. Het is niet eens het piekeren maar ik heb een opgejaagd gevoel en kan niet eten. Ik vind het moeilijk om angst en misselijkheid uit elkaar te houden. Ik ben bang dat het op een gegeven moment niet meer bij de ochtenden blijft maar dat moet ik juist loslaten natuurlijk.
Zijn hier nog meer mensen die zoiets hebben (gehad) en die dit voelen opspelen tijdens de zwangerschap? Is dit typisch iets voor het eerste trimester of kan het zomaar blijven?
Beetje zwaar onderwerp dit maar het is nu dag vijf op rij en het verschil tussen mijn sippe rare ochtenden en mijn dolgelukkige middagen en avonden is echt bizar groot.
Oh my bad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 06:31 schreef danic het volgende:
Gulara, ga jij om 05.00 hardlopen???
Hier stormt het trouwens, lijkt me nou niet echt lekker om buiten in te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |