SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Prima.quote:
Gewoon je make-up van de vorige dag laten zitten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denk maar niet dat ik me elke dag op ga maken![]()
Ken je langer dan vandaag pop :$ en je hebt het niet nodig ook dus mij heb je er niet meequote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denk maar niet dat ik me elke dag op ga maken![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denk maar niet dat ik me op maak![]()
klinkt als een geslaagde dagquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:49 schreef JanPiraat het volgende:
Ja was gezelligalleen toen Beach aankwam liep het uit de hand en ontstond er een massaal FOKgevecht
maar dat eindigde in elkaar huilend in de armen vallen en ongekende lobbi
leuuuukquote:
Ik mag niet manquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik mag niet man
Yoga met het vrouwtje dan en daarna romantische film en chocolade fondue
en sterkte leell dat is verdomd vroeg man
bedreiging prquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik stab je in je keel terwijl ik je aankijk sahbiiii
Gewoon vriendschappelijke bedreiging toch net zoals mn pa toen hij zei dat hij ons ging verlaten omdat ik lelijk wasquote:
Nadat ik al zn tanden uitgeslagen heb wel anders gaat ie bijtenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:36 schreef Beach het volgende:
Jan stab je hem in zijn keel met je vleeszwaard?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:36 schreef Beach het volgende:
Jan stab je hem in zijn keel met je vleeszwaard?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:48 schreef JanPiraat het volgende:
26 notes ?!! Pz smerige backstabberik dacht dat we aan het dollen waren
Gaan we bowlen in je droom of schermen op Olympische spelen 2016 ?quote:
schermenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gaan we bowlen in je droom of schermen op Olympische spelen 2016 ?in ieder geval tot daar
slaap lekker
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zijn we dan wel Zuid Korea ? :$
Ja ik moet m'n propedeuse certificaat en oude stagedingen nog een keer ophalen, dus dan ben ik erquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:58 schreef JanPiraat het volgende:
HALLO BLOEMPHJE WE KOMEN OP JE SCHOOL EN DAN BEN JE ER NIET WAAROM BEN JE ER NIET ? VIND IK NIET LEUK HOOR KOM JE EEN KEER LANGS ALSTJEBLIEFT
We gaan ze allemaal afstelen en jou zwartmaken tochquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja ik moet m'n propedeuse certificaat en oude stagedingen nog een keer ophalen, dus dan ben ik er. Wel gemeen dat jullie nu wel bij al mijn vriendinnetjes op school zitten en ik niet
Hm, daar heb je een klein puntjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Helemaal niet gemeen, jij verruilt ons voor het oh zo mooie Den Haag.
Je weet niet eens wie mijn vriendinnetjes zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
We gaan ze allemaal afstelen en jou zwartmaken tochmuhahahah
Jawel. V. en A. ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je weet niet eens wie mijn vriendinnetjes zijn
Anouk zit heel niet bij mij op schoolquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jawel. V. en A. ?
We gaan sowieso facebook af.
En natuurlijk komen we een keertje langs, kei tof!![]()
Oh jammer, en wij zijn heul niet zo duivels.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Anouk zit heel niet bij mij op schooldie is veilig voor jullie duivelse plannen. Oh cool! Alleen moeten we eerst nog iets vinden dan.. Maar dat komt vast goed
En we willen ergens een coole muur maken waar iedereen iets op mag schrijven, dus dan mag je op de muren tekenen!
Nou, ik ga pas in februari echt werken en dus geld verdienen, dus dan kunnen we pas echt ergens in. Maar ik hoop daarvoor al een beetje te kunnen zoeken, zodra we weten hoeveel geld we hebben enzoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh jammer, en wij zijn heul niet zo duivels.Lief zijn we joh.
Oh, zo hip dat muur-idee.Leuk hoor! Wanneer wil je iets gevonden hebben/ben je al op zoek? Blijf je zolang thuis wonen of mag je bij Klips wonen als je vroeg moet beginnen?
Oh! Dan pasquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, ik ga pas in februari echt werken en dus geld verdienen, dus dan kunnen we pas echt ergens in. Maar ik hoop daarvoor al een beetje te kunnen zoeken, zodra we weten hoeveel geld we hebben enzo. En tot dan gewoon thuis wonen ja
Dat is net zo snel als wanneer ik vanuit Klip er heen zou gaan
Nope, ik moet eerst t/m januari een stage doen nog, dus 1 dag in de week school en 4 dagen stage. Maar daarna werkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh! Dan pasJeetje. Nu dus gewoon voorlopig naar school? Maar je weet dus wel al waar je gaat werken toch? Echt toffff.
En oh. Dat is wel chill.Hippe steden wonen jullie in hoor.
Ohh.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nope, ik moet eerst t/m januari een stage doen nog, dus 1 dag in de week school en 4 dagen stage. Maar daarna werkenEn ja, op een opname afdeling, dus dat wordt wel heftig, maar ik hoop ook heel tof!
Nou, ik woon heel niet in zo'n hippe stad nu hoorEn Klipje ook niet
. Maar straks wel, hoop ik.
Ik hoop het ook, anders vind ik het heel zo tof nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh.Dat is wel heftig ja. Maar ook zeker interessant ja.
Hopelijk heb je er leuke collega's ook.
Ja, oke ja ik bazelde maar wat.
Zal vast goedkomen want wie zou er nou zo bitchen tegen een schatje als jijquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, anders vind ik het heel zo tof niet
En dat geeft niet hoor, dat doe je vaker
Ik hoop niemand, anders ga ik huilenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zal vast goedkomen want wie zou er nou zo bitchen tegen een schatje als jij: @
![]()
Hush it you.![]()
im with you bebequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohhh zo spannend. Weer helemaal opnieuw beginnen alles, brr.
Dat het droog is? Niet grootquote:
Die ook misschienquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gezellig.
Toch geen poncho's dus.
Belasting? Een terroristische???? Iets meer info zou wenselijk zijn.quote:
Kalkaanslag in mn vaatwasserquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Belasting? Een terroristische???? Iets meer info zou wenselijk zijn.
quote:
Wij zijn gwn singlequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ze rotzooit met jou en daarnaast heeft ze haar eigen vaste vriend wut leg us uit
Neuh, tot vorige week zaterdag was dat aanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huh
Ik dacht, zij en snufverkeerd gedenkt dus
Omg hij was daar ook toch ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:36 schreef leeell het volgende:
[..]
Neuh, tot vorige week zaterdag was dat aan
Ik weet verder van niks.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Het wordt steeds spannendervolgende keer mag ik.niet missen hoor ik al
ja dat heb je in de hand jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:44 schreef leeell het volgende:
Oh kom op alsof je dat in de hand heb, even impulsief toch, zit in de aard van het beestje
Degene die zonder zonde is, werpe de eerste steen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:44 schreef leeell het volgende:
Oh kom op alsof je dat in de hand heb, even impulsief toch, zit in de aard van het beestje
Wie zegt dat dan specifiek dat jij dat moet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:46 schreef leeell het volgende:
En er is niks hals over de kop gegaan, gewoon leuk dagje toch, ik hoef mij niet te verantwoorden.
Diep deze, oerdiep.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Degene die zonder zonde is, werpe de eerste steen.
-Jezus
je had een vriendin mennnnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:46 schreef leeell het volgende:
En er is niks hals over de kop gegaan, gewoon leuk dagje toch, ik hoef mij niet te verantwoorden.
Klopt , nu niet meerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je had een vriendin mennnn
fokkers hehquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
LOL en dan samen op de laptop een foto maken en uploaden, elite my ass
lolsurequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:55 schreef leeell het volgende:
Was gewoon ter uitlokking van reacties uiteraard
Furrr the lulllzz
ik moest stage ripquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:17 schreef leeell het volgende:
Dat alleen ik weer kon
Niet dat hij zei dat jullie er wellicht wat aan konden doen maar toch
wanneer gaan wij weer feunen / sletjes prikken / holly / halve liters klappen?quote:
succesquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:24 schreef leeell het volgende:
Geen idee, eerst kijken of ik nog een opleiding heb maandag
Had geen zin om 30 eurie te betalen toch :$ vanaf volgende week elke dag in de hoofdstad dus dan haal ik het in allemaal :$quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:17 schreef leeell het volgende:
Dat alleen ik weer kon
Niet dat hij zei dat jullie er wellicht wat aan konden doen maar toch
he dv, vind jij iel ook zo'n leuken jongen?quote:
toffe jongen jaquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
he dv, vind jij iel ook zo'n leuken jongen?
Maar dit is wel liefquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:07 schreef leeell het volgende:
Maar ik ga niet voor groningen, maar voor de beeldschone deerne toch
Bijzonder dit inderdaadquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:16 schreef Furdinand het volgende:
Dv in ARG? krijg nou de druiperaids nog aan toe zeg.
girl dont flatter yourselfquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:22 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Zit je nou met me te flirten!?
Onbeskoft.
Hardop denken is niet altijd even verstandig, meid.quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
girl dont flatter yourself
blijkt maar weer hequote:Op zaterdag 1 september 2012 01:24 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Hardop denken is niet altijd even verstandig, meid.
moet toch wat, breien wordt ook saaiquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:25 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Zo blijf je leren op je oude dag.
Ik heb altijd al een balwarmer willen hebben. zou jij er een kunnen fabriceren?quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
moet toch wat, breien wordt ook saai
dan meot jij even bij oma langskomen jongeman :$ dan zal oma kijken wat jouw maten zijn :$$$$$$$$$$$$$quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:27 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een balwarmer willen hebben. zou jij er een kunnen fabriceren?
Oma houdt van gangbangs :$:$:$ nou ik zal zoveel mogelijk maten meenemen hoor :$:$quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan meot jij even bij oma langskomen jongeman :$ dan zal oma kijken wat jouw maten zijn :$$$$$$$$$$$$$
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be a drag, just be a queen!
Ik ben wel zacht, maar niet harig. Groetjes van mijn scheerkwaliteiten.quote:
Ik heb je rug.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Niet zo.boos naar kb kijken vrind
ik doe niks verkeerds toch;_quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:11 schreef JanPiraat het volgende:
Dan gaan ze je er op aanspreken want dat valt wel op :$
Mensen die in spaarpottenwinkels werken zijn altijd zuurpruimenquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik doe niks verkeerds toch;_
oppervlakkigquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als jij zo'n baard neemt verlaat ik je
is goed pop ik kom eraanquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
take my heart but please dont breaaak ittt
Ik kan je hebben als ik ontplofquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:36 schreef Beach het volgende:
[..]
alsof ik bang voor jouw ectoheid ben
wat?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:08 schreef leeell het volgende:
uur lang orgasme, kan KB niet aan tippen
ja niet danquote:
quote:
Als er een probleem is zeg het dan duidelijk en op tijd...quote:
op tijdquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Als er een probleem is zeg het dan duidelijk en op tijd...
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je hebt altijd een standaard PI.
quote:Op zondag 2 september 2012 01:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie weet hoe deze vuilniszak werkt?
Geweldig
ziek geworden gisteravond kut geslapen nu wakker met hoofdpijn, en bovendien is het al 12:08 dus middagquote:
WHAHAHAHAHAquote:Op zondag 2 september 2012 13:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kut is volgens mij vrouwelijk dus dan wordt het toch "die kut"
Neenee geen stage meteen :$quote:Op zondag 2 september 2012 13:50 schreef Woelrat het volgende:
Morgen lekker invalide bejaarden kneden, Jan?
quote:Op zondag 2 september 2012 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
We mogen cliënten niet aanraken, zmaal.
We hebben grijphaken toch waar ze afval mee oppakken ?quote:Op zondag 2 september 2012 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
We mogen cliënten niet aanraken, zmaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |