Ik voel mij meer thuis op de Nederlandse versie van de fokquote:
Maar het zit aan de onderkant. Hoe kun je daar ooit de bovenkant mee dichttrekken?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gewoon openmaken zoals bij een gewone zak. Met dat koord kun je de bovenkant dichtrekken als de zak bijna volzit. Heb je niets aan als het nog leeg is dus.
Weet je zeker dat je hem wel goed van de rol hebt afgescheurd dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:48 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Maar het zit aan de onderkant. Hoe kun je daar ooit de bovenkant mee dichttrekken?
Ja echt. Ze zijn allemaal zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je hem wel goed van de rol hebt afgescheurd dan?
Ik probeer jeweetz, maar ik kan ook niks zonder fatsoenlijke fotoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Leg het die arme jongen even uit dan
Ik snap er ook geen bal vanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik probeer jeweetz, maar ik kan ook niks zonder fatsoenlijke foto
Handig, zouden ze hier in NL ook moeten verkopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:51 schreef Jahr00n het volgende:
knip gewoon de onderkant open en lijm de bovenkant dicht zo kun je het koord gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |