Neuh, tot vorige week zaterdag was dat aanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huh
Ik dacht, zij en snufverkeerd gedenkt dus
Omg hij was daar ook toch ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:36 schreef leeell het volgende:
[..]
Neuh, tot vorige week zaterdag was dat aan
Ik weet verder van niks.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Het wordt steeds spannendervolgende keer mag ik.niet missen hoor ik al
ja dat heb je in de hand jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:44 schreef leeell het volgende:
Oh kom op alsof je dat in de hand heb, even impulsief toch, zit in de aard van het beestje
Degene die zonder zonde is, werpe de eerste steen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:44 schreef leeell het volgende:
Oh kom op alsof je dat in de hand heb, even impulsief toch, zit in de aard van het beestje
Wie zegt dat dan specifiek dat jij dat moet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:46 schreef leeell het volgende:
En er is niks hals over de kop gegaan, gewoon leuk dagje toch, ik hoef mij niet te verantwoorden.
Diep deze, oerdiep.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Degene die zonder zonde is, werpe de eerste steen.
-Jezus
je had een vriendin mennnnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:46 schreef leeell het volgende:
En er is niks hals over de kop gegaan, gewoon leuk dagje toch, ik hoef mij niet te verantwoorden.
Klopt , nu niet meerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je had een vriendin mennnn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |