Nope, ik moet eerst t/m januari een stage doen nog, dus 1 dag in de week school en 4 dagen stage. Maar daarna werkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh! Dan pasJeetje. Nu dus gewoon voorlopig naar school? Maar je weet dus wel al waar je gaat werken toch? Echt toffff.
En oh. Dat is wel chill.Hippe steden wonen jullie in hoor.
Ohh.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nope, ik moet eerst t/m januari een stage doen nog, dus 1 dag in de week school en 4 dagen stage. Maar daarna werkenEn ja, op een opname afdeling, dus dat wordt wel heftig, maar ik hoop ook heel tof!
Nou, ik woon heel niet in zo'n hippe stad nu hoorEn Klipje ook niet
. Maar straks wel, hoop ik.
Ik hoop het ook, anders vind ik het heel zo tof nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh.Dat is wel heftig ja. Maar ook zeker interessant ja.
Hopelijk heb je er leuke collega's ook.
Ja, oke ja ik bazelde maar wat.
Zal vast goedkomen want wie zou er nou zo bitchen tegen een schatje als jijquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, anders vind ik het heel zo tof niet
En dat geeft niet hoor, dat doe je vaker
Ik hoop niemand, anders ga ik huilenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zal vast goedkomen want wie zou er nou zo bitchen tegen een schatje als jij: @
![]()
Hush it you.![]()
im with you bebequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohhh zo spannend. Weer helemaal opnieuw beginnen alles, brr.
Dat het droog is? Niet grootquote:
Die ook misschienquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gezellig.
Toch geen poncho's dus.
Belasting? Een terroristische???? Iets meer info zou wenselijk zijn.quote:
Kalkaanslag in mn vaatwasserquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Belasting? Een terroristische???? Iets meer info zou wenselijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |