Gaan we bowlen in je droom of schermen op Olympische spelen 2016 ?quote:
schermenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gaan we bowlen in je droom of schermen op Olympische spelen 2016 ?in ieder geval tot daar
slaap lekker
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zijn we dan wel Zuid Korea ? :$
Ja ik moet m'n propedeuse certificaat en oude stagedingen nog een keer ophalen, dus dan ben ik erquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:58 schreef JanPiraat het volgende:
HALLO BLOEMPHJE WE KOMEN OP JE SCHOOL EN DAN BEN JE ER NIET WAAROM BEN JE ER NIET ? VIND IK NIET LEUK HOOR KOM JE EEN KEER LANGS ALSTJEBLIEFT
We gaan ze allemaal afstelen en jou zwartmaken tochquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja ik moet m'n propedeuse certificaat en oude stagedingen nog een keer ophalen, dus dan ben ik er. Wel gemeen dat jullie nu wel bij al mijn vriendinnetjes op school zitten en ik niet
Hm, daar heb je een klein puntjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Helemaal niet gemeen, jij verruilt ons voor het oh zo mooie Den Haag.
Je weet niet eens wie mijn vriendinnetjes zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
We gaan ze allemaal afstelen en jou zwartmaken tochmuhahahah
Jawel. V. en A. ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je weet niet eens wie mijn vriendinnetjes zijn
Anouk zit heel niet bij mij op schoolquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jawel. V. en A. ?
We gaan sowieso facebook af.
En natuurlijk komen we een keertje langs, kei tof!![]()
Oh jammer, en wij zijn heul niet zo duivels.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Anouk zit heel niet bij mij op schooldie is veilig voor jullie duivelse plannen. Oh cool! Alleen moeten we eerst nog iets vinden dan.. Maar dat komt vast goed
En we willen ergens een coole muur maken waar iedereen iets op mag schrijven, dus dan mag je op de muren tekenen!
Nou, ik ga pas in februari echt werken en dus geld verdienen, dus dan kunnen we pas echt ergens in. Maar ik hoop daarvoor al een beetje te kunnen zoeken, zodra we weten hoeveel geld we hebben enzoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh jammer, en wij zijn heul niet zo duivels.Lief zijn we joh.
Oh, zo hip dat muur-idee.Leuk hoor! Wanneer wil je iets gevonden hebben/ben je al op zoek? Blijf je zolang thuis wonen of mag je bij Klips wonen als je vroeg moet beginnen?
Oh! Dan pasquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, ik ga pas in februari echt werken en dus geld verdienen, dus dan kunnen we pas echt ergens in. Maar ik hoop daarvoor al een beetje te kunnen zoeken, zodra we weten hoeveel geld we hebben enzo. En tot dan gewoon thuis wonen ja
Dat is net zo snel als wanneer ik vanuit Klip er heen zou gaan
Nope, ik moet eerst t/m januari een stage doen nog, dus 1 dag in de week school en 4 dagen stage. Maar daarna werkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh! Dan pasJeetje. Nu dus gewoon voorlopig naar school? Maar je weet dus wel al waar je gaat werken toch? Echt toffff.
En oh. Dat is wel chill.Hippe steden wonen jullie in hoor.
Ohh.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nope, ik moet eerst t/m januari een stage doen nog, dus 1 dag in de week school en 4 dagen stage. Maar daarna werkenEn ja, op een opname afdeling, dus dat wordt wel heftig, maar ik hoop ook heel tof!
Nou, ik woon heel niet in zo'n hippe stad nu hoorEn Klipje ook niet
. Maar straks wel, hoop ik.
Ik hoop het ook, anders vind ik het heel zo tof nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh.Dat is wel heftig ja. Maar ook zeker interessant ja.
Hopelijk heb je er leuke collega's ook.
Ja, oke ja ik bazelde maar wat.
Zal vast goedkomen want wie zou er nou zo bitchen tegen een schatje als jijquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, anders vind ik het heel zo tof niet
En dat geeft niet hoor, dat doe je vaker
Ik hoop niemand, anders ga ik huilenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zal vast goedkomen want wie zou er nou zo bitchen tegen een schatje als jij: @
![]()
Hush it you.![]()
im with you bebequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohhh zo spannend. Weer helemaal opnieuw beginnen alles, brr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |