Maar dit is wel liefquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:07 schreef leeell het volgende:
Maar ik ga niet voor groningen, maar voor de beeldschone deerne toch
Bijzonder dit inderdaadquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:16 schreef Furdinand het volgende:
Dv in ARG? krijg nou de druiperaids nog aan toe zeg.
girl dont flatter yourselfquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:22 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Zit je nou met me te flirten!?
Onbeskoft.
Hardop denken is niet altijd even verstandig, meid.quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
girl dont flatter yourself
blijkt maar weer hequote:Op zaterdag 1 september 2012 01:24 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Hardop denken is niet altijd even verstandig, meid.
moet toch wat, breien wordt ook saaiquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:25 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Zo blijf je leren op je oude dag.
Ik heb altijd al een balwarmer willen hebben. zou jij er een kunnen fabriceren?quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
moet toch wat, breien wordt ook saai
dan meot jij even bij oma langskomen jongeman :$ dan zal oma kijken wat jouw maten zijn :$$$$$$$$$$$$$quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:27 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een balwarmer willen hebben. zou jij er een kunnen fabriceren?
Oma houdt van gangbangs :$:$:$ nou ik zal zoveel mogelijk maten meenemen hoor :$:$quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan meot jij even bij oma langskomen jongeman :$ dan zal oma kijken wat jouw maten zijn :$$$$$$$$$$$$$
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be a drag, just be a queen!
Ik ben wel zacht, maar niet harig. Groetjes van mijn scheerkwaliteiten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |