Idd, lekker hip een vierkante cm emoe eten, want klein is fijn. Een rib uit je lijf betalen en dan nog honger hebbenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha ik ook.Allemaal bizarre dure gerechten enzo.
Laatste keer dat ik in een dure tent at (rond de 150 eur pp) was het allemaal echt te smerig, en daarna ben ik met mn pa langs de hendo gelopen omdat we nog honger hadden.
Kleine porties nasty shit, maar wel heel hip, hoera.
Same here, al vanaf het voorgerecht de zenuwen krijgen voor de rekening.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, lekker hip een vierkante cm emoe eten, want klein is fijn. Een rib uit je lijf betalen en dan nog honger hebben.
Romantisch dineren zou ik al helemaal niet bij de Librije doen. Ik ken mezelf, ik ben veel te druk bezig met zeuren dat ik het te duur vind en niet lekker en zo
. Doe mij maar gewoon een leuk restaurantje ergens
.
Ik eet liever wat minder lekker (al gaat dat vaak niet eens op) voor een tientjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Same here, al vanaf het voorgerecht de zenuwen krijgen voor de rekening.
Doet ie ook wel hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij kan toch wel een tijdje je mail laten forwarden naar je nieuwe adres.
Ik zou het best eens willen meemaken, met een bedrijfsetentje of iets.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, lekker hip een vierkante cm emoe eten, want klein is fijn. Een rib uit je lijf betalen en dan nog honger hebben.
Romantisch dineren zou ik al helemaal niet bij de Librije doen. Ik ken mezelf, ik ben veel te druk bezig met zeuren dat ik het te duur vind en niet lekker en zo
. Doe mij maar gewoon een leuk restaurantje ergens
.
Ik denk dat het alleen loont wanneer je vleeseter bentquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het best eens willen meemaken, met een bedrijfsetentje of iets.
Maar als ik gewoon met iemand zou zijn vind ik een klein sfeervol restaurant met normaal eten veel toffer.
Mensen die geen vlees etenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het alleen loont wanneer je vleeseter bent.
Is ook zo. Dunno is gewoon moeilijk allemaal. Ergens wil ik het ook niet geloven zeg maar, ergens heb ik het idee dat het met een maand allemaal anders is weer ofzoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:49 schreef Samzz het volgende:
Hups, ik wil niet lullig doen. Maar als je niet wilt dat mensen hun mening spuien over het gedrag van hem en zijn vriendin, moet je het er misschien ook niet meer over hebben...
Ik snap dat het kut is dat dit zo moet, en ik snap ook helemaal dat je het erover wilt hebben, maar de manier waarop je het hier gebracht hebt/nog steeds brengt geeft wel veel aanleiding om hem een slappe zak te vinden en haar een onzekere kut.
Wat ze dus ook zijn. Maar als je dat niet wilt horen, kan je beter niks zeggen.
Denk dat dat juist tegenvalt. Als sterrenchef kunnen ze wel wat leukere dingen zonder vlees maken dan het gemiddelde restaurant.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het alleen loont wanneer je vleeseter bent.
Meer voor jou, moet je maar denken.quote:
Dat vind ik zelf tegenvallenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Denk dat dat juist tegenvalt. Als sterrenchef kunnen ze wel wat leukere dingen zonder vlees maken dan het gemiddelde restaurant.
Dan zou ik het gewoon houden bij het blokkeren van wat social media en WhatsApp enzo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is ook zo. Dunno is gewoon moeilijk allemaal. Ergens wil ik het ook niet geloven zeg maar, ergens heb ik het idee dat het met een maand allemaal anders is weer ofzo![]()
Maar oplossingen als haar slaan enz vind ik persoonlijk gewoon te ver gaan en ook kinderachtig
Ik hoop het voor je.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is ook zo. Dunno is gewoon moeilijk allemaal. Ergens wil ik het ook niet geloven zeg maar, ergens heb ik het idee dat het met een maand allemaal anders is weer ofzo![]()
Maar oplossingen als haar slaan enz vind ik persoonlijk gewoon te ver gaan en ook kinderachtig
Mjah ik ben niet zo van het rammen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je.
En ik denk niet dat die comments serieus zijn. Maar ik vind wel dat ze gelijk hebben, daar moet echt wat common sense ingeramd worden.
Zullen we de proef op de som nemenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik ben niet zo van het rammen.![]()
Verder ben ik het wel met je eens ja.
Edit: en om dan even eerlijk te zijn. Niet eens wat common sense bij haar maar vooral bij hem. Hoe ver gaat ze door in haar onzekerheid? Welke "eisen" gaat ze hierna stellen? Stel dat jij hem appt gaat ze dan ook door het lint omdat ze via FB ontdekt dat jij ook een vriendin van mij bent?
Laten we het niet doenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zullen we de proef op de som nemen?
Ja nee je hebt gelijk, ik ben de kinderachtige in deze zaak.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zullen we de proef op de som nemen?
Nou, groei eens op zeg, kleuter.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja nee je hebt gelijk, ik ben de kinderachtige in deze zaak.![]()
Dat zei en bedoelde ik niet joh!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja nee je hebt gelijk, ik ben de kinderachtige in deze zaak.![]()
www.hotmail.comquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zei en bedoelde ik niet joh!!
Nee, gewoon nee!!quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:23 schreef Samzz het volgende:
Misschien kan hij het e-mailadres dat jij nu op moet geven aan haar geven, laat ie er dan wel kinderachtigekleuter@zijnnaam.nl van maken.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:23 schreef Samzz het volgende:
Misschien kan hij het e-mailadres dat jij nu op moet geven aan haar geven, laat ie er dan wel kinderachtigekleuter@zijnnaam.nl van maken.
Ja klopt. En als mijn provider nou even meewerkte dan kon ik inloggen op de site om dat dus even te regelen!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:24 schreef twi het volgende:
Iedereen heeft toch wel een eigen mailadres van een provider? Laat hem die oude 2 maanden forwarden en spam je Facebook vol met je eigen provideradres. Zo moeilijk is het allemaal toch niet?
Laat even weten hoe dat is gegaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel benieuwd hoeveel ruzie er volgende week bij hem thuis zal zijn.
Ik ga volgende week naar Amsterdam en als ik dat doe zet ik mn auto bij hem voor de deur, doe ik al jaren en ga ik toch echt niet mee stoppen opeens
Behalve het feit dat hotmail ophoud met bestaan bedoel je ?quote:
Je denkt toch niet dat ik dan te horen krijg dat er ruzie om is geweest?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat even weten hoe dat is gegaan.
waarom dit? doe zelf ook eens niet zo kinderachtig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel benieuwd hoeveel ruzie er volgende week bij hem thuis zal zijn.
Ik ga volgende week naar Amsterdam en als ik dat doe zet ik mn auto bij hem voor de deur, doe ik al jaren en ga ik toch echt niet mee stoppen opeens
dan krijg je @live.nl ipv @hotmail.com.. ofzo.... het gaat heus niet ineens verdwijnen ofzo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Behalve het feit dat hotmail ophoud met bestaan bedoel je ?
Whut.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik dacht over murdera, maar toen las ik terug
Omdat ik parkeren in Amsterdam te duur vind. Omdat ik dan tenminste weet waar ik uit moet stappen met de bus. En ik was heus niet van plan om Pietertje direct onder zn balkon neer te zetten hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
waarom dit? doe zelf ook eens niet zo kinderachtig.
Nee, want je bent immers geblockt van FB, WA en MSN en zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik dan te horen krijg dat er ruzie om is geweest?
Postduifquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want je bent immers geblockt van FB, WA en MSN en zo.
Ik ben benieuwd hoe hij het door gaat geven dat zijn relatie over is en of je alsjeblieft weer vriendjes wilt zijn. Misschien met rooksignalen.
Zo kinderachtig zou ik dan wel weer zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik parkeren in Amsterdam te duur vind. Omdat ik dan tenminste weet waar ik uit moet stappen met de bus. En ik was heus niet van plan om Pietertje direct onder zn balkon neer te zetten hoor.
Vind het nog matig die outlookmail. Blijf toch terugkeren maar m'n Gmail.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:30 schreef rival het volgende:
. Waarom verdwijnt Hotmail?
Hotmail is al heel lang een van de grootste dienstverleners wat betreft e-mailservice via het web, maar concurrent Google is met Gmail zo snel aan het klimmen dat eigenaar Microsoft niet stil kon blijven staan. Het Wereldwijde marktaandeel van Hotmail daalde het afgelopen jaar met 4 procent en heeft nu 324 miljoen gebruikers, terwijl Gmail steeg van 17 procent tot 278 miljoen gebruikers. In de Verenigde Staten is Gmail inmiddels zelfs groter dan Hotmail. Microsoft denkt voordeel te trekken van zijn merk Outlook, dat in het Officepakket al een veelgebruikt mailprogramma in het zakelijk verkeer is.
2. Blijft mijn e-mailadres hetzelfde?
Ja, je e-mailadres, eindigend op @hotmail.com, kun je gewoon behouden. In die zin verdwijnt Hotmail dus niet.
je kan die hele kilometerslange straat gebruiken, je kan ook een ander dorp kiezen waardoor je niet eerst voorbij Amsterdam rijdt om daarna daarheen te gaan met het OV.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik parkeren in Amsterdam te duur vind. Omdat ik dan tenminste weet waar ik uit moet stappen met de bus. En ik was heus niet van plan om Pietertje direct onder zn balkon neer te zetten hoor.
Ik wil gewoon echt geen hotmail. Gewoon echt niet!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:30 schreef rival het volgende:
. Waarom verdwijnt Hotmail?
Hotmail is al heel lang een van de grootste dienstverleners wat betreft e-mailservice via het web, maar concurrent Google is met Gmail zo snel aan het klimmen dat eigenaar Microsoft niet stil kon blijven staan. Het Wereldwijde marktaandeel van Hotmail daalde het afgelopen jaar met 4 procent en heeft nu 324 miljoen gebruikers, terwijl Gmail steeg van 17 procent tot 278 miljoen gebruikers. In de Verenigde Staten is Gmail inmiddels zelfs groter dan Hotmail. Microsoft denkt voordeel te trekken van zijn merk Outlook, dat in het Officepakket al een veelgebruikt mailprogramma in het zakelijk verkeer is.
2. Blijft mijn e-mailadres hetzelfde?
Ja, je e-mailadres, eindigend op @hotmail.com, kun je gewoon behouden. In die zin verdwijnt Hotmail dus niet.
Parkeren bij station Breukelen, gratis.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
misschien met fok?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want je bent immers geblockt van FB, WA en MSN en zo.
Ik ben benieuwd hoe hij het door gaat geven dat zijn relatie over is en of je alsjeblieft weer vriendjes wilt zijn. Misschien met rooksignalen.
vette info, thnx!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind het nog matig die outlookmail. Blijf toch terugkeren maar m'n Gmail.
Klopt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
je kan die hele kilometerslange straat gebruiken, je kan ook een ander dorp kiezen waardoor je niet eerst voorbij Amsterdam rijdt om daarna daarheen te gaan met het OV.
zei ze terwijl ze met haar voeten stampte en haar handen in de zij zette........quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil gewoon echt geen hotmail. Gewoon echt niet!
lul niet zo slap en grow een beetje op.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt.
Met mijn richtingsgevoel is dat ook wel aan te raden natuurlijk. Daarnaast moet je niet vergeten dat er zoiets bestaat als gewenning. Stel ik zet mn auto een paar 100 meter verderop dan nog is de kans te groot dat ik gewoon in de bus blijf zitten tot zijn halte puur omdat ik dat zo gewend ben.
Ik zag het voor mequote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
zei ze terwijl ze met haar voeten stampte en haar handen in de zij zette........
hou op zeg....
Godverdomme, mag ze zelf kiezen of watquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
zei ze terwijl ze met haar voeten stampte en haar handen in de zij zette........
hou op zeg....
Neequote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Godverdomme, mag ze zelf kiezen of wat?
hij zal gerust een hoop mogen. maar moest kiezen tussen haar of huppel. hij koos voor haar. the end.quote:
dan zijn er nog 245690782346590 mogelijkheden......quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Godverdomme, mag ze zelf kiezen of wat?
Nou dan. En hotmail wil ze niet. Laat haar lekker zelf kiezen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
dan zijn er nog 245690782346590 mogelijkheden......
Je hoeft niet te benadrukken wat voor slappe zak hij is, hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
hij zal gerust een hoop mogen. maar moest kiezen tussen haar of huppel. hij koos voor haar. the end.
Met deze post geef je indirect aan dat je anders nóóóóóóóíííít gelijk hebtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whut.
Dit keer heb ik gewoon gelijk hoor.
Kappen nou hoor jor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
lul niet zo slap en grow een beetje op.
Ben je ze zelf aan het maken ofzoquote:
Naar Cue's mening klopt dat vast.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met deze post geef je indirect aan dat je anders nóóóóóóóíííít gelijk hebt
Juist en ik ga voor mail van mn provider maar die site werkt even niet mee!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
dan zijn er nog 245690782346590 mogelijkheden......
Is dit nou wel zo handig om dit alles zo heerlijk open neer te flikkerenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kappen nou hoor jor.
Ik doe helemaal niets verkeerd. Voor zover ik weet is het een openbare weg daar en ik mag daar gewoon parkeren. Ik had die afspraak om naar Amsterdam te gaan al staan voor dit hele gezeik begon.
En nu moet ik dingen die totaal niets met hem of haar te maken hebben gaan veranderen? Laat me raden, die grote foto van hem en mijn zoon die ik hier in mijn slaapkamer op de vensterbank heb staan moet ik zeker ook weggooien omdat dat als pesten kan worden opgevat?
Mijn post doelde helemaal niet op het gelijk hebben of niet van murderaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met deze post geef je indirect aan dat je anders nóóóóóóóíííít gelijk hebt
Ik zou het wel doen. Stel zij komt erachter, dan heeft hij geen leven meer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kappen nou hoor jor.
Ik doe helemaal niets verkeerd. Voor zover ik weet is het een openbare weg daar en ik mag daar gewoon parkeren. Ik had die afspraak om naar Amsterdam te gaan al staan voor dit hele gezeik begon.
En nu moet ik dingen die totaal niets met hem of haar te maken hebben gaan veranderen? Laat me raden, die grote foto van hem en mijn zoon die ik hier in mijn slaapkamer op de vensterbank heb staan moet ik zeker ook weggooien omdat dat als pesten kan worden opgevat?
Mijn zoon is en blijft een heldquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het wel doen. Stel zij komt erachter, dan heeft hij geen leven meer.
Hoe zit dat trouwens met je zoon? Mag hij ook niet meer met hem omgaan?
je moet geen woorden in mijn mond leggen.. wat je met je huis doet moet je lekker zelf wetenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kappen nou hoor jor.
Iets met half lezen, sorryquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn post doelde helemaal niet op het gelijk hebben of niet van murdera
waar jullie dat vandaag halen
Hij heeft nu al meer verstand. Toffe knul.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon is en blijft een held![]()
Ik zei het tegen hem zijn reactie was: Zou hij weten dat de kans dat ie gelukkig wordt met zo'n jaloerse vriendin heel klein is?
Ik moest toen zo typhushard lachen
Ik zou hetzelfde doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
je moet geen woorden in mijn mond leggen.. wat je met je huis doet moet je lekker zelf weten
wat heeft het voor nut om vanuit jouw huis voorbij Amsterdam te rijden om hier voor zijn deur je auto neer te zetten...vanwege "gewenning" ik noem dat stoken. VOOR NIKS!
het heeft geen enkel nut voor jouw reis naar Amsterdam, het kost je alleen extra benzine en tijd. benzine is niet gratis. ik snap het gewoon niet.... je zoekt het zo op, en dat weet je zelf ook wel... maar dat wil je graag ofzo...
morgen weer een dag.....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist en ik ga voor mail van mn provider maar die site werkt even niet mee!!
Je hebt gelijk jongen!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
je moet geen woorden in mijn mond leggen.. wat je met je huis doet moet je lekker zelf weten
wat heeft het voor nut om vanuit jouw huis voorbij Amsterdam te rijden om hier voor zijn deur je auto neer te zetten...vanwege "gewenning" ik noem dat stoken. VOOR NIKS!
het heeft geen enkel nut voor jouw reis naar Amsterdam, het kost je alleen extra benzine en tijd. benzine is niet gratis. ik snap het gewoon niet.... je zoekt het zo op, en dat weet je zelf ook wel... maar dat wil je graag ofzo...
Juistquote:
Nou inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt gelijk jongen!
Benzine is idd duur, klopt helemaal.
anderen beschuldigen van kinderachtig gedrag en er dan zelf mee doorgaan? en extra geld uit geven terwijl je al het geld goed kan gebruiken?quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou inderdaad.
Tanken is geen lol meer aan
Daar gaat het al niet eens meer om. Gewoon het feit dat je verboden zou kunnen worden iets te doen wat je altijd deed zou voor mij reden zijn om het juist WEL te doen, uit principequote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
anderen beschuldigen van kinderachtig gedrag en er dan zelf mee doorgaan? en extra geld uit geven terwijl je al het geld goed kan gebruiken?
sja als dat is wat jullie willen
Dat is overigens wel iets compleet anders dan hoe huppel het bracht he..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar gaat het al niet eens meer om. Gewoon het feit dat je verboden zou kunnen worden iets te doen wat je altijd deed zou voor mij reden zijn om het juist WEL te doen, uit principe.
Maar dat snap je misschien niet.
Ja, maar dan nog. Ik zou het gewoon doen, kijken wat er gebeurt en me daarna verkneukelen of zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is overigens wel iets compleet anders dan hoe huppel het bracht he..
het wordt haar niet verboden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar gaat het al niet eens meer om. Gewoon het feit dat je verboden zou kunnen worden iets te doen wat je altijd deed zou voor mij reden zijn om het juist WEL te doen, uit principe.
Maar dat snap je misschien niet.
ze heeft alleen zichzelf ermee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. Ik zou het gewoon doen, kijken wat er gebeurt en me daarna verkneukelen of zo.
Jup.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
het wordt haar niet verboden.
en ze maakt minimaal 50 kilometer extra, alleen maar om haar auto dan voor zijn deur neer te kunnen zetten... (zij woont ver onder amsterdam en wij liggen er nog eens 25km boven)
zou jij je echt zo laten kennen?
Dus waar maak jij je dan druk om?quote:
Okay stel dat IK mijn auto idd ergens anders zet. Heel ander dorp ook gewoon.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
anderen beschuldigen van kinderachtig gedrag en er dan zelf mee doorgaan? en extra geld uit geven terwijl je al het geld goed kan gebruiken?
sja als dat is wat jullie willen
Pardon?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is overigens wel iets compleet anders dan hoe huppel het bracht he..
Als ik dat wil dan cross ik gewoon naar zn werk en wacht ik hem daar op hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:47 schreef Cue_ het volgende:
Zou het niet gewoon een stiekeme hoop van Huppel zijn om hem nog even te zien / spreken..?
Mjah maar komt wel op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zeg dat samzz het heel anders uitlegt dan hoe jij het in eerste instantie bracht.
nee hoor bij mij mag huppel gewoon een biertje komen drinken, heineken that is!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben jij de persoon waar het om gaat? nee toch?
Daar hou ik me dus helemaal niet mee bezig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. Ik zou het gewoon doen, kijken wat er gebeurt en me daarna verkneukelen of zo.
Ja, ik ben kinderachtig, soms.
Dan interpreteerde ik het fout.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
nee hoor bij mij mag huppel gewoon een biertje komen drinken, heineken that is!
Maar maakt veel uit voor de reactie daar op.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah maar komt wel op hetzelfde neer.
Heb je ook fanta in huis? Ik moet dan nog rijden enz dus beter geen bierquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
nee hoor bij mij mag huppel gewoon een biertje komen drinken, heineken that is!
Nee, ik vind het hilarisch.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:51 schreef Joysa het volgende:
Kan er ook eens 1 topic niet over het gezeik van huppel gaan?
Het zijn tot nu toe maar 3 dagen geweest incl deze voor zover ik het weet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:51 schreef Joysa het volgende:
Zullen we het over m'n transformertjes hebben weer?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:51 schreef Joysa het volgende:
Goed planquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zullen we het over m'n transformertjes hebben weer?
als dat zou gebeuren dan bel je me, en komt het goed....deal?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay stel dat IK mijn auto idd ergens anders zet. Heel ander dorp ook gewoon.
Ik kan je nu al garanderen dat ik minstens 1 van de volgende dingen voor elkaar kan krijgen:
1) ik verdwaal hopeloos
2) ik stap een verkeerde bus in en eindig ergens in lutjebroek ipv in amsterdam
3) als ik uit amsterdam weg ga en moe ben let ik niet goed op en stap ik per ongeluk in de verkeerde bus, die naar hem toe dus en dan moet ik nog maar zien hoe ik weer bij dat ene dorp kom (jou bellen heeft dan toch geen zin want ik ken jou)
En ik kan je garanderen dat bovenstaande niet expres of bewust gaat gebeuren maar dat er een HUGE kans is dat het gebeurt is gewoon een feit.
In alle3 de gevallen ben ik dan extra geld kwijt dus dan hou ik het wel bij voorbij Amsterdam rijden en dan de bus pakken vanaf een voor mij bekende plaats.
Joy heeft slechte timing, komt altijd op zo'n moment binnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:
En de hele ochtend al niet.. dus het valt best mee
Uhm ik kreeg het dinsdag te horen, gisteren ben ik zo goed als niet op FOK geweest en nu weer ff.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zijn tot nu toe maar 3 dagen geweest incl deze voor zover ik het weet.
Daar kiest ze toch zelf voor. Huppel is volwassen genoeg om te besluiten of ze daar wel of niet parkeert.quote:
Ach iedereen heeft zo zijn slechte kanten hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk bijzonder weinig mee.
Top.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar hou ik me dus helemaal niet mee bezig.
Elke keer als ik hier kijk gaat het weer over jou.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik kreeg het dinsdag te horen, gisteren ben ik zo goed als niet op FOK geweest en nu weer ff.
Dus dat Joy aan het overdrijven is moge duidelijk zijn
Ja, maar ik kan het door de vingers zien.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach iedereen heeft zo zijn slechte kanten he
Maar als ik dan bel en je hebt geen tijd ga ik heel purmer noord verbouwen he!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
als dat zou gebeuren dan bel je me, en komt het goed....deal?
als je ff oplet gaat er niks van dat alles gebeuren.
Wil je dat we het over jou gaan hebben? Vertel maar wat leuks dan..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Elke keer als ik hier kijk gaat het weer over jou.
Ik ga er nog wel even over door hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar als ik dan bel en je hebt geen tijd ga ik heel purmer noord verbouwen he!!
Tevens stop ik nu gewoon helemaal en voor altijd over dit onderwerp nav een te lieve pm![]()
Ik had de originele oude he.quote:
Whut?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:55 schreef Samzz het volgende:
Waarom willen vrouwen hun vriend/man een tekening/schilderij van hun voertuig cadeau doen? Dat snap ik echt niet...
Dat zou ik ook wel willenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:55 schreef Samzz het volgende:
Waarom willen vrouwen hun vriend/man een tekening/schilderij van hun voertuig cadeau doen? Dat snap ik echt niet...
Je stalkt mij gewoonquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Elke keer als ik hier kijk gaat het weer over jou.
Dat is toch liefquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:55 schreef Samzz het volgende:
Lol idd, originele G1's in goede staat gaan voor ziek veel geld wegquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had de originele oude he.
Mn zoon heeft ze allemaal gesloopt toen ie klein was. Ik heb hem een tijd terug laten zien wat ze waard hadden kunnen zijn als hij dat niet had gedaan
Die helicopters zijn niet van Joy, dat zijn helicopters die wietplantages opsporen, die hangen gewoon wat vaker boven het kamp.quote:
cola en bier.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je ook fanta in huis? Ik moet dan nog rijden enz dus beter geen bier
Ik kan het me voorstellen als het om een geniale wagen zou gaan maar ergens heb ik het idee dat er ook vrouwen zijn die de roestige honda civic uit 88 ofzo (ik zeg maar wat) aan de muur willen hangenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:55 schreef Samzz het volgende:
Ik vind hem nu niet meer zo'n baasquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had de originele oude he.
Mn zoon heeft ze allemaal gesloopt toen ie klein was. Ik heb hem een tijd terug laten zien wat ze waard hadden kunnen zijn als hij dat niet had gedaan
Dat was ook mijn reactie.quote:
Ik vind het raar. Wat moet je in godsnaam met een tekening/schilderij van een auto? Maak dan een foto of zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is toch lief
Ik zou best een tekening/schilderij van mijn oude civic coupe willen hoor
quote:
ik bemoei me ermee. wen er aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kiest ze toch zelf voor. Huppel is volwassen genoeg om te besluiten of ze daar wel of niet parkeert.
Wat een vreemd cadeau ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:55 schreef Samzz het volgende:
Niks mis met een Honda Civic uit '88quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen als het om een geniale wagen zou gaan maar ergens heb ik het idee dat er ook vrouwen zijn die de roestige honda civic uit 88 ofzo (ik zeg maar wat) aan de muur willen hangen
Als jij daar blij van wordt, dan moet je dat doen.quote:
je weet waar ik woon dan ga je mijn voordeur maar stalken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar als ik dan bel en je hebt geen tijd ga ik heel purmer noord verbouwen he!!
Tevens stop ik nu gewoon helemaal en voor altijd over dit onderwerp nav een te lieve pm![]()
ik word er blij van als ik ervoor kan zorgen dat ze daar niet voor de deur gaat parkerenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij daar blij van wordt, dan moet je dat doen.
Die was vet ja. Nooit gehad helaas.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol idd, originele G1's in goede staat gaan voor ziek veel geld weg
Vooral Fortress Maximus.
Mijn favoriet is toch nog steeds wel Optimus Prime G1quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed, transformers dus.
[ afbeelding ]
Deze had ik en vond ik enorm tof.
omdat wij dat waarderen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:55 schreef Samzz het volgende:
Wel als ie roestig is en de bumper met ductape vastzit en je daar een tekening van wil voor aand e muurquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks mis met een Honda Civic uit '88
Nee, dan nog is er niks mis meequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel als ie roestig is en de bumper met ductape vastzit en je daar een tekening van wil voor aand e muur
Een tekening/schilderij is artistieker en zit meer moeite, kunde en liefde in over het algemeenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was ook mijn reactie.
Ik volg regelmatig op een ander forum een deel waar veel tekeningen/schilderijen worden gepost. En regelmatig komt er een topic voorbij waarin vriendinlief/vrouwlief de tekening/het schilderij van de auto/motor/buggy/weetikhetwat van vriendlief/manlief laat zien.
Waarom?
[..]
Ik vind het raar. Wat moet je in godsnaam met een tekening/schilderij van een auto? Maak dan een foto of zo.
Ik heb serieus waar geen idee meer hoe ik bij jou huis moet komenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
je weet waar ik woon dan ga je mijn voordeur maar stalken.
ik zou hem inlijsten en in de woonkamer hangenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is toch lief
Ik zou best een tekening/schilderij van mijn oude civic coupe willen hoor
Jup had ik ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed, transformers dus.
[ afbeelding ]
Deze had ik en vond ik enorm tof.
Maak een foto en hang die aan de muur, dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
omdat wij dat waarderen.
wij zien ons voertuig nou eenmaal niet alleen als iets wat ons van A naar B brengt (uitzonderingen daargelaten)
Die waren zo tof ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn favoriet is toch nog steeds wel Optimus Prime G1
En Soundwave
Tering, wat een prijzen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:59 schreef Faxie het volgende:
Overigens zijn die autotjes van mij ook zo 100,- per stuk momenteel.... En m'n Optimus tegen de 200... ongeopend in doos 500,-...
Had ik ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die was vet ja. Nooit gehad helaas.
Metroplex was ook tof.
Treinen > auto'squote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
omdat wij dat waarderen.
wij zien ons voertuig nou eenmaal niet alleen als iets wat ons van A naar B brengt (uitzonderingen daargelaten)
Wat heb je van me nodig?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
ik word er blij van als ik ervoor kan zorgen dat ze daar niet voor de deur gaat parkeren
Dat hoeft niet perse zo te zijn, natuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een tekening/schilderij is artistieker en zit meer moeite, kunde en liefde in over het algemeen
Ik heb ze voor iets minder, maar verzamelwaarde he? Ze worden niet meer gemaakt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die waren zo tof ja.
Ik had er niet veel, maar die 2 had ik.
[..]
Tering, wat een prijzen.
Ik zou echt nooit zoiets betalen daarvoor.
Ik zit er de laatste tijd wel veel naar te kijken op marktplaats enzo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die waren zo tof ja.
Ik had er niet veel, maar die 2 had ik.
[..]
Tering, wat een prijzen.
Ik zou echt nooit zoiets betalen daarvoor.
Awww koetsjiekoetsjiekoequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit er de laatste tijd wel veel naar te kijken op marktplaats enzo.
Ook niet als je hem daar blij mee kunt maken?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse zo te zijn, natuurlijk.
Maar goed, het zal wel een mannen iets zijn. Ik weet wel dat ik nooit voor mijn vriend/man een tekening/schilderij van zijn voertuig ga maken.
Nee weet ik, daarom ook 'over het algemeen'quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse zo te zijn, natuurlijk.
Maar goed, het zal wel een mannen iets zijn. Ik weet wel dat ik nooit voor mijn vriend/man een tekening/schilderij van zijn voertuig ga maken.
we moesten toch ff overdwars gaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb serieus waar geen idee meer hoe ik bij jou huis moet komen![]()
Dat komt omdat ik niet zelf mocht rijden maar jij mij perse wilde ophalen van de plek waar ik nu niet meer mag parkeren van je
Dat sowieso!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
we moesten toch ff overdwars gaan
heb ik ook, maar een tekening zou ik echt tof vinden!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak een foto en hang die aan de muur, dan.
Ik maak 'm wel blij met wat anders.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook niet als je hem daar blij mee kunt maken?
Foto's kunnen heel mooi zijn. Maar je hebt wel een punt hoor, over het algemeen gaat er in een tekening vele malen meer werk zitten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee weet ik, daarom ook 'over het algemeen'
Een foto maken is iets eenvoudiger, maar dat kan je ook tot kunst verheffen ja.
Samz dit is een hint hoor, Een HUGE hint ook!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
heb ik ook, maar een tekening zou ik echt tof vinden!
Jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waren er ook dingen die je niet had
Groter is altijd beterquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
ja die zijn groter ja, maar dat kan iedereen wel zien.
Ja, maar verzamelwaarde is ook relatief he?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb ze voor iets minder, maar verzamelwaarde he? Ze worden niet meer gemaakt.
En waarom heb je nog niks gekocht?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit er de laatste tijd wel veel naar te kijken op marktplaats enzo.
Mooi!quote:
Ik zie geen enkele reden waarom je hem niet eerst met een schilderij/tekening blij kunt maken en daarna met iets anders.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak 'm wel blij met wat anders.
[..]
Foto's kunnen heel mooi zijn. Maar je hebt wel een punt hoor, over het algemeen gaat er in een tekening vele malen meer werk zitten.
Ik zeg niksquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon zei pasgeleden dat ie wel een smart zou willen
Er is een user hier op Fok die nog spul te koop heeft staan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is toch tof, een huis vol met transformers.
En een life size standbeeld van Spiderman
heb het ook al direct gevraagd, ze wilde nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samz dit is een hint hoor, Een HUGE hint ook!
Ja weet ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar verzamelwaarde is ook relatief he?
[..]
En waarom heb je nog niks gekocht?
quote:
Ik heb nog 2 van de stunticons ergens liggen geloof ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik had een paar combiners nietDe terrorcons, aerial bots, stunticons, bruticus (weet niet meer welke cons dat waren), constructicons en de rescue bots
Verder had ik bijna alles wel
Link?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is een user hier op Fok die nog spul te koop heeft staan.
Niets mis met een smart.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon zei pasgeleden dat ie wel een smart zou willen
14 en als ie een smart gaat rijden dan onterf ik hemquote:
Mja dat wel, maar 2e hands krijg je ze niet meer onder die prijzen hoor. Of ze moeten incompleet zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar verzamelwaarde is ook relatief he?
[..]
En waarom heb je nog niks gekocht?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
14 en als ie een smart gaat rijden dan onterf ik hem
Dat ziet er toch uit als een dinkytoy on steroïdsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niets mis met een smart.
[ afbeelding ]
Joah, maar daar doe ik niks mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samz dit is een hint hoor, Een HUGE hint ook!
Weet je hoeveel werk er in een tekening zit? En dan ook nog eens voor een onderwerp die ik totaal niet interessant vind om te tekenen waardoor ik echt inspiratie aan moet slepen om aan het werk te gaan...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele reden waarom je hem niet eerst met een schilderij/tekening blij kunt maken en daarna met iets anders.
Je moet iets over hebben voor je vriend he
Ik wilde juist voorstellen om die samen te vierenquote:
Hij lijkt wel in elkaar geperst.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niets mis met een smart.
[ afbeelding ]
Hoe groot is de betreffende erfenis?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar als jij het voor hem maakt is het veel persoonlijker en is hij je eeuwig dankbaarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joah, maar daar doe ik niks mee.
[..]
Weet je hoeveel werk er in een tekening zit? En dan ook nog eens voor een onderwerp die ik totaal niet interessant vind om te tekenen waardoor ik echt inspiratie aan moet slepen om aan het werk te gaan...
Nee, ik ga er niet aan beginnen, hij vraagt maar iemand anders.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral emotionele waardequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe groot is de betreffende erfenis?
ik vier niksquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde juist voorstellen om die samen te vieren
PS CS5quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij lijkt wel in elkaar geperst.
Dat zeg je nuquote:
Je bedoelt die roadster?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer in sport smarts gezeten, en die dingen rijden wel echt gruwelijk hoor. Prachtig interieur, veel ruimte, heerlijke wegligging. En als je eventjes het gas inknalt...
Ja ik ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
http://vernieuwd.marktpla(...)0c1b&previousPage=lr
G1 Optimus voor 110 euro. Ik heb de mijne verkocht voor 20 gulden ofzo.
Als je ze nu nog zou hebben, zou je dan wel verkopen? Dat zou zonde zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, dankbaar tot hij een ander kutje heeft.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar als jij het voor hem maakt is het veel persoonlijker en is hij je eeuwig dankbaar
kan je inspiratie uit geld halen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:08 schreef Samzz het volgende:
Weet je hoeveel werk er in een tekening zit? En dan ook nog eens voor een onderwerp die ik totaal niet interessant vind om te tekenen waardoor ik echt inspiratie aan moet slepen om aan het werk te gaan...
Die heeft mijn zoon professioneel in 80 stukken gebroken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja daar heb je een puntquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dankbaar tot hij een ander kutje heeft.
Nee, zo werkt dat voor mij niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
kan je inspiratie uit geld halen?
Je hebt veel vertrouwen in 'm zo te lezenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee dan zou ik hem elke dag oppoetsen en er tegen pratenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je ze nu nog zou hebben, zou je dan wel verkopen? Dat zou zonde zijn.
Zo gaat het toch altijd? Dankbaar tot hij van je af is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt veel vertrouwen in 'm zo te lezen
http://vernieuwd.marktpla(...)0c1b&previousPage=lrquote:
Zou er van af hangen wat ik er mee zou doen. Ik ben tegenwoordig veel meer into comics dan Transformers. Ik zou eerder de Transformers verkopen zodat ik nieuwe comics kon kopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je ze nu nog zou hebben, zou je dan wel verkopen? Dat zou zonde zijn.
dat is toch iets voor jou.... dan is het uit, zit ie met zijn nieuwe vriendin op de bank.. die vraagt ineens naar die tekening, moet ie zeggen dat jij dat hebt gemaakt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga geen auto's tekenenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
dat is toch iets voor jou.... dan is het uit, zit ie met zijn nieuwe vriendin op de bank.. die vraagt ineens naar die tekening, moet ie zeggen dat jij dat hebt gemaakt.
en je dan lekker verkneukelen of hoe noemde je dat?
Ik vond jouw zoon eerst een baas omdat hij een player was. Nu niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft mijn zoon professioneel in 80 stukken gebroken.
niet elke vent wilt van zijn vriendin af, echt nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo gaat het toch altijd? Dankbaar tot hij van je af is.
Aangezien zijn vader een rechtzaak was begonnen om zn speelgoed terug te krijgen had ik zoiets van hier zoon, speel maar!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond jouw zoon eerst een baas omdat hij een player was. Nu niet.
Nu baal ik van hem.
Waarom laat je hem er mee spelen als hij nog te jong is daarvoor?
Dan heb je de verkeerde telkensquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo gaat het toch altijd? Dankbaar tot hij van je af is.
stiekem mee naar bed nemen ook? of te bang dat ie misschiens tuk gaat?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dan zou ik hem elke dag oppoetsen en er tegen praten
Dat klopt. Die wat ik tot nu toe ben tegengekomen welquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
niet elke vent wilt van zijn vriendin af, echt niet
Tell me about itquote:
Jij hebt hem transformers van een ander laten slopen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aangezien zijn vader een rechtzaak was begonnen om zn speelgoed terug te krijgen had ik zoiets van hier zoon, speel maar!
Best wel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die andere zijn toch niet zo snel?
Roy wel, die is allang blij dat er iets in zn bed ligtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
stiekem mee naar bed nemen ook? of te bang dat ie misschiens tuk gaat?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee dat nog net nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
stiekem mee naar bed nemen ook? of te bang dat ie misschiens tuk gaat?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aangezien zijn vader een rechtzaak was begonnen om zn speelgoed terug te krijgen had ik zoiets van hier zoon, speel maar!
Niet fucken met mijn telefoon, elmo bert ernie en cookiemonster op speeddial.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rechtzaken om speelgoed.
Zat er iets van waarde bij dan?
Ik heb Charlie en Sheldon toch.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roy wel, die is allang blij dat er iets in zn bed ligt
Tig G1 transformersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rechtzaken om speelgoed.
Een Smart Brabus welquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die andere zijn toch niet zo snel?
Nee.quote:
Eindelijk.quote:
Nou ja, die transformers dusquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rechtzaken om speelgoed.
Net zoveel alsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb Charlie en Sheldon toch.
Hebben bijna net zoveel ruimte nodig dan jij.
Alleen ze bijten niet
Hehehe.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet fucken met mijn telefoon, elmo bert ernie en cookiemonster op speeddial.
Kinderen zouden verboden moeten worden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tig G1 transformers![]()
Daarnaast nog een zooitje Mask, he-man en nog iets.
ligt mijn zolder nog vol mee, niks weggedaan!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tig G1 transformers![]()
Daarnaast nog een zooitje Mask, he-man en nog iets.
Eensch!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
[..]
Kinderen zouden verboden moeten worden.
Daten?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
ligt mijn zolder nog vol mee, niks weggedaan!
Goed zo!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
ligt mijn zolder nog vol mee, niks weggedaan!
+1quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doet er nog steeds 8.9 sec over tot 100
Vind ik nog steeds niet snel
En toch zijn ze rap als je er in rijdtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doet er nog steeds 8.9 sec over tot 100
Vind ik nog steeds niet snel
op zich zou ik wel ja willen zeggen, maar ik heb het gevoel dat jij mij alleen ziet staan vanwege mijn speeltjesquote:
Stuur je eeuwige dankbaarheid maar naar iemand anders.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou je eeuwig dankbaar zijn hoor
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed zo!!
Dan ben je al slimmer dan Roy
Vast wel jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:20 schreef Tally het volgende:
[..]
En toch zijn ze rap als je er in rijdt
Ik zat van de week gevangen achter een bejaarde in een golf.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
+1
een golf 2 gti is dan nog sneller.
Is dat een ja?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stuur je eeuwige dankbaarheid maar naar iemand anders.
Ghehequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:20 schreef Cue_ het volgende:
En toch heb ik het liever over huppels problemen dan hierover
dit neem ik terug. een golf 2 gti doet het in 9.6quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
+1
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:20 schreef Tally het volgende:
[..]
En toch zijn ze rap als je er in rijdt
In hoeveel Smarts heb jij al gereden?quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
op zich zou ik wel ja willen zeggen, maar ik heb het gevoel dat jij mij alleen ziet staan vanwege mijn speeltjes
Ik weet wel een manier om mij uit je leven te bannen hoorquote:
Tegen een AMG moet je hem niet neerzetten neequote:
ik ga toch nog ff verder....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stuur je eeuwige dankbaarheid maar naar iemand anders.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:21 schreef Tally het volgende:
[..]
In hoeveel Smarts heb jij al gereden?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga toch nog ff verder....
als ik mijn wagen nou naast een paard parkeer, teken je dan alles?
mijn 106 gti ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
+1
Houd eens op met zeuren, zeg. Nee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
eerlijkheidquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, ik kan niet tegen je liegen.
Het is waar.
Ik moet een jaloerse vriendin gaan zoeken jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet wel een manier om mij uit je leven te bannen hoor
Ik dacht even dat dit de zwarte suzuki swift grap wasquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:21 schreef Tally het volgende:
[..]
In hoeveel Smarts heb jij al gereden?
Jij wil de cabrio wel heel graag getekend hebben hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
Nee ff serieus, het lijkt misschien snel omdat je in een klein autotje zit, maar het gaat echt niet snel hoorquote:
Ik weet een dorp waar het vol zit met jaloerse chicksquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet een jaloerse vriendin gaan zoeken ja
Heb nog in de Smart cabrio Brabus uitvoering mogen rijden dit jaar zeker grappig maar retesnel kan ik het niet noemen. En ja AMGquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Tegen een AMG moet je hem niet neerzetten nee
Er zijn genoeg echte kunstenaars die dat met liefde voor hem doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil de cabrio wel heel graag getekend hebben he
Liefde voor zn poen jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn genoeg echte kunstenaars die dat met liefde voor hem doen.
Nee dank jequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet een dorp waar het vol zit met jaloerse chicks
zeuren? hou eens op met overdrijven zeg, Ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd eens op met zeuren, zeg. Nee.
Cabrio is ook zwaarder hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:24 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Heb nog in de Smart cabrio Brabus uitvoering mogen rijden dit jaar zeker grappig maar retesnel kan ik het niet noemen. En ja AMG
die vooral, ik ken geen mensen die dat kunnen tekenen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil de cabrio wel heel graag getekend hebben he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |