Ja, maar dan nog. Ik zou het gewoon doen, kijken wat er gebeurt en me daarna verkneukelen of zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is overigens wel iets compleet anders dan hoe huppel het bracht he..
het wordt haar niet verboden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar gaat het al niet eens meer om. Gewoon het feit dat je verboden zou kunnen worden iets te doen wat je altijd deed zou voor mij reden zijn om het juist WEL te doen, uit principe.
Maar dat snap je misschien niet.
ze heeft alleen zichzelf ermee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. Ik zou het gewoon doen, kijken wat er gebeurt en me daarna verkneukelen of zo.
Jup.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
het wordt haar niet verboden.
en ze maakt minimaal 50 kilometer extra, alleen maar om haar auto dan voor zijn deur neer te kunnen zetten... (zij woont ver onder amsterdam en wij liggen er nog eens 25km boven)
zou jij je echt zo laten kennen?
Dus waar maak jij je dan druk om?quote:
Okay stel dat IK mijn auto idd ergens anders zet. Heel ander dorp ook gewoon.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
anderen beschuldigen van kinderachtig gedrag en er dan zelf mee doorgaan? en extra geld uit geven terwijl je al het geld goed kan gebruiken?
sja als dat is wat jullie willen
Pardon?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is overigens wel iets compleet anders dan hoe huppel het bracht he..
Als ik dat wil dan cross ik gewoon naar zn werk en wacht ik hem daar op hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:47 schreef Cue_ het volgende:
Zou het niet gewoon een stiekeme hoop van Huppel zijn om hem nog even te zien / spreken..?
Mjah maar komt wel op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zeg dat samzz het heel anders uitlegt dan hoe jij het in eerste instantie bracht.
nee hoor bij mij mag huppel gewoon een biertje komen drinken, heineken that is!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben jij de persoon waar het om gaat? nee toch?
Daar hou ik me dus helemaal niet mee bezig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. Ik zou het gewoon doen, kijken wat er gebeurt en me daarna verkneukelen of zo.
Ja, ik ben kinderachtig, soms.
Dan interpreteerde ik het fout.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
nee hoor bij mij mag huppel gewoon een biertje komen drinken, heineken that is!
Maar maakt veel uit voor de reactie daar op.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah maar komt wel op hetzelfde neer.
Heb je ook fanta in huis? Ik moet dan nog rijden enz dus beter geen bierquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
nee hoor bij mij mag huppel gewoon een biertje komen drinken, heineken that is!
Nee, ik vind het hilarisch.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:51 schreef Joysa het volgende:
Kan er ook eens 1 topic niet over het gezeik van huppel gaan?
Het zijn tot nu toe maar 3 dagen geweest incl deze voor zover ik het weet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:51 schreef Joysa het volgende:
Zullen we het over m'n transformertjes hebben weer?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:51 schreef Joysa het volgende:
Goed planquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zullen we het over m'n transformertjes hebben weer?
als dat zou gebeuren dan bel je me, en komt het goed....deal?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay stel dat IK mijn auto idd ergens anders zet. Heel ander dorp ook gewoon.
Ik kan je nu al garanderen dat ik minstens 1 van de volgende dingen voor elkaar kan krijgen:
1) ik verdwaal hopeloos
2) ik stap een verkeerde bus in en eindig ergens in lutjebroek ipv in amsterdam
3) als ik uit amsterdam weg ga en moe ben let ik niet goed op en stap ik per ongeluk in de verkeerde bus, die naar hem toe dus en dan moet ik nog maar zien hoe ik weer bij dat ene dorp kom (jou bellen heeft dan toch geen zin want ik ken jou)
En ik kan je garanderen dat bovenstaande niet expres of bewust gaat gebeuren maar dat er een HUGE kans is dat het gebeurt is gewoon een feit.
In alle3 de gevallen ben ik dan extra geld kwijt dus dan hou ik het wel bij voorbij Amsterdam rijden en dan de bus pakken vanaf een voor mij bekende plaats.
Joy heeft slechte timing, komt altijd op zo'n moment binnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:
En de hele ochtend al niet.. dus het valt best mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |