In hoeveel Smarts heb jij al gereden?quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
op zich zou ik wel ja willen zeggen, maar ik heb het gevoel dat jij mij alleen ziet staan vanwege mijn speeltjes
Ik weet wel een manier om mij uit je leven te bannen hoorquote:
Tegen een AMG moet je hem niet neerzetten neequote:
ik ga toch nog ff verder....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stuur je eeuwige dankbaarheid maar naar iemand anders.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:21 schreef Tally het volgende:
[..]
In hoeveel Smarts heb jij al gereden?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga toch nog ff verder....
als ik mijn wagen nou naast een paard parkeer, teken je dan alles?
mijn 106 gti ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
+1
een golf 2 gti is dan nog sneller.
Houd eens op met zeuren, zeg. Nee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
eerlijkheidquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, ik kan niet tegen je liegen.
Het is waar.
Ik moet een jaloerse vriendin gaan zoeken jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet wel een manier om mij uit je leven te bannen hoor
Ik dacht even dat dit de zwarte suzuki swift grap wasquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:21 schreef Tally het volgende:
[..]
In hoeveel Smarts heb jij al gereden?
Jij wil de cabrio wel heel graag getekend hebben hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
Nee ff serieus, het lijkt misschien snel omdat je in een klein autotje zit, maar het gaat echt niet snel hoorquote:
Ik weet een dorp waar het vol zit met jaloerse chicksquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet een jaloerse vriendin gaan zoeken ja
Heb nog in de Smart cabrio Brabus uitvoering mogen rijden dit jaar zeker grappig maar retesnel kan ik het niet noemen. En ja AMGquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Tegen een AMG moet je hem niet neerzetten nee
Er zijn genoeg echte kunstenaars die dat met liefde voor hem doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil de cabrio wel heel graag getekend hebben he
Liefde voor zn poen jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn genoeg echte kunstenaars die dat met liefde voor hem doen.
Nee dank jequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet een dorp waar het vol zit met jaloerse chicks
zeuren? hou eens op met overdrijven zeg, Ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd eens op met zeuren, zeg. Nee.
Cabrio is ook zwaarder hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:24 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Heb nog in de Smart cabrio Brabus uitvoering mogen rijden dit jaar zeker grappig maar retesnel kan ik het niet noemen. En ja AMG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |