Zullen we het over m'n transformertjes hebben weer?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:51 schreef Joysa het volgende:
Kan er ook eens 1 topic niet over het gezeik van huppel gaan?
Goed planquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zullen we het over m'n transformertjes hebben weer?
als dat zou gebeuren dan bel je me, en komt het goed....deal?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay stel dat IK mijn auto idd ergens anders zet. Heel ander dorp ook gewoon.
Ik kan je nu al garanderen dat ik minstens 1 van de volgende dingen voor elkaar kan krijgen:
1) ik verdwaal hopeloos
2) ik stap een verkeerde bus in en eindig ergens in lutjebroek ipv in amsterdam
3) als ik uit amsterdam weg ga en moe ben let ik niet goed op en stap ik per ongeluk in de verkeerde bus, die naar hem toe dus en dan moet ik nog maar zien hoe ik weer bij dat ene dorp kom (jou bellen heeft dan toch geen zin want ik ken jou)
En ik kan je garanderen dat bovenstaande niet expres of bewust gaat gebeuren maar dat er een HUGE kans is dat het gebeurt is gewoon een feit.
In alle3 de gevallen ben ik dan extra geld kwijt dus dan hou ik het wel bij voorbij Amsterdam rijden en dan de bus pakken vanaf een voor mij bekende plaats.
Joy heeft slechte timing, komt altijd op zo'n moment binnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:
En de hele ochtend al niet.. dus het valt best mee
Uhm ik kreeg het dinsdag te horen, gisteren ben ik zo goed als niet op FOK geweest en nu weer ff.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zijn tot nu toe maar 3 dagen geweest incl deze voor zover ik het weet.
Daar kiest ze toch zelf voor. Huppel is volwassen genoeg om te besluiten of ze daar wel of niet parkeert.quote:
Ach iedereen heeft zo zijn slechte kanten hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk bijzonder weinig mee.
Top.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar hou ik me dus helemaal niet mee bezig.
Elke keer als ik hier kijk gaat het weer over jou.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik kreeg het dinsdag te horen, gisteren ben ik zo goed als niet op FOK geweest en nu weer ff.
Dus dat Joy aan het overdrijven is moge duidelijk zijn
Ja, maar ik kan het door de vingers zien.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach iedereen heeft zo zijn slechte kanten he
Maar als ik dan bel en je hebt geen tijd ga ik heel purmer noord verbouwen he!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
als dat zou gebeuren dan bel je me, en komt het goed....deal?
als je ff oplet gaat er niks van dat alles gebeuren.
Wil je dat we het over jou gaan hebben? Vertel maar wat leuks dan..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Elke keer als ik hier kijk gaat het weer over jou.
Ik ga er nog wel even over door hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar als ik dan bel en je hebt geen tijd ga ik heel purmer noord verbouwen he!!
Tevens stop ik nu gewoon helemaal en voor altijd over dit onderwerp nav een te lieve pm![]()
Ik had de originele oude he.quote:
Whut?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:55 schreef Samzz het volgende:
Waarom willen vrouwen hun vriend/man een tekening/schilderij van hun voertuig cadeau doen? Dat snap ik echt niet...
Dat zou ik ook wel willenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:55 schreef Samzz het volgende:
Waarom willen vrouwen hun vriend/man een tekening/schilderij van hun voertuig cadeau doen? Dat snap ik echt niet...
Je stalkt mij gewoonquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Elke keer als ik hier kijk gaat het weer over jou.
Dat is toch liefquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:55 schreef Samzz het volgende:
Lol idd, originele G1's in goede staat gaan voor ziek veel geld wegquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had de originele oude he.
Mn zoon heeft ze allemaal gesloopt toen ie klein was. Ik heb hem een tijd terug laten zien wat ze waard hadden kunnen zijn als hij dat niet had gedaan
Die helicopters zijn niet van Joy, dat zijn helicopters die wietplantages opsporen, die hangen gewoon wat vaker boven het kamp.quote:
cola en bier.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je ook fanta in huis? Ik moet dan nog rijden enz dus beter geen bier
Ik kan het me voorstellen als het om een geniale wagen zou gaan maar ergens heb ik het idee dat er ook vrouwen zijn die de roestige honda civic uit 88 ofzo (ik zeg maar wat) aan de muur willen hangenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:55 schreef Samzz het volgende:
Ik vind hem nu niet meer zo'n baasquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had de originele oude he.
Mn zoon heeft ze allemaal gesloopt toen ie klein was. Ik heb hem een tijd terug laten zien wat ze waard hadden kunnen zijn als hij dat niet had gedaan
Dat was ook mijn reactie.quote:
Ik vind het raar. Wat moet je in godsnaam met een tekening/schilderij van een auto? Maak dan een foto of zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is toch lief
Ik zou best een tekening/schilderij van mijn oude civic coupe willen hoor
quote:
ik bemoei me ermee. wen er aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kiest ze toch zelf voor. Huppel is volwassen genoeg om te besluiten of ze daar wel of niet parkeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |