quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:23 schreef Samzz het volgende:
Misschien kan hij het e-mailadres dat jij nu op moet geven aan haar geven, laat ie er dan wel kinderachtigekleuter@zijnnaam.nl van maken.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:23 schreef Samzz het volgende:
Misschien kan hij het e-mailadres dat jij nu op moet geven aan haar geven, laat ie er dan wel kinderachtigekleuter@zijnnaam.nl van maken.
Ja klopt. En als mijn provider nou even meewerkte dan kon ik inloggen op de site om dat dus even te regelen!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:24 schreef twi het volgende:
Iedereen heeft toch wel een eigen mailadres van een provider? Laat hem die oude 2 maanden forwarden en spam je Facebook vol met je eigen provideradres. Zo moeilijk is het allemaal toch niet?
Laat even weten hoe dat is gegaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel benieuwd hoeveel ruzie er volgende week bij hem thuis zal zijn.
Ik ga volgende week naar Amsterdam en als ik dat doe zet ik mn auto bij hem voor de deur, doe ik al jaren en ga ik toch echt niet mee stoppen opeens
Behalve het feit dat hotmail ophoud met bestaan bedoel je ?quote:
Je denkt toch niet dat ik dan te horen krijg dat er ruzie om is geweest?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat even weten hoe dat is gegaan.
waarom dit? doe zelf ook eens niet zo kinderachtig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel benieuwd hoeveel ruzie er volgende week bij hem thuis zal zijn.
Ik ga volgende week naar Amsterdam en als ik dat doe zet ik mn auto bij hem voor de deur, doe ik al jaren en ga ik toch echt niet mee stoppen opeens
dan krijg je @live.nl ipv @hotmail.com.. ofzo.... het gaat heus niet ineens verdwijnen ofzo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Behalve het feit dat hotmail ophoud met bestaan bedoel je ?
Whut.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik dacht over murdera, maar toen las ik terug
Omdat ik parkeren in Amsterdam te duur vind. Omdat ik dan tenminste weet waar ik uit moet stappen met de bus. En ik was heus niet van plan om Pietertje direct onder zn balkon neer te zetten hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
waarom dit? doe zelf ook eens niet zo kinderachtig.
Nee, want je bent immers geblockt van FB, WA en MSN en zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik dan te horen krijg dat er ruzie om is geweest?
Postduifquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want je bent immers geblockt van FB, WA en MSN en zo.
Ik ben benieuwd hoe hij het door gaat geven dat zijn relatie over is en of je alsjeblieft weer vriendjes wilt zijn. Misschien met rooksignalen.
Zo kinderachtig zou ik dan wel weer zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik parkeren in Amsterdam te duur vind. Omdat ik dan tenminste weet waar ik uit moet stappen met de bus. En ik was heus niet van plan om Pietertje direct onder zn balkon neer te zetten hoor.
Vind het nog matig die outlookmail. Blijf toch terugkeren maar m'n Gmail.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:30 schreef rival het volgende:
. Waarom verdwijnt Hotmail?
Hotmail is al heel lang een van de grootste dienstverleners wat betreft e-mailservice via het web, maar concurrent Google is met Gmail zo snel aan het klimmen dat eigenaar Microsoft niet stil kon blijven staan. Het Wereldwijde marktaandeel van Hotmail daalde het afgelopen jaar met 4 procent en heeft nu 324 miljoen gebruikers, terwijl Gmail steeg van 17 procent tot 278 miljoen gebruikers. In de Verenigde Staten is Gmail inmiddels zelfs groter dan Hotmail. Microsoft denkt voordeel te trekken van zijn merk Outlook, dat in het Officepakket al een veelgebruikt mailprogramma in het zakelijk verkeer is.
2. Blijft mijn e-mailadres hetzelfde?
Ja, je e-mailadres, eindigend op @hotmail.com, kun je gewoon behouden. In die zin verdwijnt Hotmail dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |