abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116361178
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:30 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Wat denk je van aangereden worden door een niet oplettende vrachtwagenchauffeur die te dicht achter zijn voorganger zit en even een shaggie draait, daarbij af en toe over de vluchtstrook rijdend.
Inderdaad. Vandaar dat tegenwoordig vaak de rechter rijstrook wordt afgesloten zodra er iemand op de vluchtstrook stilstaat.
  maandag 3 september 2012 @ 21:13:07 #152
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_116361816
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:30 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Wat denk je van aangereden worden door een niet oplettende vrachtwagenchauffeur die te dicht achter zijn voorganger zit en even een shaggie draait, daarbij af en toe over de vluchtstrook rijdend.
Daarom rook ik ook niet :7
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_116362263
Bejaarden die met 100 vrachtwagens inhalen waardoor ik me alsnog klem rij tussen 2 vrachtwagens na het invoegen :{
  maandag 3 september 2012 @ 21:35:55 #154
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_116363193
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:13 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Daarom rook ik ook niet :7
Ik ook niet, en daarom houd ik afstand.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_116366529
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:35 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Ik ook niet, en daarom houd ik afstand.
En als vrachtwagens dat doen, schiet er een auto tussen...
pi_116366936
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:00 schreef Koepert het volgende:

[..]

De twee punten waar ik die borden tegen kom is als er geen of een versmalde vluchtstrook is..
Ik heb het in de gaten gehouden en er zat wel ergens een stuk waar de vluchtstrook even ophield maar dan nog lijkt het mij sneller via de vluchtstrook dan jezelf tussen een file door wurmen zeg maar. :)
  FOK!fotograaf dinsdag 4 september 2012 @ 17:13:55 #157
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_116388187
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Inderdaad. Vandaar dat tegenwoordig vaak de rechter rijstrook wordt afgesloten zodra er iemand op de vluchtstrook stilstaat.
En Vmax naar 70.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  dinsdag 4 september 2012 @ 20:44:27 #158
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_116395711
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 22:36 schreef spoorrails het volgende:

[..]

En als vrachtwagens dat doen, schiet er een auto tussen...
Ja, maar daar kan ik overheen kijken, dat lukt me bij een trailer niet.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_116401691
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 18:20 schreef spoorrails het volgende:

[..]

dan ga je paar 100 meter voor je auto staan, zodoende vangt je auto een eventuele klap op en sta jij veilig ;)

ik probeer trouwens van baan te wisselen als ik auto zie staan op vluchtstrook. zou maar precies uitstappen op moment dat ik aan kom rijden...
Ik doe sowieso altijd even knipper aan oid om mensen achter me te waarschuwen.
  woensdag 5 september 2012 @ 10:08:03 #160
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_116412649
Gister iets grappigs gezien: een jongen op een scooter rijdt naast een meisje op een fiets. Ze moesten vanaf een fietstunnel omhoog, en die jongen roept tegen dat meisje 'kom fiets wat door'...

Kan hij makkelijk zeggen, met zijn luie ass op zo'n scooter...
Als je een man bent help je je vrouwtje even die helling op, met je pimpscooter man.
Aan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.
  woensdag 5 september 2012 @ 10:11:43 #161
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_116412730
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2012 10:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Gister iets grappigs gezien: een jongen op een scooter rijdt naast een meisje op een fiets. Ze moesten vanaf een fietstunnel omhoog, en die jongen roept tegen dat meisje 'kom fiets wat door'...

Kan hij makkelijk zeggen, met zijn luie ass op zo'n scooter...
Als je een man bent help je je vrouwtje even die helling op, met je pimpscooter man.
Jij plaagt je vriendin nooit? Wat saai... :{
Don't let my username fool you...
pi_116413496
Vandaag ook weer een irritatie waar ik eigenlijk geen last van had, maar wat ik niet normaal vond:

Mercedes Sprinter (met een broekkie van een jaar of 19-20) voor me op de snelweg die zo'n 140-150 km/h rijdt (moet ie zelf weten), maar ik heb hem 1x de berm zien raken, 3x tegelijkertijd op de rechter- als linkerrijbaan zien rijden. En 2x heeft ie bijna een andere vrachtwagen geraakt, maar dankzij de oplettende vrachtwagen die steeds maar uitweek naar de vluchtstrook gebeurde er niks (en ik baal echt dat ie niet ff naar 'm toeterde ofzo).

Uiteindelijk kreeg ik de kans om 'm in te halen, want ik kon het niet meer aanzien :'), maar jammer genoeg moesten we natuurlijk dezelfde afslag hebben en dus zat ie op mijn bumper te hangen. Toevallig "ken" ik het bedrijf en ik krijg de neiging om ze te mailen of bellen. Maar gezien ik ze vanuit mijn baan ken, laat ik het maar zitten.. Dadelijk vatten ze m'n kritiek zo negatief op en veroorzaak ik gezeik; Geen zin in.
pi_116418244
De laatste tijd heb ik steeds vaker mensen voor me zitten die in werkelijk elke bocht hun gas loslaten zodat je er bijna tegen aan rijdt als je je gewoon aan de snelheid houdt.
pi_116420301
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:28 schreef SimtekF1 het volgende:
De laatste tijd heb ik steeds vaker mensen voor me zitten die in werkelijk elke bocht hun gas loslaten zodat je er bijna tegen aan rijdt als je je gewoon aan de snelheid houdt.
Ook irritant inderdaad.. Meestal tik ik, als ik toch langzamer moet rijden, even de rem aan zodat de auto achter me weet dat ik afrem..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_116420789
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:26 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ook irritant inderdaad.. Meestal tik ik, als ik toch langzamer moet rijden, even de rem aan zodat de auto achter me weet dat ik afrem..
Dat is juist gruwelijk irritant als mensen dat doen.
pi_116424422
quote:
3s.gif Op woensdag 5 september 2012 10:44 schreef Anne het volgende:
Vandaag ook weer een irritatie waar ik eigenlijk geen last van had, maar wat ik niet normaal vond:

Mercedes Sprinter (met een broekkie van een jaar of 19-20) voor me op de snelweg die zo'n 140-150 km/h rijdt (moet ie zelf weten), maar ik heb hem 1x de berm zien raken, 3x tegelijkertijd op de rechter- als linkerrijbaan zien rijden. En 2x heeft ie bijna een andere vrachtwagen geraakt, maar dankzij de oplettende vrachtwagen die steeds maar uitweek naar de vluchtstrook gebeurde er niks (en ik baal echt dat ie niet ff naar 'm toeterde ofzo).

Uiteindelijk kreeg ik de kans om 'm in te halen, want ik kon het niet meer aanzien :'), maar jammer genoeg moesten we natuurlijk dezelfde afslag hebben en dus zat ie op mijn bumper te hangen. Toevallig "ken" ik het bedrijf en ik krijg de neiging om ze te mailen of bellen. Maar gezien ik ze vanuit mijn baan ken, laat ik het maar zitten.. Dadelijk vatten ze m'n kritiek zo negatief op en veroorzaak ik gezeik; Geen zin in.
Is ook niet jouw verantwoordelijkheid toch. Moeten die mensen zelf weten wie ze in die Sprinters laten rijden.
pi_116424445
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:14 schreef H-D het volgende:

[..]

Is ook niet jouw verantwoordelijkheid toch. Moeten die mensen zelf weten wie ze in die Sprinters laten rijden.
Niet mijn verantwoordelijkheid nee, maar als je er ongelukken mee kunt voorkomen :+ ..
pi_116425012
Hier in de buurt is een weg veranderd van rechts parkeren en links rijden naar een zigzagweg met verkeersvakken om en om aan beide zijden van de weg. Nu moet ik daar eigenlijk altijd wel door op weg naar het werk, en als ik zie dat er een tegenligger aankomt en ik genoeg ruimte heb om te stoppen dan ga ik netjes aan de kant en maak ik een gebaar van "Komt u maar hoor!" of ik knipper even met het licht.

Is het dan godverdomme te veel gevraagd om even te lachen of je hand op te steken om mij even vriendelijk te bedanken dat ik geheel vrijwillig ruimte voor je maak...?

Negen van de tien blijven strak voor zich uit kijken om volgas door te rijden...
  woensdag 5 september 2012 @ 22:21:05 #169
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_116439958
Wijven op de weg (daarmee bedoel ik dus NIET alle vrouwen)...
Vanochtend in de woonwijk een prachtig aanrijdinkje gezien; staaltje van onkunde.
Wijf 1 in grote burgerbak gaat direct na t nemen van een bocht zonder te kijken achteruit, want ze moest toch rechtdoor.
Wijf 2 die er vervolgens in haar kleine 107 (oid) aan komt rijden zou in ieder geval de achteruitrijlichten van wijf 1 al minstens 3 seconden op haar netvlies hebben moeten staan maar rijdt rustig door tegen wijf 1 aan.... (in plaats van óf te remmen, of ff uit te wijken.... waar er zat ruimte voor was-... )

Nou ja; en daarna begon het gekibbel buiten de auto's; toen ik een half uur later weer keek waren ze de schadeformulieren aan t invullen.... :Y) _O-
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_116441286
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:28 schreef Ferry_76 het volgende:
Hier in de buurt is een weg veranderd van rechts parkeren en links rijden naar een zigzagweg met verkeersvakken om en om aan beide zijden van de weg. Nu moet ik daar eigenlijk altijd wel door op weg naar het werk, en als ik zie dat er een tegenligger aankomt en ik genoeg ruimte heb om te stoppen dan ga ik netjes aan de kant en maak ik een gebaar van "Komt u maar hoor!" of ik knipper even met het licht.

Is het dan godverdomme te veel gevraagd om even te lachen of je hand op te steken om mij even vriendelijk te bedanken dat ik geheel vrijwillig ruimte voor je maak...? Vandaag trouwens weer een aantal keer meegemaakt dat men de knipperlichten niet goed gebruikte op rotonde's.. Volgens mij hoog tijd voor een politie actie, net als toendertijd met b.v. het mobiel bellen, want het word steeds erger.

Negen van de tien blijven strak voor zich uit kijken om volgas door te rijden...
Inderdaad, Mijn werkgever is zelfs wel eens uitgestapt en tegen zo iemand die niet bedankte flink tekeer gegaan, terwijl er cliënten in zijn bus zaten..

Vandaag toen ik even naar de supermarkt ging, ben ik op de 4 rotondes die ik tegenkom(heen en terug) zeker 3 andere automobilisten tegen gekomen die OF niet wisten waar het linker hendeltje achter het stuur voor dient, OF gewoonweg de optie "knipperlichten" niet aan hadden gevinkt op de optielijst..
Volgens mij dus echt tijd voor een politie actie gericht op het juiste gebruik van knipperlichten, want ik heb het idee dat het steeds erger word, en dan niet alleen rotonde's, maar ook snelwegen en kruispunten( Laatst eens gewoon 5 minuten staan wachten bij een t-splitsing bij een treinspoor nadat er net een trein voorbij was geweest, terwijl ruim de helft van de auto's mijn kant op wou, en ik dus zeker 100 keer gewoon had kunnen doorrijden, ware het niet dat van die helft weer 3/4e geen knipperlichten gebruikten, terwijl dat daar wel moet.
Net toen ik de auto er gewoon tussen wou zetten, kwam er een vrachtwagen van de andere kant, die mijn `route` blokkeerde. :( (en die stond gewoon goed voorgesorteerd, met knipperlichten aan, zoals het hoorde)

[ Bericht 9% gewijzigd door Marco001 op 05-09-2012 22:55:58 ]
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 5 september 2012 @ 23:22:38 #171
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_116442985
Laatst reed ik op een redelijk smalle geasfalteerde weg net buiten de bebouwde kom en zat er een tractor voor me, die natuurlijk niet bepaald snel reed. De bestuurder van de tractor had door dat ik erachter zat, dus hij ging echt helemaal aan de rechterkant rijden. Met een beetje exact sturen van zijn kant en een beetje precisiewerk van mijn kant, kon ik 'm zo net aan inhalen en op wat hogere snelheid mijn weg vervolgen, wat natuurlijk zeer prettig was. Ik stak toen mijn hand op om 'm te bedanken.

Mijn irritatie hierbij: grote kans dat heeft hij mijn bedankje niet heeft gezien, omdat een personenauto zo belachelijk laag is en de bestuurder van de tractor waarschijnlijk alleen m'n dak ziet.
Schaap
pi_116443155
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 23:22 schreef Cybje het volgende:
Laatst reed ik op een redelijk smalle geasfalteerde weg net buiten de bebouwde kom en zat er een tractor voor me, die natuurlijk niet bepaald snel reed. De bestuurder van de tractor had door dat ik erachter zat, dus hij ging echt helemaal aan de rechterkant rijden. Met een beetje exact sturen van zijn kant en een beetje precisiewerk van mijn kant, kon ik 'm zo net aan inhalen en op wat hogere snelheid mijn weg vervolgen, wat natuurlijk zeer prettig was. Ik stak toen mijn hand op om 'm te bedanken.

Mijn irritatie hierbij: grote kans dat heeft hij mijn bedankje niet heeft gezien, omdat een personenauto zo belachelijk laag is en de bestuurder van de tractor waarschijnlijk alleen m'n dak ziet.
Knipperlichtje ofzo volgende keer, dat ziet 'ie wel.
sig verwijderd door FA
  FOK!fotograaf woensdag 5 september 2012 @ 23:32:09 #173
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_116443425
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 23:25 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Algemene bedanksignaal op de weg is dan ook knipperlichtjes beide kanten eens (of twee maal) gebruiken. Dus links rechts links ofzo.
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  woensdag 5 september 2012 @ 23:32:29 #174
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_116443436
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 23:25 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Dat is wel een goed idee inderdaad, gewoon de vrachtwagenchauffeur-methode :)

Ik dacht zelf aan het raampje even open doen en dan m'n hand opsteken, maar dat bedacht ik me natuurlijk veel te laat.
Schaap
  FOK!fotograaf woensdag 5 september 2012 @ 23:37:06 #175
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_116443613
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 23:32 schreef Cybje het volgende:

[..]

Dat is wel een goed idee inderdaad, gewoon de vrachtwagenchauffeur-methode :)

Ik dacht zelf aan het raampje even open doen en dan m'n hand opsteken, maar dat bedacht ik me natuurlijk veel te laat.
Ik doe het met de auto ook hoor. Of met een aanhanger.
The summer is magic!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')