Ik als het uitkomt. Meestal wel maar soms ook niet.quote:Op zondag 2 september 2012 22:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als ik een lange rit ga maken gooi ik de tank altijd vol.
Wat voor mensen doen dat bij jou dan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Netjes. Ik kan ook niet tegen meerijders. Dat gezeik de hele tijd aan je hoofd: "pasop die fietser" "Het is roohoood". "Je mag hier maar vijftig hoor".
En dan parkeren, waarbij die medepassagier de hele tijd staat te wijzen "daar kun je wel in" "ja hier is een gat" "je kunt beter daar gaan staan".
Gaan me nekharen van overeind staan.
Maar meestal weet je van tevoren wanneer je een lange rit gaat maken, is mij nog nooit overkomen dat het als verrassing kwam.quote:Op zondag 2 september 2012 22:05 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik als het uitkomt. Meestal wel maar soms ook niet.
Je vergeet de 30, 50, 60 en 80 km/h stukken te melden.quote:Op maandag 3 september 2012 01:41 schreef Eenskijken het volgende:
mijn irritatie is tegenwoordig al die wisselende snelheidslimieten op een traject dat ik rijd. Was eerst 100 en daarna 120 een stuk en daarna weer 100, maar nu mag je op bepaalde stukken ook 130 en soms weer 120 in de middag (staat niet bij hoe hard je dan 's avonds mag).. echt heel irritant.
dus dan heb je 100-130-100-120-100 >.<....
70 en stapvoets komen ook voor. Maar ik zie het probleem niet echt.quote:Op maandag 3 september 2012 07:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je vergeet de 30, 50, 60 en 80 km/h stukken te melden.
En voor in de avond hoeft er geen snelheid te staan. Als er geen beperking is mag je namelijk gewoon 130.
Dat klopt maar ook dan denk ik er niet altijd over na.quote:Op maandag 3 september 2012 00:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar meestal weet je van tevoren wanneer je een lange rit gaat maken, is mij nog nooit overkomen dat het als verrassing kwam.
quote:Op zondag 2 september 2012 17:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die 3x per jaar wacht je dan maar gewoon even netjes tot degene voor je weg is, in plaats van als een maniak tientallen meters achter de pompen te gaan wachten op een gaatje.
Wie was hier de asoquote:Op maandag 3 september 2012 10:23 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Ik word per kwartier betaald, dus als ik lang moet wachten krijg ik extra geld
Ik heb er laatst een uur gestaan omdat alleen de rode lampen aan bleven. Bomen stonden gewoon open en de brug zat potdicht. Uiteindelijk kwam de pliesie en een RWS-weginspecteur de mensen met de welbekende armbeweging over de brug jagen.quote:Op zondag 2 september 2012 18:10 schreef NoBody122 het volgende:
Voor zover ik het terplekke begreep, van een mede-Wazer, die vooraan stond, ging het om de slagbomen. Maar wellicht heeft hij niet in de gaten gehad dat de brug ook nog op een kier stond
Dit^^quote:Op maandag 3 september 2012 17:11 schreef Bootje84 het volgende:
Iets wat ik ook altijd stom vind, zijn mensen die pech hebben, die doodleuk in hun auto blijven zitten die op de vluchtstrook staat..
Alsof je enige kans van overleven hebt, als je ff met een gangetje van 100+ wordt geraakt..
Leuk en aardig, tot aan de andere kant van de vangrails een andere snelweg ligt. Laatst een keer gespot, een paar mensen die dus aan de andere kant van de vangrail dan hun auto stonden te kijken naar het overige verkeer dat met 120 langsraasde. Dan heb je in je auto toch iets meer overlevingskans dan als je daar zo staat.quote:Op maandag 3 september 2012 17:11 schreef Bootje84 het volgende:
Iets wat ik ook altijd stom vind, zijn mensen die pech hebben, die doodleuk in hun auto blijven zitten die op de vluchtstrook staat..
Alsof je enige kans van overleven hebt, als je ff met een gangetje van 100+ wordt geraakt..
dan ga je paar 100 meter voor je auto staan, zodoende vangt je auto een eventuele klap op en sta jij veiligquote:Op maandag 3 september 2012 18:05 schreef Daeron het volgende:
[..]
Leuk en aardig, tot aan de andere kant van de vangrails een andere snelweg ligt. Laatst een keer gespot, een paar mensen die dus aan de andere kant van de vangrail dan hun auto stonden te kijken naar het overige verkeer dat met 120 langsraasde. Dan heb je in je auto toch iets meer overlevingskans dan als je daar zo staat.
De situaties die ik beschrijf, zijn waarbij je achter de vangrail 100% veilig staat.. Ik begrijp jouw situatie, maar nogmaals, mijn situatie lag dus zo, dat je wél veiliger achter de vangrail stond..quote:Op maandag 3 september 2012 18:05 schreef Daeron het volgende:
[..]
Leuk en aardig, tot aan de andere kant van de vangrails een andere snelweg ligt. Laatst een keer gespot, een paar mensen die dus aan de andere kant van de vangrail dan hun auto stonden te kijken naar het overige verkeer dat met 120 langsraasde. Dan heb je in je auto toch iets meer overlevingskans dan als je daar zo staat.
Ik zit elke dag in de vrachtwaggel, regelmatig zie je dus zulke kamikazepiloten staan. Soms kán ik geen baan opschuiven, als bijvoorbeeld een auto links van je zit. Dan is het soms beetje billenknijpen, maar kan ik er helaas weinig aan doen. Het kan dan ook zelfs nóg linker, als het een vrachtwagen met pech is, terwijl ik door een vrachtwagen ingehaald word.. Dan kan de wagen links van mij niet zien dat er iets op de vluchtstrook staat, terwijl ik niet al teveel naar links kan...quote:Op maandag 3 september 2012 18:20 schreef spoorrails het volgende:
[..]
dan ga je paar 100 meter voor je auto staan, zodoende vangt je auto een eventuele klap op en sta jij veilig
ik probeer trouwens van baan te wisselen als ik auto zie staan op vluchtstrook. zou maar precies uitstappen op moment dat ik aan kom rijden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
De twee punten waar ik die borden tegen kom is als er geen of een versmalde vluchtstrook is..quote:Op maandag 3 september 2012 19:50 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik heb een nieuw irritatiepuntje, of eigenlijk meer een vraag. Er staan al een tijdje borden op de snelweg waarop staat om ruimte te maken als de alarmdiensten erdoor moeten. Waarom gebruiken die alarmdiensten niet gewoon de vluchtstrook, daar zijn die dingen toch voor gemaakt?
Ja, daar was wat mee, met die vluchtstrook. Heeft Koos Spee een keer uitgelegd volgens mij bij wegmisbruikers.quote:Op maandag 3 september 2012 19:50 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik heb een nieuw irritatiepuntje, of eigenlijk meer een vraag. Er staan al een tijdje borden op de snelweg waarop staat om ruimte te maken als de alarmdiensten erdoor moeten. Waarom gebruiken die alarmdiensten niet gewoon de vluchtstrook, daar zijn die dingen toch voor gemaakt?
Goed voor het milieu ook.quote:Op maandag 3 september 2012 01:41 schreef Eenskijken het volgende:
mijn irritatie is tegenwoordig al die wisselende snelheidslimieten op een traject dat ik rijd. Was eerst 100 en daarna 120 een stuk en daarna weer 100, maar nu mag je op bepaalde stukken ook 130 en soms weer 120 in de middag (staat niet bij hoe hard je dan 's avonds mag).. echt heel irritant.
dus dan heb je 100-130-100-120-100 >.<....
Wat denk je van aangereden worden door een niet oplettende vrachtwagenchauffeur die te dicht achter zijn voorganger zit en even een shaggie draait, daarbij af en toe over de vluchtstrook rijdend.quote:Op maandag 3 september 2012 17:11 schreef Bootje84 het volgende:
Iets wat ik ook altijd stom vind, zijn mensen die pech hebben, die doodleuk in hun auto blijven zitten die op de vluchtstrook staat..
Alsof je enige kans van overleven hebt, als je ff met een gangetje van 100+ wordt geraakt..
Ben ik ook benieuwd naar!quote:Op maandag 3 september 2012 19:50 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik heb een nieuw irritatiepuntje, of eigenlijk meer een vraag. Er staan al een tijdje borden op de snelweg waarop staat om ruimte te maken als de alarmdiensten erdoor moeten. Waarom gebruiken die alarmdiensten niet gewoon de vluchtstrook, daar zijn die dingen toch voor gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |