Het is dan ook echt junk hé. Ik houd 1x per maand een cheat maaltijd maar dan ga ik gewoon hier eten halen; http://www.kluivenmag.nl/ . 600/700gr. fucking lekkere kip met daarbij door hun zelfgemaakte patat, tomaten/uien salade en een klein bakje door hun zelfgemaakte mayonaise. Beter kan het voor mij niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Voor junken is het misschien goed, maar de kwaliteit van het eten is troep.
E nummers, en andere ingrediënten... (niet voor niets blijft het heel lang goed en bederft het niet)
Ik heb zelf HEEEEEL VEEEL mcdonalds gehad... en het hielp geen donder want ik kwam niets aan (is ook mijn bouw as you know...).
De side effects zijn mij het niet waard.
Wat betreft vasten, zondag noem ik altijd mijn balans dag... heel weinig eten en alleen maar water drinken.
Nice!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is dan ook echt junk hé. Ik houd 1x per maand een cheat maaltijd maar dan ga ik gewoon hier eten halen; http://www.kluivenmag.nl/ . 600/700gr. fucking lekkere kip met daarbij door hun zelfgemaakte patat, tomaten/uien salade en een klein bakje door hun zelfgemaakte mayonaise. Beter kan het voor mij niet.![]()
Als je een zonde wil houden, houd het dan bij een cheat meal.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nice!
Ik ben me maag nog steeds aan het oprekken... heb nu wel sneller meer trek.
Dus gaat de goede kant op.
Stoppen met roken zou een ongelooflijke boost geven... maar ja, ik drink al niet dus dit is me enige zonde
Dit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:34 schreef Autobandje het volgende:
Veel beter drinken dan roken hoor.
ik press 500kg, weet ook nie wrm. :squote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:52 schreef Vinniiee het volgende:
Waardoor komt het trouwens dat ik een legpress 3x zoveel gewicht kan als bij een een squat? Komt dat door je onderrug?
Echt gast. Roken verlaagd je eetlust, en al helemaal je uithoudingsvermogen. Om nog maar niet te spreken over de rest.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nice!
Ik ben me maag nog steeds aan het oprekken... heb nu wel sneller meer trek.
Dus gaat de goede kant op.
Stoppen met roken zou een ongelooflijke boost geven... maar ja, ik drink al niet dus dit is me enige zonde
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ik press 500kg, weet ook nie wrm. :s
Daarom vraag ik ook of dat met je onderrug te maken heeft.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:55 schreef seto het volgende:
Niet echt vergelijkbare oefeningen he.
gwn doen alsof je moet poepe manquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
SQ = 30kg
Legpress = 100kg
Knappe jongen als jij 500kg aan gewichten kwijt kunt.
Ik stel hier een serieuze vraag en daar verwacht ik ook serieus antwoord op.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
gwn doen alsof je moet poepe man
Ik denk dat het komt doordat je zit en dan vooral dat je jezelf klem zet in een stoel waardoor je - als je logisch nadenkt - veel meer gewicht weg kan drukken. Bij een squat is je lichaam ook bezig om in balans te blijven en al die dingen, komt veel meer bij kijken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik stel hier een serieuze vraag en daar verwacht ik ook serieus antwoord op.
Dankje. Kan wel kloppen ja. Je trekt jezelf de stoel in waardoor je niet meer kan bewegen en alles kan focussen op je benen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt doordat je zit en dan vooral dat je jezelf klem zet in een stoel waardoor je - als je logisch nadenkt - veel meer gewicht weg kan drukken. Bij een squat is je lichaam ook bezig om in balans te blijven en al die dingen, komt veel meer bij kijken.
Ja de vorige x kwam ik 12 kilo aan toen ik gestopt was.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Echt gast. Roken verlaagd je eetlust, en al helemaal je uithoudingsvermogen. Om nog maar niet te spreken over de rest.
D'r loopt hier een gastje rond, die opzich best aardig mee kan komen in zowel size als gewichten, maar als hij gebankdrukt heeft, meurt heel die ruimte naar de sigaretten rook/ (lijflucht van een roker)
En dan legt i z'n telefoon, sleutels EN Pakje sigaretten naast z'n handdoek waar i bezig is. Terwijl de rest van z'n zooi in een kastje zit...![]()
Ik heb het heel moeilijk om zulk soort mensen serieus te nemen.
Het ging me niet om die telefoon e.d. maar puur om het feit dat iemand rookt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja de vorige x kwam ik 12 kilo aan toen ik gestopt was.
Ik doe wel altijd na het sporten even wachten met roken.
Ik laat eigenlijk alles thuis als ik ga sporten, behalve als ik telefoon verwacht... ik vind het zelf super irritant als iemand tijdens zijn rust moment loopt te appen of wat.... dan denk ik: "ga... naar... huis...."
Bij een squat spreek je veel meer spieren aan, daarnaast moet je het gewicht ook stabiliseren.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:52 schreef Vinniiee het volgende:
Waardoor komt het trouwens dat ik een legpress 3x zoveel gewicht kan als bij een een squat? Komt dat door je onderrug?
Dat ligt aan hoe oud je ergometer is (stof in draaiwiel), drag moet op ~120-125 staan. Meestal op stand 6.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:53 schreef MrGuma het volgende:
[..]
En op welke weerstand heb je het dan staan? Niet op het middelste of wel?
I know man.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
-knip-
Als je flink gaat kanen (op de juiste manier nu) en die peuken per direct vanaf nu afsweert, weet ik zeker dat jij de gains van je leven gaat maken.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
I know man.
Dat komt ook nog wel.
Waarom word je eigenlijk slaperig van een lage suikerspiegel? Gaat je lichaam dan kloten met melatonine ofzo? Ik merk dat ik sinds ik zo min mogelijk suiker in mijn dieet eet (lees: op wat fruit en honing na probeer ik het volledig te vermijden), ik bijna geen last meer heb van dit soort crashes.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is de zetmeel/koolhydraten: dit zorgt voor een hoog suikerspiegel, je lichaam maakt een shitload aan insuline aan om dat allemaal uit je bloed te krijgen, maar omdat er zoveel insuline aangemaakt wordt, 'dipt' je suikerspigel aan het eind door een grens heen. Dit veroorzaakt de slaperigheid.
[ afbeelding ]
Dus dit kan op zich met brood, maar ook met aardappels of rijst gebeuren.
Tijdens de lunch probeer ik weinig zetmeel te eten, maar soms schep ik zo'n salade met aardappelpartjes op, daar gooi ik dan een shitload olijfolie overheen om de vertering wat te vertragen. Voel me er goed bij
Hypoglycemie word je 'moe' van, maar het is een heel onnatuurlijke staat, omdat we van nature nooit eten hadden met zo'n hoge GI en GL. Je lichaam is uitstekend in staat om je bloedsuiker op peil te houden wanneer je niet eet (het kan het wel zo'n 72 uur op hetzelfde niveau houden), maar het mechanisme om een overschot te reguleren is veel minder precies en kan makkelijk overschieten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:21 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Waarom word je eigenlijk slaperig van een lage suikerspiegel? Gaat je lichaam dan kloten met melatonine ofzo? Ik merk dat ik sinds ik zo min mogelijk suiker in mijn dieet eet (lees: op wat fruit en honing na probeer ik het volledig te vermijden), ik bijna geen last meer heb van dit soort crashes.
Ik heb sinds 2jr gebak op m'n werk volledig afgewezen. Als ik om 10:00u een gebakje eet, wil ik om 11:00 het liefst onder m'n bureau in een hoekje gaan slapen. Ben zelfs een keer in slaap gevallen op de pleequote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:21 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Waarom word je eigenlijk slaperig van een lage suikerspiegel? Gaat je lichaam dan kloten met melatonine ofzo? Ik merk dat ik sinds ik zo min mogelijk suiker in mijn dieet eet (lees: op wat fruit en honing na probeer ik het volledig te vermijden), ik bijna geen last meer heb van dit soort crashes.
Ik was de laatste tijd telkens zo moe, dat ik expres ff op de pot ging zitten een tukkie doenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ben zelfs een keer in slaap gevallen op de plee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |