abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116186432
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:14 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Voor junken is het misschien goed, maar de kwaliteit van het eten is troep.
E nummers, en andere ingrediënten... (niet voor niets blijft het heel lang goed en bederft het niet)

Ik heb zelf HEEEEEL VEEEL mcdonalds gehad... en het hielp geen donder want ik kwam niets aan (is ook mijn bouw as you know...).

De side effects zijn mij het niet waard.

Wat betreft vasten, zondag noem ik altijd mijn balans dag... heel weinig eten en alleen maar water drinken.
Het is dan ook echt junk hé. Ik houd 1x per maand een cheat maaltijd maar dan ga ik gewoon hier eten halen; http://www.kluivenmag.nl/ . 600/700gr. fucking lekkere kip met daarbij door hun zelfgemaakte patat, tomaten/uien salade en een klein bakje door hun zelfgemaakte mayonaise. Beter kan het voor mij niet. :9~ :9~
If not now, then when.
pi_116186607
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Het is dan ook echt junk hé. Ik houd 1x per maand een cheat maaltijd maar dan ga ik gewoon hier eten halen; http://www.kluivenmag.nl/ . 600/700gr. fucking lekkere kip met daarbij door hun zelfgemaakte patat, tomaten/uien salade en een klein bakje door hun zelfgemaakte mayonaise. Beter kan het voor mij niet. :9~ :9~
Nice!

Ik ben me maag nog steeds aan het oprekken... heb nu wel sneller meer trek.
Dus gaat de goede kant op.

Stoppen met roken zou een ongelooflijke boost geven... maar ja, ik drink al niet dus dit is me enige zonde :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116186926
Veel beter drinken dan roken hoor.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 14:37:03 #104
69994 seto
-|||--------|||-
pi_116187011
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:23 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nice!

Stoppen met roken zou een ongelooflijke boost geven... maar ja, ik drink al niet dus dit is me enige zonde :')
Als je een zonde wil houden, houd het dan bij een cheat meal.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_116187486
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:34 schreef Autobandje het volgende:
Veel beter drinken dan roken hoor.
Dit.

Al moet ik zeggen dat ik ook moeite heb om het bij een paar pilsjes te houden.
pi_116187563
Waardoor komt het trouwens dat ik een legpress 3x zoveel gewicht kan als bij een een squat? Komt dat door je onderrug?
pi_116187582
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:52 schreef Vinniiee het volgende:
Waardoor komt het trouwens dat ik een legpress 3x zoveel gewicht kan als bij een een squat? Komt dat door je onderrug?
ik press 500kg, weet ook nie wrm. :s
If not now, then when.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 14:54:14 #108
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_116187619
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:23 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nice!

Echt gast. Roken verlaagd je eetlust, en al helemaal je uithoudingsvermogen. Om nog maar niet te spreken over de rest.

D'r loopt hier een gastje rond, die opzich best aardig mee kan komen in zowel size als gewichten, maar als hij gebankdrukt heeft, meurt heel die ruimte naar de sigaretten rook/ (lijflucht van een roker)
En dan legt i z'n telefoon, sleutels EN Pakje sigaretten naast z'n handdoek waar i bezig is. Terwijl de rest van z'n zooi in een kastje zit... :')
Ik heb het heel moeilijk om zulk soort mensen serieus te nemen.
pi_116187620
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

ik press 500kg, weet ook nie wrm. :s
:')

SQ = 30kg
Legpress = 100kg

Knappe jongen als jij 500kg aan gewichten kwijt kunt.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 14:55:20 #110
69994 seto
-|||--------|||-
pi_116187649
Niet echt vergelijkbare oefeningen he.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_116187660
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:55 schreef seto het volgende:
Niet echt vergelijkbare oefeningen he.
Daarom vraag ik ook of dat met je onderrug te maken heeft.
pi_116187680
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:54 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

:')

SQ = 30kg
Legpress = 100kg

Knappe jongen als jij 500kg aan gewichten kwijt kunt.
gwn doen alsof je moet poepe man
If not now, then when.
pi_116187707
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

gwn doen alsof je moet poepe man
Ik stel hier een serieuze vraag en daar verwacht ik ook serieus antwoord op.
pi_116187786
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:57 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik stel hier een serieuze vraag en daar verwacht ik ook serieus antwoord op.
Ik denk dat het komt doordat je zit en dan vooral dat je jezelf klem zet in een stoel waardoor je - als je logisch nadenkt - veel meer gewicht weg kan drukken. Bij een squat is je lichaam ook bezig om in balans te blijven en al die dingen, komt veel meer bij kijken.
If not now, then when.
pi_116187861
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik denk dat het komt doordat je zit en dan vooral dat je jezelf klem zet in een stoel waardoor je - als je logisch nadenkt - veel meer gewicht weg kan drukken. Bij een squat is je lichaam ook bezig om in balans te blijven en al die dingen, komt veel meer bij kijken.
Dankje. Kan wel kloppen ja. Je trekt jezelf de stoel in waardoor je niet meer kan bewegen en alles kan focussen op je benen.
pi_116188011
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:54 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Echt gast. Roken verlaagd je eetlust, en al helemaal je uithoudingsvermogen. Om nog maar niet te spreken over de rest.

D'r loopt hier een gastje rond, die opzich best aardig mee kan komen in zowel size als gewichten, maar als hij gebankdrukt heeft, meurt heel die ruimte naar de sigaretten rook/ (lijflucht van een roker)
En dan legt i z'n telefoon, sleutels EN Pakje sigaretten naast z'n handdoek waar i bezig is. Terwijl de rest van z'n zooi in een kastje zit... :')
Ik heb het heel moeilijk om zulk soort mensen serieus te nemen.
Ja de vorige x kwam ik 12 kilo aan toen ik gestopt was.

Ik doe wel altijd na het sporten even wachten met roken.

Ik laat eigenlijk alles thuis als ik ga sporten, behalve als ik telefoon verwacht... ik vind het zelf super irritant als iemand tijdens zijn rust moment loopt te appen of wat.... dan denk ik: "ga... naar... huis...."
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 15:09:45 #117
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_116188114
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:06 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja de vorige x kwam ik 12 kilo aan toen ik gestopt was.

Ik doe wel altijd na het sporten even wachten met roken.

Ik laat eigenlijk alles thuis als ik ga sporten, behalve als ik telefoon verwacht... ik vind het zelf super irritant als iemand tijdens zijn rust moment loopt te appen of wat.... dan denk ik: "ga... naar... huis...."
Het ging me niet om die telefoon e.d. maar puur om het feit dat iemand rookt.
En dan nog erger, bodybuild om "gezond" te zijn en er "goed" uit te zien, en dan toch aan zo'n peuk zitten te trekken. :? Ik kan daar gewoon met m'n pet niet bij.

Als je flink gaat kanen (op de juiste manier nu) en die peuken per direct vanaf nu afsweert, weet ik zeker dat jij de gains van je leven gaat maken.
pi_116188129
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:52 schreef Vinniiee het volgende:
Bij een squat spreek je veel meer spieren aan, daarnaast moet je het gewicht ook stabiliseren.
pi_116188226
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:53 schreef MrGuma het volgende:

[..]

En op welke weerstand heb je het dan staan? Niet op het middelste of wel?
Dat ligt aan hoe oud je ergometer is (stof in draaiwiel), drag moet op ~120-125 staan. Meestal op stand 6.
Trouwens bij warming-up tempo 20 aanhouden. Tempo 22 en hoger is verzuringstraining.

Ik weet nog in mn wedstrijdjaar 2x40 min, tempo 20, 1:56 O+. Helaas nooit meer door die kut vingers ;(
pi_116188318
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:09 schreef RaymondK het volgende:

[..]

-knip-

Als je flink gaat kanen (op de juiste manier nu) en die peuken per direct vanaf nu afsweert, weet ik zeker dat jij de gains van je leven gaat maken.
I know man.

Dat komt ook nog wel.
YouTube
  donderdag 30 augustus 2012 @ 15:16:02 #121
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  donderdag 30 augustus 2012 @ 15:21:15 #122
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_116188584
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:28 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Het is de zetmeel/koolhydraten: dit zorgt voor een hoog suikerspiegel, je lichaam maakt een shitload aan insuline aan om dat allemaal uit je bloed te krijgen, maar omdat er zoveel insuline aangemaakt wordt, 'dipt' je suikerspigel aan het eind door een grens heen. Dit veroorzaakt de slaperigheid.

[ afbeelding ]

Dus dit kan op zich met brood, maar ook met aardappels of rijst gebeuren.

Tijdens de lunch probeer ik weinig zetmeel te eten, maar soms schep ik zo'n salade met aardappelpartjes op, daar gooi ik dan een shitload olijfolie overheen om de vertering wat te vertragen. Voel me er goed bij :)
Waarom word je eigenlijk slaperig van een lage suikerspiegel? Gaat je lichaam dan kloten met melatonine ofzo? Ik merk dat ik sinds ik zo min mogelijk suiker in mijn dieet eet (lees: op wat fruit en honing na probeer ik het volledig te vermijden), ik bijna geen last meer heb van dit soort crashes.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_116188786
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:21 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Waarom word je eigenlijk slaperig van een lage suikerspiegel? Gaat je lichaam dan kloten met melatonine ofzo? Ik merk dat ik sinds ik zo min mogelijk suiker in mijn dieet eet (lees: op wat fruit en honing na probeer ik het volledig te vermijden), ik bijna geen last meer heb van dit soort crashes.
Hypoglycemie word je 'moe' van, maar het is een heel onnatuurlijke staat, omdat we van nature nooit eten hadden met zo'n hoge GI en GL. Je lichaam is uitstekend in staat om je bloedsuiker op peil te houden wanneer je niet eet (het kan het wel zo'n 72 uur op hetzelfde niveau houden), maar het mechanisme om een overschot te reguleren is veel minder precies en kan makkelijk overschieten.

Het heeft niks met melatonine te maken, maar gewoon omdat je een te laag bloedsuikerspiegel hebt.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 15:26:10 #124
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_116188796
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:21 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik heb sinds 2jr gebak op m'n werk volledig afgewezen. Als ik om 10:00u een gebakje eet, wil ik om 11:00 het liefst onder m'n bureau in een hoekje gaan slapen. Ben zelfs een keer in slaap gevallen op de plee :')
Ze zijn het nu gewent, maar krijg nog wel eens een opmerking van een new bee, "dat past zeker niet in je BB-dieet", maar fuck it. Ik voel me d'r 10x beter door totaal geen suiker.
pi_116189164
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:26 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ben zelfs een keer in slaap gevallen op de plee :')

Ik was de laatste tijd telkens zo moe, dat ik expres ff op de pot ging zitten een tukkie doen :P
dus je bent niet de enige :')

Vroeger wel eens in de lunchpauze bij me oude werk in me auto geslapen, ff 20 minuten powernap... maar dat waren ook zieke dagen.
YouTube
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')