Alleen is het enigste verschil dat Zwitserland veel leukere en betere muziek stuurt dan Nederland.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
ben benieuwd. beetje zo'n zelfde soort land als nederland qua muzieksmaak
nou ja, als de muziek echt zoveel beter was waren ze de afgelopen jaren toch wel wat hoger geeindigd denk ik. vaak vond ik dat ze van die net niet liedjes hadden. net niet catchy genoeg, of net niet origineel genoeg.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:50 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
[..]
Alleen is het enigste verschil dat Zwitserland veel leukere en betere muziek stuurt dan Nederland.
Edit: En nee mijn FOK-naam heeft niets te maken met deze reactie en mijn eigen afkomst.
Vorig jaar zijn ze natuurlijk door Ome John buiten spel gezet.... en Zwitserland heeft wel vaker artiesten gestuurd die totaal geen binding hadden met het eigen land: Celine Dion, Vanilla Ninja... en volgens mij ook eens groepjes met zangers uit verschillende landenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:01 schreef Greys het volgende:
Sorry, maar wat een idioterie
Hij kon vorig jaar in Nederland met de open inzending meedoen maar toen trokken ze zich terug?
En alsof de Zwitsers voor een buitenlands zwikkie zangers gaat kiezen om voor hen naar het Eurovisie te gaan... kan het me werkelijk niet voorstellen.
Dat heeft Zwitserland toch vaak genoeg gedaanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:01 schreef Greys het volgende:
Sorry, maar wat een idioterie
Hij kon vorig jaar in Nederland met de open inzending meedoen maar toen trokken ze zich terug?
En alsof de Zwitsers voor een buitenlands zwikkie zangers gaat kiezen om voor hen naar het Eurovisie te gaan... kan het me werkelijk niet voorstellen.
Vanilla Ninja waren al wel aardig bekend in Zwitserland toen ze gekozen werden.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn ze natuurlijk door Ome John buiten spel gezet.... en Zwitserland heeft wel vaker artiesten gestuurd die totaal geen binding hadden met het eigen land: Celine Dion, Vanilla Ninja... en volgens mij ook eens groepjes met zangers uit verschillende landen
Neemt niet weg dat ik er niet vanuit ga dat ze Malmo gaan halen
Dat is echt een van de slechtste inzendingen ooitquote:
Dat was ook al zo'n geweldig Siegelproduct.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:32 schreef Fred_B het volgende:
Om nog maar te zwijgen over Six4One, een bij elkaar geraapt zooitje van 6 nationaliteiten, met het idee daarmee te scoren.
Als hij het haalt en hoger scoort dan de Nederlandse inzending moeten we dat dan wel tot 2040 horen ben ik bangquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:01 schreef CommanderKeen het volgende:
Ik vind dat Gordon groot gelijk heeft. Waarom niet? In Nederland is wederom geen open inzending, dus als je graag naar het ESF wil dan is dit een kans. Ik wens hem veel succes en ik hoop dat ze een glansrijke carriere in Zwitserland tegemoet gaan.
Als Gordon echt hoger scoort dan Anouk, heeft hij natuurlijk ook wel recht van sprekenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als hij het haalt en hoger scoort dan de Nederlandse inzending moeten we dat dan wel tot 2040 horen ben ik bang
gaafffffffquote:
En haar lied is klaar:quote:Op maandag 17 september 2012 18:05 schreef Arth_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Winnares van 1956, Lys Assia, gaat het ook weer proberen.
De kans lijkt me klein. Maar vier van de internetliedjes gaan door naar de selectie en er zijn een aantal deelnemers die veel bekender zijn dan Gordon in Zwitserland.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:31 schreef Supermen12 het volgende:
Vraag het me af of Gordon's LA the Voice uberhaut de selectie van het Zwitserse Songfestival haalt.. Godzijdank wordt dit NL bespaard.
ditquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
Geef mij het leger des heils-nummer maar!
Oostenrijk stuurt een nummer met de titel 'Shine'. In zeker zin zijn we dus wel trendsettersquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:59 schreef Boldface het volgende:
Ze dachten: "Weet je wat, Nederland had vorig jaar zo veel succes met een liedje dat "You And Me" heette, dat gaan wij ook doen, dit jaar."
Ik ga me pas ECHT zorgen maken als een ander land een liedje stuurt dat Amambanda heet...quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oostenrijk stuurt een nummer met de titel 'Shine'. In zeker zin zijn we dus wel trendsetters
quote:Bijna alles is gewijzigd aan de Zwitserse inzending behalve het nummer You and Me zelf. Vandaag bracht Heilsarmee het nieuwe pakket naar buiten waarmee ze in Malmö gaan aantreden. De nieuwe naam wordt Takasa, wat officieel Swahili is voor puurheid, maar in de welbekende wandelgangen al wordt gezien als afkorting van The Artist Known As Salvation Army.
Vanilla Ninjaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:08 schreef Redefine het volgende:
Misschien geen briljant nummer, maar ik had het goed genoeg gevonden om door te gaan naar de finale. Vooral door gebrek aan beter. En dat ze het voor elkaar hebben gekregen om nog ergens een knappe Zwitserse te voorschijn te toveren. Want die zie ik er zelden (en ik kom er toch vrij vaak).
Overigens stuurt Zwitserland negen van de tien keer liedjes die best naar de finale door mogen, waarbij het de ene keer wel lukt en de andere keer niet. Als ze het dan wel lukt, is het ook vaak het rechter rijtje wat ze halen.
Kanttekening dan wel weer dat mijn favoriete ESF liedje een Zwitserse inzending was, al was er eigenlijk niet veel Zwitsers aan. En nee, ik bedoel niet Celine Dion.
Je bent een kennerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent een kenner
Dat laatste was me nog niet eens opgevallen, maar het is ook één van mijn favoriete nummersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol ik zie net zoveel lelijke Zwitserse als lelijke Nederlandse hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:08 schreef Redefine het volgende:
Misschien geen briljant nummer, maar ik had het goed genoeg gevonden om door te gaan naar de finale. Vooral door gebrek aan beter. En dat ze het voor elkaar hebben gekregen om nog ergens een knappe Zwitserse te voorschijn te toveren. Want die zie ik er zelden (en ik kom er toch vrij vaak).
Overigens stuurt Zwitserland negen van de tien keer liedjes die best naar de finale door mogen, waarbij het de ene keer wel lukt en de andere keer niet. Als ze het dan wel lukt, is het ook vaak het rechter rijtje wat ze halen.
Kanttekening dan wel weer dat mijn favoriete ESF liedje een Zwitserse inzending was, al was er eigenlijk niet veel Zwitsers aan. En nee, ik bedoel niet Celine Dion.
Dan heb je geluk. Ik kom altijd alleen maar boerinnen tegen in der Schweiz. Maar er is genoeg schoonheid in het land, dat het ook weer geen ramp te vinden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Lol ik zie net zoveel lelijke Zwitserse als lelijke Nederlandse hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |