abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117670258
Eric van Tijn hoeven we dus ook niet serieus te nemen (al deed ik dat al niet) met zijn 'geef mij alles in handen en we halen de finale weer'. Die man heeft z'n beste tijd al heel lang gehad, wat een belachelijk nummer.
  † In Memoriam † zaterdag 6 oktober 2012 @ 22:06:56 #27
368283 ato
pi_117673150
Vreselijk dat nummer van Tijn en Fluitsma..
Nr 2) vind ik ook helemaal niets.

Nr 1) Wild horses vind ik niet zo slecht, best wel een meer dan aardig nummer :)
Had ik ook niet gedacht dat ik dat van Gordon zou zeggen..
Life can be a bitch, so like it..
pi_117687087
Maar goed, alles lezende ben ik nog steeds benieuwd wat nu echt de reden is dat men tegen de komst (hier i.i.g.) van Gordon is om voor CH uit te komen. Bedoel kan het ons kwaad? Nee, dus waarom er tegen zijn aangezien hij best wel kan zingen.
  † In Memoriam † zondag 7 oktober 2012 @ 13:00:46 #29
368283 ato
pi_117687530
Ik denk zijn ziekelijke manier van aandachtvragen?
pi_117689387
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:05 schreef Arth_NL het volgende:
[ afbeelding ]

Winnares van 1956, Lys Assia, gaat het ook weer proberen. :P
En haar lied is klaar:

http://www.eurovisionplattform.sf.tv/videos/all_in_your_head
pi_117700110
Ik ben voor Wild White Horses! Klinkt het stom als ik dat nummer van Gordon gewoon lekker vind klinken? :P En groot gelijk Gordon! In Nederland gaat het toch niet lukken met al die TROS-idioterie, dus waarom niet?
pi_117702169
Wild White Horses wordt het dus... maar volgens mij gaat het niet eens in de buurt van Malmo komen

Nu live op Life 4 You.... wat slecht gezongen :o
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_117702282
Jezuschristus wat een aanfluiting is dit :o
pi_117702708
Ik denk dat ze werden overvallen dat ze gelijk moesten gaan zingen, moet nog flink geoefend worden!!!! Het refrein met zijn allen klinkt het best, als ik hun was, zou ik er meer gezamenlijke stukken in doen
pi_117721881
Ik vond alle drie de liedjes niks. Ik denk ook niet dat Wild White Horses tot de Zwitserse finale gaat komen. Je moet Gordon wel nageven dat ie met een hoop gebakken lucht toch weer wat publiciteit weet te genereren.
  † In Memoriam † maandag 8 oktober 2012 @ 13:13:56 #36
368283 ato
pi_117728708
Er zijn circa 178 liedjes binnengekomen, lager dan verleden jaar.
Gordon heeft Change gonna come ook nog maar ingestuurd :{
pi_117757024
Ze hebben het er bij SBS Shownieuws al meer dan 10 minuten over _O-

Erik Dikeb doet trouwens ook mee in Zwitserland :o :o :o
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 oktober 2012 @ 23:44:34 #38
163650 Greys
pi_117758550
Zwitserland eindigt selectie met nog meer Nederlandse inbreng
De Zwitserse internetinschrijving zit er sinds vanmorgen acht uur op. In vergelijking met vorig jaar zijn er minder inzendingen binnengekomen bij de Zwitserse omroep. Uiteindelijk leverde het 178 nummers op. In 2011 leverde de nieuwigheid zo’n 320 inzendingen op; voor de editie 2012 waren dat er 90 minder.

Zeker in de eerste paar weken kwamen er nauwelijks nummers binnen en diegene die wel werden ingeschreven waren van een dusdanig niveau dat de omroep al heel snel besloot de inschrijving met een week te verlengen.

Het duurde even voordat de ‘namen’ zich inschreven. Meest bekend is natuurlijk Lys Assia die het dit jaar met een rapsong probeert. Andere bekende kandidaten zijn de winnaar van Switzerland’s Got Talent, Maya Wirz; de winnaar van Popstars 2009, Leo Ritzmann, en de nummer 3 van Deutschland Sucht Den Superstar Jesse Ritch.

Nederlandse inbreng
En toen was daar de afgelopen week ineens LA The Voices dat een eerste selectie in eigen land had om het nummer te kiezen waarmee ze gaan meedingen in de selectie. Gisteren viel de keus op Wild White Horses. Opvallend is dat nu ook de nummer 2 uit de eigen voorselectie, Change is Gonna Come, is ingezonden. Zij zijn ook niet de enige Nederlanders die hun kans wagen in de selectie. Ook Eric Dikeb (onder meer NSF’ 03 als ’04 als auteur) is van de partij met een inzending.

Oud-kandidaten
Ook enkele artiesten die al eens naar het songfestival gingen proberen het opnieuw. Uit het buitenland komt Magdalena Tul die Polen in 2011 vertegenwoordigde. Uit eigen land komt Mariella Farré die Zwitserland in 1983 en 1985 vertegenwoordigde. Ook zijn er enkele kandidaten die al eens aan een nationale voorronde deelnamen. De nummer 3 van vorig jaar, Chiara Dubey, is weer van de partij met een inzending. Ook Melissa Lo, nummer 2 uit Spanje 2011, heeft een inzending gedaan. Zij heeft overigens ook de Zwitserse nationaliteit. Uit het buitenland komen onder meer Jam Sheriff (Rusland 2005) en Man Meadow (Polen 2008).

Opmerkelijke inzendingen
Ze krijgen opvallende concurrentie van onder meer het Zwitserse Leger des Heils dat een band formeerde, een bekende producer aan de haak sloeg en het resultaat is de poprocknummer You and Me dat inmiddels binnen vier dagen al bijna 20.000x is bekeken op Youtube. Maar wie weet gaat onbekend talent er met één van de vier finaleplekken vandoor.

De Zwitserse omroep gaat de komende week eerst controleren of alle nummers aan de eisen voldoen. Is dat het geval, dan gaan die nummers vanaf 15 oktober in de stemming. Een vakjury (50%) en internetstemming (50%) bepalen uiteindelijk welke vier nummers zich plaatsen voor de finale op 15 december. De Italiaanstalige omroep in het land kiest er zelf ook drie uit de eigen selectie. De Franstalige omroep zwijgt al vanaf het begin in alle toonaarden hoe ze hun twee kandidaten kiezen. De uiteindelijk negen finalisten zijn in de finale overgeleverd aan de televoters. De winnaar kan naar Malmö.

Alle inzendingen tot nu toe zijn te vinden op eurovisionplatfform.sf.tv. Daar begint volgende week ook de internetstemming.

(Songfestivalweblog.nl)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_117759281
Ik vind het echt een kutnummer van LA the Voices... onorigineel, formulematig en het klonk live volkomen kut
pi_117764140
Wild White Horses hangt aan elkaar van de cliches. Het is ouderwets en beklijft geen moment. Dat gaat echt geen potten breken. Live was het inderdaad lachwekkend slecht. Als je zo'n groepje mannen samen laat zingen dan moet het echt spatzuiver zijn, en een aantal van hen kan dat echt niet.
pi_117781572
Het lullige is dat Gordon eigenlijk nog de minste zanger is van het stel, samen met Sid uit Ice Age :')
pi_117798989
Dat nummer van Lys Assia _O-

Wat een hopeloze poging om nog modern te doen zeg :')

Vorig jaar vond ik het echt jammer dat ze de voorronde had gewonnen (ik vond het het beste liedje), maar dit slaat echt alles :')
pi_117815832
Vraag het me af of Gordon's LA the Voice uberhaut de selectie van het Zwitserse Songfestival haalt.. Godzijdank wordt dit NL bespaard. :')
Hoe noem je een explosief wat niets durft?.. Dynamietje.
pi_117816837
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:31 schreef Supermen12 het volgende:
Vraag het me af of Gordon's LA the Voice uberhaut de selectie van het Zwitserse Songfestival haalt.. Godzijdank wordt dit NL bespaard. :')
De kans lijkt me klein. Maar vier van de internetliedjes gaan door naar de selectie en er zijn een aantal deelnemers die veel bekender zijn dan Gordon in Zwitserland. :P
Hij heeft ook nog eens twee liedjes erop gezet dus zullen de stemmen van de Gordon-fans waarschijnlijk gesplitst worden tussen deze twee liedjes.
pi_117841789
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_117877910
Geef mij het leger des heils-nummer maar!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_117997969
De stemming is geopend: http://www.eurovisionplattform.sf.tv/
Je krijgt vier stemmen en mag die verdelen zoals je zelf wilt, dus vb. één stem op vier liedjes, twee stemmen op twee liedjes of vier stemmen op één lied.

Je moet je wel registreren om te kunnen stemmen.
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2012 @ 19:06:33 #48
368283 ato
pi_118008081
Bedankt Arth,
Vreselijk de nummers van E. Dikeb en Lys..
pi_118111542
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 23:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
Geef mij het leger des heils-nummer maar!
dit :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')