abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126614419
jammer
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_126614914

Eén wel erg gemakkelijk nummer. Leuk dat het van het Leger des Heils is, maar meer positiefs kan ik niet bedenken.
pi_126616531
Braderienummertje, dat ook nog eens geen steun uit de regio had.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 00:08:25 #79
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_126616813
Misschien geen briljant nummer, maar ik had het goed genoeg gevonden om door te gaan naar de finale. Vooral door gebrek aan beter. En dat ze het voor elkaar hebben gekregen om nog ergens een knappe Zwitserse te voorschijn te toveren. Want die zie ik er zelden (en ik kom er toch vrij vaak).

Overigens stuurt Zwitserland negen van de tien keer liedjes die best naar de finale door mogen, waarbij het de ene keer wel lukt en de andere keer niet. Als ze het dan wel lukt, is het ook vaak het rechter rijtje wat ze halen.

Kanttekening dan wel weer dat mijn favoriete ESF liedje een Zwitserse inzending was, al was er eigenlijk niet veel Zwitsers aan. En nee, ik bedoel niet Celine Dion.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_126616901
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 00:08 schreef Redefine het volgende:
Misschien geen briljant nummer, maar ik had het goed genoeg gevonden om door te gaan naar de finale. Vooral door gebrek aan beter. En dat ze het voor elkaar hebben gekregen om nog ergens een knappe Zwitserse te voorschijn te toveren. Want die zie ik er zelden (en ik kom er toch vrij vaak).

Overigens stuurt Zwitserland negen van de tien keer liedjes die best naar de finale door mogen, waarbij het de ene keer wel lukt en de andere keer niet. Als ze het dan wel lukt, is het ook vaak het rechter rijtje wat ze halen.

Kanttekening dan wel weer dat mijn favoriete ESF liedje een Zwitserse inzending was, al was er eigenlijk niet veel Zwitsers aan. En nee, ik bedoel niet Celine Dion.
Vanilla Ninja _O_
  vrijdag 17 mei 2013 @ 00:13:28 #81
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_126617016
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 00:10 schreef TheArt het volgende:

[..]

Vanilla Ninja _O_
Je bent een kenner _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_126617052
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 00:13 schreef Redefine het volgende:

[..]

Je bent een kenner _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste was me nog niet eens opgevallen, maar het is ook één van mijn favoriete nummers ^O^
  vrijdag 17 mei 2013 @ 00:14:51 #83
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_126617086
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 00:08 schreef Redefine het volgende:

Lol ik zie net zoveel lelijke Zwitserse als lelijke Nederlandse hoor :P
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 00:16:06 #84
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_126617149
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 00:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Lol ik zie net zoveel lelijke Zwitserse als lelijke Nederlandse hoor :P
Dan heb je geluk. Ik kom altijd alleen maar boerinnen tegen in der Schweiz. Maar er is genoeg schoonheid in het land, dat het ook weer geen ramp te vinden.
pi_126633390
Jammer dat het niet door is, ik vond het wel een leuk lied. Heerlijk simpel en een leuk catchy refrein. Het optreden vond ik ook prima.
Zwitserland gaat inderdaad altijd net door of net niet. Ook nu gok ik op een 11e of 12e plek.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_126634655
Het optreden was veel te statisch. Allemaal op een lijn. Ze hadden beter die zingende jongen en meid naar voren kunnen halen en de rest als een soort van band naar achteren kunnen plaatsen. Die oude man zag er wat verloren uit, alsof ie niet wist wat ie daar deed, en uberhaupt de muziek niet kon horen. Ik vond het een beetje zielig, en niet op een goede manier. Het Heilsarmee uniform mocht niet, maar misschien hadden ze iets kunnen aantrekken wat erop leek, om zo toch de connectie met de Heilsarmee te behouden. Maar goed, uiteindelijk is het liedje ook gewoon te zwak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')