Vanilla Ninjaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:08 schreef Redefine het volgende:
Misschien geen briljant nummer, maar ik had het goed genoeg gevonden om door te gaan naar de finale. Vooral door gebrek aan beter. En dat ze het voor elkaar hebben gekregen om nog ergens een knappe Zwitserse te voorschijn te toveren. Want die zie ik er zelden (en ik kom er toch vrij vaak).
Overigens stuurt Zwitserland negen van de tien keer liedjes die best naar de finale door mogen, waarbij het de ene keer wel lukt en de andere keer niet. Als ze het dan wel lukt, is het ook vaak het rechter rijtje wat ze halen.
Kanttekening dan wel weer dat mijn favoriete ESF liedje een Zwitserse inzending was, al was er eigenlijk niet veel Zwitsers aan. En nee, ik bedoel niet Celine Dion.
Je bent een kennerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent een kenner
Dat laatste was me nog niet eens opgevallen, maar het is ook één van mijn favoriete nummersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol ik zie net zoveel lelijke Zwitserse als lelijke Nederlandse hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:08 schreef Redefine het volgende:
Misschien geen briljant nummer, maar ik had het goed genoeg gevonden om door te gaan naar de finale. Vooral door gebrek aan beter. En dat ze het voor elkaar hebben gekregen om nog ergens een knappe Zwitserse te voorschijn te toveren. Want die zie ik er zelden (en ik kom er toch vrij vaak).
Overigens stuurt Zwitserland negen van de tien keer liedjes die best naar de finale door mogen, waarbij het de ene keer wel lukt en de andere keer niet. Als ze het dan wel lukt, is het ook vaak het rechter rijtje wat ze halen.
Kanttekening dan wel weer dat mijn favoriete ESF liedje een Zwitserse inzending was, al was er eigenlijk niet veel Zwitsers aan. En nee, ik bedoel niet Celine Dion.
Dan heb je geluk. Ik kom altijd alleen maar boerinnen tegen in der Schweiz. Maar er is genoeg schoonheid in het land, dat het ook weer geen ramp te vinden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Lol ik zie net zoveel lelijke Zwitserse als lelijke Nederlandse hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |