Hij internet vast nog met een 56k-modemquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
In deze tijd nog 600 euro aan telefoonrekening hebben ik kan het me haast niet voorstellen
Geniaal was datquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Waar slaat dit op, dan gaan ze lekker het huis uit en nemen ze hun favoriet mee tering hee
Schoner is het goede woord ja, mijn hemel, wat hadden ze er weer een puinzooi van gemaaktquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:34 schreef nieles6 het volgende:
We zijn dus niet veel opgeschoten, alleen een schoner huis en wat minder ruzie..
Vanavond gaat het niet door ivm verkiezingen op RTL 4 volgende week weer.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:57 schreef teirnon het volgende:
Wanneer komt het weer op tv? Vanavond komt er iets anders.
Thanks.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vanavond gaat het niet door ivm verkiezingen op RTL 4 volgende week weer.
Zag er behoorlijk ranzig uit. Mijn rugharen gingen ervan overeind staan. Wist niet eens dat ik ze had.quote:
Ik werd er ook een beetje onpasselijk vanquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:23 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Zag er behoorlijk ranzig uit. Mijn rugharen gingen ervan overeind staan. Wist niet eens dat ik ze had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |