Geeft niet. bedankt voor je antwoord.quote:
Ik heb De Golden Girls ook niet gezien. Lijkt mij niks wat ik net zag! Morgen komt bij RTL 4 om 20:20u een nieuw programma van Robert ten Brink.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:50 schreef Karina het volgende:
Haha zelfs IK kijk dat niet. Ik zag 5 minuten of zo en toen wist ik het al, echt vreselijk... Ze kunnen niet acteren, heel slecht aftreksel van de "echte".
Ik neem aan van niet aangezien je 13 honden in huis hebt, ze verzorgd etc...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ditvraag ik me ook af ja, das toch onbetaalbaar
Ikneem maareven aan dat ze niet werkt
Mjah ik weet niet of ik dat ga kijken, lijkt me niet zo leuk. All you Need keek ik vroeger wel, maar dit gereis en families herenigen, ik weet niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb De Golden Girls ook niet gezien. Lijkt mij niks wat ik net zag! Morgen komt bij RTL 4 om 20:20u een nieuw programma van Robert ten Brink.
Qft.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:54 schreef tompsv18 het volgende:
Gelukkig donderdag weer Expeditie Robinson. Geweldig programma.
Ze werkt niet zei ze toen ze die honden uit liet in het begin.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:55 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik neem aan van niet aangezien je 13 honden in huis hebt, ze verzorgd etc...
En nu met Sjaak Afhaak als presentator ook nog eens. Mja, ik kijk toch wel weer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
En TOCH was het veel leuker zonder de BN'ers... Al zijn het geen echte BN'ers natuurlijk.
En ze had er een dagbesteding aan zei zequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:55 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik neem aan van niet aangezien je 13 honden in huis hebt, ze verzorgd etc...
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:54 schreef tompsv18 het volgende:
Gelukkig donderdag weer Expeditie Robinson. Geweldig programma.
Ik kijk het later, Grenzeloos Verliefd is leuker om live te kijkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En nu met Sjaak Afhaak als presentator ook nog eens. Mja, ik kijk toch wel weer.
QFTquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
En TOCH was het veel leuker zonder de BN'ers... Al zijn het geen echte BN'ers natuurlijk.
Precies. Geldt eigenlijk voor al dit soort programma's die nu zo nodig met BN'ers moeten...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:58 schreef hexje het volgende:
[..]
QFT
Was te lui om dat te typen. Zelfde geldt voor wie is de mol.
Maar toch worden die programma's beter bekeken met BN'ers erin.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:58 schreef hexje het volgende:
[..]
QFT
Was te lui om dat te typen. Zelfde geldt voor wie is de mol.
Kut komt dat ook weer, veel te veel om te kijkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk het later, Grenzeloos Verliefd is leuker om live te kijken
Vond ik ook, liever een stel normale mensen dan een paar met steralures in de junglequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:59 schreef Paul het volgende:
Het gaat hier om mijn huis vol dieren en niet andere programma's! ANDERS NOTE IK JULLIE
Zijquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Met Fajah Lourens in bikini. Nog een pluspunt.
Maar ben je ook dierenpsycholoog?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:01 schreef Karina het volgende:
Goh het aantal honden is het probleemDat kan ik ook wel verzinnen.
Ik fluister elke dag met de vogeltjes hier in de buurtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:01 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Maar ben je ook dierenpsycholoog?
Waarom, ze eten je niet op toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
Het is maar goed dat Peter niet bang voor honden is. Ik zou het in mijn broek doen daar.
Ik ben doodsbang voor hondenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:04 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Waarom, ze eten je niet op toch?
die kleine cavia's?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
Het is maar goed dat Peter niet bang voor honden is. Ik zou het in mijn broek doen daar.
Echt he? Wat cherrylips zegt: ik heb dat ook niet eens in een jaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:08 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Nja, na internetten in het buitenland kan het. Maar met bellen?
een baardawat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik kijk niet verder, maar dit is echt iets voor mijn ex.
55 vierkante meter, 2 honden, een baardagaam, een python, halsbansleguanen, 10 ratten in een kooi en bakken met voedermuizen.
Arme hondenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik kijk niet verder, maar dit is echt iets voor mijn ex.
55 vierkante meter, 2 honden, een baardagaam, een python, halsbansleguanen, 10 ratten in een kooi en bakken met voedermuizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |