Vond ik ook, liever een stel normale mensen dan een paar met steralures in de junglequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
En TOCH was het veel leuker zonder de BN'ers... Al zijn het geen echte BN'ers natuurlijk.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:59 schreef Paul het volgende:
Het gaat hier om mijn huis vol dieren en niet andere programma's! ANDERS NOTE IK JULLIE
Zijquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Met Fajah Lourens in bikini. Nog een pluspunt.
Maar ben je ook dierenpsycholoog?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:01 schreef Karina het volgende:
Goh het aantal honden is het probleemDat kan ik ook wel verzinnen.
Ik fluister elke dag met de vogeltjes hier in de buurtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:01 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Maar ben je ook dierenpsycholoog?
Waarom, ze eten je niet op toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
Het is maar goed dat Peter niet bang voor honden is. Ik zou het in mijn broek doen daar.
Ik ben doodsbang voor hondenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:04 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Waarom, ze eten je niet op toch?
die kleine cavia's?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
Het is maar goed dat Peter niet bang voor honden is. Ik zou het in mijn broek doen daar.
Echt he? Wat cherrylips zegt: ik heb dat ook niet eens in een jaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:08 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Nja, na internetten in het buitenland kan het. Maar met bellen?
een baardawat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik kijk niet verder, maar dit is echt iets voor mijn ex.
55 vierkante meter, 2 honden, een baardagaam, een python, halsbansleguanen, 10 ratten in een kooi en bakken met voedermuizen.
Arme hondenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik kijk niet verder, maar dit is echt iets voor mijn ex.
55 vierkante meter, 2 honden, een baardagaam, een python, halsbansleguanen, 10 ratten in een kooi en bakken met voedermuizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |